از مصر تا هند، با عبور از عربستان، Tintin و Snowy به بررسی یک شبکه غول‌پیکر قاچاق مواد مخدر در سراسر شرق می پردازند و در این مسیر باید معماهای بسیاری را حل کنند. این بازی غنی از هر جنبه ای از جهان تن تن و با داستانی پر از پیچ و خم ها که بخشی از میراث خلاقانه بزرگ Hergé است، شما را به قلب مصر مرموز و دیگر سرزمین های زیبایی بی نهایت فرو می برد. «سیگارهای فرعون» چهارمین ماجراجویی از این مجموعه است. گیم پلی بازی "تن تن خبرنگار - سیگارهای فرعون" بسیار منحصر به فرد و خلاقانه است که به همه اجازه می دهد مانند یک گزارشگر واقعی ماجراجویی را تجربه کنند.

بازی Tintin Reporter Cigars of the Pharaoh

این بازی غنی از هر جنبه ای از جهان تن تن و با داستانی پر از پیچ و خم ها که بخشی از میراث خلاقانه بزرگ Hergé است، شما را به قلب مصر مرموز و دیگر سرزمین های زیبایی بی نهایت فرو می برد. «سیگارهای فرعون» چهارمین ماجراجویی از این مجموعه است. به تن تن در مراحل پر اکشن و تفکر برانگیز بپیوندید، زیرا او سعی می کند با کاوش در شرق، یک مقبره، یک بیابان، اعماق یک جنگل سرسبز یا مکان های دیگر مملو از دام، یک پرونده بین المللی قاچاق مواد مخدر را حل کند.

یک گیم پلی منحصر به فرد و خلاقانه که ترکیبی از بهترین عناصر بازی های ماجراجویی و تحقیقی است. بازی ای که شما را دعوت می کند تا لباس کارآگاه/خبرنگار بپوشید: جستجو، نفوذ برای یافتن سرنخ ها و حل پازل ها با کمک گفت و گوهای تحقیقی که با سکانس های ویدئویی خیره کننده غنی شده است.

معماها، مراحل جستجو یا مخفی کاری، تعقیب و گریز هواپیما و ماشین، دیالوگ های تحقیقی… یک گیم پلی منحصر به فرد و خلاقانه که به همه اجازه می دهد مانند یک گزارشگر واقعی ماجراجویی را تجربه کنند!

ویژگی‌های کلیدی بازی Tintin Reporter Cigars of the Pharaoh:

  • داستانی جذاب و درگیر کننده بر اساس رمان Tintin and the Cigars of the Pharaoh
  • گیم‌پلی متنوع شامل عناصر ماجراجویی، اکشن و حل پازل
  • گرافیک خیره کننده با استفاده از موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵
  • شخصیت‌های نمادین از دنیای Tintin
  • صحنه‌های اکشن هیجان انگیز

Tintin Reporter: Cigars of the Pharaoh یک بازی ماجراجویی عالی است که طرفداران Tintin و طرفداران بازی های ماجراجویی نقطه و کلیک را به طور یکسان خوشحال خواهد کرد.