عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود Poppy Playtime Chapter 3 - بازی پاپی پلی تایم 3 اندروید دانلود بازی System Shock Remake برای کامپیوتر دانلود بازی eFootball PES 2021 برای کامپیوتر دانلود مود بازی World of Tanks Blitz برای اندروید لارین استودیو در حال برنامه‌ریزی برای ساخت یک بازی نقش‌آفرینی «بسیار بزرگ» است
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   God of War Ragnarok بیش از ۱۵ میلیون نسخه در جهان فروخته است

God of War Ragnarok بیش از ۱۵ میلیون نسخه در جهان فروخته است

God of War Ragnarok بیش از ۱۵ میلیون نسخه در جهان فروخته است God of War Ragnarok یک بازی اکشن-ماجراجویی است که در تاریخ ۱۹ نوامبر ۲۰۲۲ برای PlayStation 5 و PlayStation 4 منتشر شد. این بازی دنباله God

God of War Ragnarok بیش از ۱۵ میلیون نسخه در جهان فروخته است

God of War Ragnarok بیش از ۱۵ میلیون نسخه در جهان فروخته است

God of War Ragnarok یک بازی اکشن-ماجراجویی است که در تاریخ ۱۹ نوامبر ۲۰۲۲ برای PlayStation 5 و PlayStation 4 منتشر شد. این بازی دنباله God of War (2018) است و در دنیای اساطیر نورس جریان دارد.

God of War Ragnarok تاکنون بیش از ۱۵ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است و این موفقیت چشمگیر نشان می‌دهد که این بازی مورد استقبال گسترده بازیکنان قرار گرفته است. این بازی با داستان جذاب، گیم‌پلی هیجان‌انگیز و دنیای بازی گسترده و پرجزئیات، توانسته است نظر منتقدان و گیمرها را به خود جلب کند.

در جدیدترین خبر مرتبط با God of War Ragnarok، سونی و استودیو سانتا مونیکا اعلام کرده‌اند که این بازی در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۲۴ یک DLC رایگان به سبک roguelike با نام Valhalla را منتشر خواهد کرد. این DLC شامل مراحل جدید، دشمنان جدید و سلاح‌های جدید خواهد بود.

God of War Ragnarok در حال حاضر برای PlayStation 5 و PlayStation 4 در دسترس است. اگر به دنبال یک بازی اکشن-ماجراجویی فوق‌العاده و پرطرفدار هستید، God of War Ragnarok را به شدت توصیه می‌کنیم.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

God of War Ragnarok بیش از ۱۵ میلیون نسخه در جهان فروخته است - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!
برچسب‌ها: ,

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش