عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
رابط کاربری Fallout: New Vegas را با Vanilla UI Plus متحول کنید! شایعه : پلی‌استیشن ۵ پرو در سپتامبر ۲۰۲۴ عرضه می‌شود بازی Persona 5 بیش از 10 میلیون نسخه فروخته است دانلود مود بازی جامعه معدنچی ها Miners Settlement برای اندروید دانلود Overcrowded Tycoon 2.22.0 - بازی مدیریت شهربازی اندروید + مود
صفحه اصلی   سینما   فیلم خارجی   دانلود Raazi 2018 - فیلم هندی راضی

دانلود Raazi 2018 - فیلم هندی راضی

دانلود رایگان فیلم هندی راضی با دوبله فارسی Raazi 2018 BluRay فیلم راضی با لینک مستقیم و کیفیت 1080p & 720p & 480p Raazi یک فیلم درام جاسوسی هندی محصول ۲۰۱۸ به کارگردانی مریام موکرجی و نویسن

دانلود Raazi 2018 - فیلم هندی راضی

دانلود رایگان فیلم هندی راضی با دوبله فارسی Raazi 2018 BluRay

فیلم راضی با لینک مستقیم و کیفیت 1080p & 720p & 480p

Raazi یک فیلم درام جاسوسی هندی محصول ۲۰۱۸ به کارگردانی مریام موکرجی و نویسندگی موکرجی و تایگر جوشی است. این فیلم بر اساس داستان واقعی سمیر بهات، یک جاسوس هندی است که در دهه ۱۹۷۰ در پاکستان مستقر بود. در این فیلم، کارینا کاپور خان، ویکی کائوسل، هریش شاه و امجد خان به ایفای نقش می‌پردازند. 

داستان فیلم دربارهٔ سمیر (کارینا کاپور خان) است که دختر یک افسر اطلاعاتی هندی است. او در سال ۱۹۷۱ با یک افسر پاکستانی به نام تاسن (ویکی کائوسل) ازدواج می‌کند و به پاکستان می‌رود. سمیر که از سوی سازمان اطلاعات هند (RAW) استخدام شده است، مأموریت دارد اطلاعات محرمانه‌ای را از پاکستان به هند منتقل کند.

(نسخه دوبله فارسی سانسور شده)

پخش آنلاین

دانلود نسخه BLURAYبا حجم 9.3 گیگابایت

دانلود نسخه 1080HQ با حجم 3.4 گیگابایت

دانلود نسخه 1080p با حجم 2.5 گیگابایت

دانلود نسخه 720p با حجم 1.3گیگابایت

دانلود نسخه 480p با حجم 896 مگابایت

سمیر که در یک جامعه سنتی پاکستانی زندگی می‌کند، با چالش‌های زیادی روبرو می‌شود. او باید از دید همسرش و خانواده‌اش پنهان کند که یک جاسوس است. همچنین، باید خطرات زیادی را به جان بخرد تا بتواند اطلاعات مورد نیاز را به دست آورد.

فیلم Raazi یک فیلم درام جاسوسی قدرتمند و احساسی است که به موضوعاتی مانند عشق، خانواده، تعهد و وطن‌پرستی می‌پردازد. این فیلم با بازی خوب کاپور خان و دیگر بازیگران، اثری است که تا مدت‌ها در ذهن تماشاگران باقی خواهد ماند.

نقد فیلم

فیلم Raazi با نقدهای مثبتی از سوی منتقدان روبرو شد. بسیاری از منتقدان از بازی خوب کاپور خان تمجید کردند. همچنین، کارگردانی موکرجی نیز مورد تحسین قرار گرفت.

در وب‌سایت راتن تومیتوز، فیلم Raazi با امتیاز ۸۱ درصد بر اساس ۲۸۲ نقد تأیید شده است. در وب‌سایت متاکریتیک، فیلم با میانگین امتیاز ۶۹ از ۱۰۰ بر اساس ۱۴ نقد، مورد تحسین قرار گرفت.

جوایز

فیلم Raazi در چندین جشنوارهٔ فیلم، نامزد دریافت جایزه شده است. این فیلم در جشنواره فیلم ملی هند، جایزه بهترین فیلم را دریافت کرد. همچنین، کارینا کاپور خان برای بازی در این فیلم، نامزد دریافت جایزهٔ ملی فیلم هند بهترین بازیگر زن شد.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود Raazi 2018 - فیلم هندی راضی - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود Jeanne du Barry 2023 - فیلم ژان دو بری دانلود فیلم هندی وای سگم Oh My Dog 2022 با دوبله فارسی

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش