عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
Silent Hill: The Short Message اکنون برای PS5 در دسترس است توسعه دهنده Silent Hill 2 Remake در حال کار بر روی پروژه جدید با Skybound Entertainment است دانلود مود بازی Isekai Fighting Girls برای اندروید دانلود برنامه XAPK INSTALLER 4.6.4 برای اندروید دانلود BTS Island: In the SEOM 2.2.1 - بازی جزیره بی تی اس اندروید + مود
صفحه اصلی   کامپیوتر   اکشن   نقش آفرینی   ماجراجویی   فانتزی   سوم شخص   دانلود بازی Final Fantasy VII Remake Intergrade برای کامپیوتر

دانلود بازی Final Fantasy VII Remake Intergrade برای کامپیوتر

Final Fantasy VII Remake Intergrade نسخه‌ای ارتقا یافته از Final Fantasy VII Remake است که در سال 2021 برای پلی‌استیشن 5 منتشر شد. این نسخه شامل محتوای جدیدی به

دانلود بازی Final Fantasy VII Remake Intergrade برای کامپیوتر

دانلود بازی Final Fantasy VII Remake Intergrade برای کامپیوتر 

دانلود Final Fantasy VII Remake Intergrade یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و نقش آفرینی است که توسط شرکت Square Enix توسعه و انتشار یافته است. این بازی یک نسخه بهبود یافته و گسترش یافته از Final Fantasy VII Remake است که در سال 2020 برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه شد. Final Fantasy VII Remake Intergrade شامل بازی اصلی به همراه بسته الحاقی جدیدی به نام Intermission است که داستان شخصیت Yuffie Kisaragi را روایت می کند. این بازی در ژوئن 2021 برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر شد و از ویژگی های اختصاصی این کنسول مانند DualSense و 3D Audio بهره می برد.

Final Fantasy VII Remake Intergrade یک بازسازی مدرن و خلاقانه از یکی از محبوب ترین و مهم ترین بازی های تاریخ است. این بازی داستان اصلی Final Fantasy VII را با گرافیک بی نظیر، گیم پلی پویا و موسیقی شنیدنی به زندگی بر می گرداند. این بازی به صورت چند بخشی منتشر می شود و بخش اول آن به داستان گروه Avalanche می پردازد که در شهر Midgar با شرکت شیطانی Shinra مبارزه می کنند. این بخش حدود 40 ساعت طول می کشد و شامل بسیاری از صحنه ها، شخصیت ها و مکان های ماندگار از بازی اصلی است. این بازی همچنین برخی از ابهامات و انحرافات از داستان اصلی را نیز دارد که می تواند برای طرفداران قدیمی جذاب و برای طرفداران جدید گیج کننده باشد.

بسته الحاقی Intermission یک محتوای جدید و مستقل است که داستان Yuffie را در حین حمله به Midgar روایت می کند. این بسته الحاقی حدود 4 تا 6 ساعت طول می کشد و شامل چندین مرحله، باس، مینی گیم و صحنه میانی است. این بسته الحاقی به طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 در دسترس است و نیاز به خرید جداگانه دارد. این بسته الحاقی گیم پلی متفاوتی از بازی اصلی دارد و از سیستم Materia و Synergy برای ایجاد ترکیبات مختلف از حملات استفاده می کند. این بسته الحاقی همچنین شخصیت Sonon را به عنوان یک همراه برای Yuffie معرفی می کند که می تواند در مبارزات با او همکاری کند.

گرافیک بازی Final Fantasy VII Remake Intergrade :

Final Fantasy VII Remake Intergrade از گرافیک خیره‌کننده‌ای بهره می‌برد. مدل‌های شخصیت‌ها، محیط‌ها و جلوه‌های بصری همگی با جزئیات و دقت بالایی طراحی شده‌اند. این بازی از رزولوشن 4K و HDR پشتیبانی می‌کند و نرخ فریم آن 60 فریم بر ثانیه است.

گیم‌پلی بازی Final Fantasy VII Remake Intergrade :

گیم‌پلی Final Fantasy VII Remake Intergrade ترکیبی از اکشن و نقش‌آفرینی است. شما می‌توانید در نبردها از حرکات مختلفی استفاده کنید و با ارتقای شخصیت‌های خود، قدرت آنها را افزایش دهید.

داستان بازی Final Fantasy VII Remake Intergrade :

داستان Final Fantasy VII Remake Intergrade همان داستان Final Fantasy VII Remake است. این داستان در شهر Midgar اتفاق می‌افتد و Cloud Strife، یک سرباز سابق، را دنبال می‌کند که به گروهی از شورشیان به نام AVALANCHE می‌پیوندد تا با شرکت Shinra Electric Power Company که در حال تخریب سیاره است، مبارزه کند.

Final Fantasy VII Remake Intergrade v1.003 PC-ElAmigos

بازی Final Fantasy VII Remake Intergrade - گیم تن

محتوای جدید:

Episode Intermission محتوای جدیدی است که به Final Fantasy VII Remake Intergrade اضافه شده است. این داستان بر روی یوفی Kisaragi، یکی از اعضای AVALANCHE، تمرکز دارد و وقایع بین فصل 5 و 6 بازی اصلی را روایت می‌کند.

موسیقی:

موسیقی Final Fantasy VII Remake Intergrade توسط Nobuo Uematsu، آهنگساز مشهور سری Final Fantasy، ساخته شده است. موسیقی بازی بسیار زیبا و حماسی است و به خوبی با فضای بازی همخوانی دارد.

دانلود بازی Victoria 3 -Trains Bonus Pack برای کامپیوتر

جمع‌بندی:

Final Fantasy VII Remake Intergrade یک بازی بسیار زیبا و جذاب است که از قدرت کنسول پلی استیشن 5 به خوبی استفاده می کند. این بازی دارای دو حالت گرافیکی است که می توانید بین آنها انتخاب کنید. حالت Performance Mode بازی را با نرخ فریم 60 اجرا می کند و حالت Graphics Mode بازی را با وضوح 4K و جزئیات بیشتر اجرا می کند. این بازی همچنین از زمان بارگذاری کمتر، افکت های نورپردازی بهتر، بافت های با کیفیت تر و صدای سه بعدی پشتیبانی می کند. این بازی یک تجربه بی نظیر برای طرفداران Final Fantasy VII است که می توانند داستان محبوب خود را با چشم انداز جدیدی ببینند. این بازی همچنین یک فرصت عالی برای کسانی است که می خواهند برای اولین بار وارد دنیای Final Fantasy VII شوند و از یکی از بهترین بازی های تاریخ لذت ببرند.

دانلود فشرده بازی Final Fantasy VII Remake Intergrade - گیم تن

ویژگــی های بازی
    +گرافیک خیره‌کننده
    +گیم‌پلی جذاب
    +داستان حماسی
    +موسیقی متن زیبا
    +محتوای جدید
گالری تصاویر
دانلود بازی Final Fantasy VII Remake Intergrade برای کامپیوتر دانلود بازی Final Fantasy VII Remake Intergrade برای کامپیوتر دانلود بازی Final Fantasy VII Remake Intergrade برای کامپیوتر دانلود بازی Final Fantasy VII Remake Intergrade برای کامپیوتر دانلود بازی Final Fantasy VII Remake Intergrade برای کامپیوتر
تریلر
سیســتم مـــورد نیـــاز

Recomended System :

OS: Windows 10 64bit (ver. 2004 or later)

Processor: Intel Core i7-3770 / AMD Ryzen 3 3100

Memory: 12 GB

Storage: 100GB or more

Direct X: Version 12 or later

Graphics: GeForce GTX 1080 / Radeon RX 5700 (8GB VRAM)

Additional Notes: Assuming a Resolution of 2560×1440 (Max: 3840×2160)

Minimum System :

OS: Windows 10 64bit (ver. 2004 or later)

Processor: Intel Core i5 3330 / AMD FX-8350

Memory: 8 GB

Storage: 100GB or more

Direct X: Version 12 or later

Graphics: GeForce GTX 780 / Radeon RX 480 (3GB VRAM)

راهنمــای نصــب بازی

آموزش نصب نسخه ElAmigos:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

مشخــصات فایــل
  • حجم: 82.3گیگابایت
  • تاریخ انتشار: MAR-09-2024
  • فرمت: Rar
  • نسخه: ElAmigos
  • رده سنی: +18
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود بازی Final Fantasy VII Remake Intergrade برای کامپیوتر - Download

دانلود با لینک مستقیم - پارت 1 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 2 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 3 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 4 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 5 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 6 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 7 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 8 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 9 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 10 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 11 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 12 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 13 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 14 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 15 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 16 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 17 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 18 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 19 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 20 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 21 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 22 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 23 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 24 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 25 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 26 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 27 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 28 download
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود نسخه کم حجم بازی Alan Wake 2 – Night Springs برای کامپیوتر دانلود بازی Senuas Saga Hellblade II برای کامپیوتر دانلود بازی Astor Blade of the Monolith برای کامپیوتر دانلود بازی Night of the Dead برای کامپیوتر دانلود The Rogue Prince of Persia - بازی شاهزاده سرکش ایرانی کامپیوتر

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش