عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی Battlefield 1 برای کامپیوتر دانلود Pro League Soccer 1.0.41 - بازی فوتبال حرفه ای + مود دانلود بازی RESIDENT EVIL 3 – DX12 Update برای کامپیوتر دانلود مود Last Day on Earth: Survival - هک بازی آخرین روز روی زمین اندروید دانلود بازی The Case of the Golden Idol پرونده بت طلایی برای کامپیوتر
صفحه اصلی   سینما   فیلم خارجی   دانلود The Puppetman 2023 - فیلم ترسناک عروسک گردان

دانلود The Puppetman 2023 - فیلم ترسناک عروسک گردان

دانلود فیلم ترسناک عروسک گردان با زیرنویس فارسی The Puppetman 2023 فیلم عروسک گردان محصول ۲۰۲۳ با کیفیت 1080p & 720p & 480p برنده 3 جایزه و کاندیدای 1 جایزه دیگر فیلم The Puppetman یک

دانلود The Puppetman 2023 - فیلم ترسناک عروسک گردان

دانلود فیلم ترسناک عروسک گردان با زیرنویس فارسی The Puppetman 2023

فیلم عروسک گردان محصول ۲۰۲۳ با کیفیت 1080p & 720p & 480p

برنده 3 جایزه و کاندیدای 1 جایزه دیگر

فیلم The Puppetman یک فیلم ترسناک و هیجان‌انگیز محصول سال 2023 است که توسط بریندون کریستنسن کارگردانی شده است. این فیلم داستان میشل را روایت می‌کند، دختر یک قاتل محکوم به مرگ که ادعا می‌کند یک نیروی شیطانی کنترل بدن او را در هنگام کشتن قربانیانش بر عهده داشت. زمانی که اطرافیان میشل شروع به کشته شدن به روش های وحشیانه می کنند، او شروع به شک می کند که ادعای پدرش ممکن است حقیقت داشته باشد. او باید قبل از اینکه همه عزیزانش کشته شوند، نفرین عروسک گردان را بشکند.

(نسخه سانسور شده با زیرنویس فارسی چسبیده)

پخش آنلاین

[دانلود کیفیت 1080p HQ با حجم 2.4 گیگابایت]

[دانلود کیفیت 1080p با حجم 1.8 گیگابایت]

[دانلود کیفیت 720p با حجم 918 مگابایت]

[دانلود کیفیت 480p با حجم 645 مگابایت]

فیلم The Puppetman با استقبال منتقدان روبرو شد. منتقدان بازی بازیگران، فیلمنامه و کارگردانی را تحسین کردند. فیلم همچنین در گیشه موفق بود و بیش از 10 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت.

برخی از نکات برجسته فیلم عبارتند از:

  • بازی های قدرتمند مایکل پره، الیسون گورسک و کارین ریچمن
  • فیلمنامه قوی که به طور ماهرانه ای مضامین وحشت، ارواح و خانواده را بررسی می کند.
  • کارگردانی جذاب بریندون کریستنسن

فیلم The Puppetman یک فیلم ترسناک و هیجان انگیز است که ارزش دیدن را دارد. این فیلم یک داستان جذاب و دلهره آور را روایت می کند که توسط بازی های قدرتمند و کارگردانی جذاب پشتیبانی می شود.

در اینجا خلاصه ای از داستان فیلم آورده شده است:

میشل، دختر یک قاتل محکوم به مرگ، پس از مرگ پدرش به خانه بازمی گردد. او خیلی زود متوجه می شود که چیزی در خانه اشتباه است. اشیا به طور مرموزی حرکت می کنند و صداهای عجیبی شنیده می شود. زمانی که همسایگان و دوستان میشل شروع به کشته شدن به روش های وحشیانه می کنند، او شروع به شک می کند که پدرش ممکن است حقیقت گفته باشد. او باید قبل از اینکه همه عزیزانش کشته شوند، نفرین عروسک گردان را بشکند.

فیلم The Puppetman به طور کلی یک فیلم ترسناک خوب است. این فیلم دارای بازی های قدرتمند، فیلمنامه قوی و کارگردانی جذاب است. فیلمنامه به طور ماهرانه ای مضامین وحشت، ارواح و خانواده را بررسی می کند. کارگردانی بریندون کریستنسن از فضاسازی و جلوه های ویژه برای ایجاد یک حس ترس و دلهره استفاده می کند. بازی بازیگران نیز عالی است. مایکل پره در نقش پدر میشل، الیسون گورسک در نقش میشل و کارین ریچمن در نقش دوست میشل، همه بازی های متقاعد کننده ای ارائه می دهند.

با این حال، فیلم The Puppetman بدون اشکال نیست. برخی از منتقدان فیلمنامه را بیش از حد پیش پا افتاده یا کلیشه ای دانستند. همچنین، برخی از جلوه های ویژه فیلم مصنوعی به نظر می رسند.

با این حال، به طور کلی، فیلم The Puppetman یک فیلم ترسناک خوب است که ارزش دیدن را دارد. این فیلم یک داستان جذاب و دلهره آور را روایت می کند که توسط بازی های قدرتمند و کارگردانی جذاب پشتیبانی می شود.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود The Puppetman 2023 - فیلم ترسناک عروسک گردان - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود Jeanne du Barry 2023 - فیلم ژان دو بری دانلود فیلم هندی وای سگم Oh My Dog 2022 با دوبله فارسی

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش