عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
فروش بیش از 24 میلیون نسخه‌ای بازی Hogwarts Legacy دانلود مود بازی HOUSE FLIPPER : HOME DESIGN v1.370 برای اندروید Suicide Squad: Kill the Justice League به زودی حالت آفلاین را دریافت می کند دانلود بازی Final Fantasy VII Remake Intergrade برای کامپیوتر تأخیر مجدد بازی Alone in the Dark تا ماه مارس
صفحه اصلی   اندروید   بازی آرکید و تفننی   دانلود Balls and Ropes 1.0.26 - بازی توپ ها و طناب ها + مود

دانلود Balls and Ropes 1.0.26 - بازی توپ ها و طناب ها + مود

دانلود Balls and Ropes 1.0.26 - بازی توپ ها و طناب ها + مود Balls and Ropes یک بازی پازل فیزیکی است که توسط استودیوی بازیسازی MOONEE PUBLISHING LTD توسعه یافته و منتشر شده است. این بازی برای دستگاه&z

دانلود Balls and Ropes 1.0.26 - بازی توپ ها و طناب ها + مود

دانلود Balls and Ropes 1.0.26 - بازی توپ ها و طناب ها + مود

Balls and Ropes یک بازی پازل فیزیکی است که توسط استودیوی بازیسازی MOONEE PUBLISHING LTD توسعه یافته و منتشر شده است. این بازی برای دستگاه‌های اندروید و iOS در دسترس است.

در بازی Balls and Ropes، شما باید توپ‌ها را به داخل یک جام در انتهای هر مرحله هدایت کنید. برای انجام این کار، باید از طناب‌هایی استفاده کنید تا مسیر توپ‌ها را تغییر دهید. طناب‌ها می‌توانند به صورت عمودی یا افقی کشیده شوند و همچنین می‌توانند خم شوند.

بازی دارای بیش از 100 مرحله است که هر کدام از آنها چالش‌های متفاوتی را ارائه می‌دهند. در برخی از مراحل، باید از بمب‌ها و سایر موانع اجتناب کنید، در حالی که در برخی از مراحل، باید از توپ‌های بیشتری برای پر کردن جام استفاده کنید.

Balls and Ropes یک بازی سرگرم کننده و چالش برانگیز است که برای بازیکنان در تمام سنین مناسب است. بازی دارای گرافیک ساده اما زیبا و گیم‌پلی روان و جذاب است.

balls and ropes مود - گیم تن

در اینجا برخی از نکات برای بازی Balls and Ropes آورده شده است:

  • سعی کنید از طناب‌ها به صورت کارآمد استفاده کنید. از کشیدن طناب‌ها به صورت بیش از حد خودداری کنید، زیرا این باعث هدر رفتن انرژی می‌شود.
  • توجه داشته باشید که طناب‌ها می‌توانند به صورت خمیده کشیده شوند. این به شما امکان می‌دهد تا مسیر توپ‌ها را به طور دقیق‌تری کنترل کنید.
  • از بمب‌ها و سایر موانع اجتناب کنید. اگر توپی با یک بمب برخورد کند، منفجر می‌شود و شما باید مرحله را از نو آغاز کنید.
  • در برخی از مراحل، باید از توپ‌های بیشتری برای پر کردن جام استفاده کنید. برای انجام این کار، می‌توانید از طناب‌ها برای جمع آوری توپ‌های اضافی استفاده کنید.

امیدوارم این نکات به شما کمک کند تا در بازی Balls and Ropes موفق باشید. بازی را از وب سایت گیم تن دانلود کنید و از آن لذت ببرید!

ویژگــی های بازی
    - گیم پلی روان
    - گرافیک جذاب
گالری تصاویر
دانلود Balls and Ropes 1.0.26 - بازی توپ ها و طناب ها + مود دانلود Balls and Ropes 1.0.26 - بازی توپ ها و طناب ها + مود دانلود Balls and Ropes 1.0.26 - بازی توپ ها و طناب ها + مود دانلود Balls and Ropes 1.0.26 - بازی توپ ها و طناب ها + مود دانلود Balls and Ropes 1.0.26 - بازی توپ ها و طناب ها + مود
تریلر
سیســتم مـــورد نیـــاز

Minimum System :

Android 5.1+

مشخــصات فایــل
  • فرمت: APK
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود Balls and Ropes 1.0.26 - بازی توپ ها و طناب ها + مود - Download

دانلود نسخه اصلی Balls and Ropes 1.0.22 [88.12 Mb]
دانلود نسخه مود Balls and Ropes 1.0.22 Mod [146 MB] - حذف تبلیغات
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود مود Stack Ball - هک بازی توپ برج شکن اندروید دانلود مود Guns A Lot - هک بازی جذاب دانلود مود Cooking Wonder - هک بازی کوکینگ واندر اندروید دانلود مود Epic Race 3D Parkour Game - هک بازی مسابقه حماسی سه بعدی پارکور اندروید دانلود مود MozafarKhan - هک بازی ایرانی مظفرخان اندروید

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش