عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد سرورهای شلوغ Helldivers 2 باعث مشکلات ورود و دریافت جوایز شده‌اند دانلود مود بازی ورزشی ستارگان فوتبال Soccer Stars 35.3.6 برای اندروید تریلر داستان Prince of Persia: The Lost Crown لو رفت، نسخه آزمایشی در تاریخ یازدهم ژانویه منتشر می‌شود دانلود بازی Winning Eleven 2008 - نسخه Ps2
صفحه اصلی   اندروید   بازی اکشن   بازی نقش آفرینی   دانلود مود The Elder Scrolls: Blades - بازی طومارهای باستانی اندروید

دانلود مود The Elder Scrolls: Blades - بازی طومارهای باستانی اندروید

دانلود مود The Elder Scrolls: Blades - بازی طومارهای باستانی اندروید The Elder Scrolls: Blades یک بازی نقش آفرینی اکشن (RPG) رایگان است که توسط استودیو بازی سازی Bethesda Softworks LLC برای دستگاه ها

دانلود مود The Elder Scrolls: Blades - بازی طومارهای باستانی اندروید

دانلود مود The Elder Scrolls: Blades - بازی طومارهای باستانی اندروید

The Elder Scrolls: Blades یک بازی نقش آفرینی اکشن (RPG) رایگان است که توسط استودیو بازی سازی Bethesda Softworks LLC برای دستگاه های اندرویدی منتشر شده است. این بازی یکی از جدیدترین عناوین در دنیای پرطرفدار The Elder Scrolls می باشد و تجربه ای منحصر به فرد از نبردها، اکتشافات و ماجراجویی ها را به ارمغان می آورد. شما می توانید بازی Naxeex Superhero را نیز از وب سایت گیم تن دریافت کنید.

داستان بازی:

شما در نقش یکی از ماموران ارشد امپراتوری هستید که به اجبار به مکانی نامعلوم تبعید شده اید. پس از فرار از تبعیدگاه، سفری پرمخاطره را برای بازگشت به شهر خود و بازسازی آن آغاز می کنید. در این مسیر، با چالش ها و خطرات متعددی روبرو خواهید شد و باید با دشمنان مختلفی مبارزه کنید.

گیم پلی:

گیم پلی بازی The Elder Scrolls: Blades ترکیبی از نبردهای اکشن، اکتشافات و ساخت و ساز است. شما می توانید در سیاه چال های عمیق و تاریک کاوش کنید، با دشمنان مختلفی از جمله اورک ها، گابلین ها و اژدهاها مبارزه کنید، و شهر خود را از نو بسازید و ارتقا دهید.

ویژگی های کلیدی:

  • حالت های مختلف نبرد: Blades طیف گسترده ای از نبردها و مبارزات را به صورت جذاب و هیجان انگیز ارائه می دهد.
  • داستان جذاب: در طول بازی، داستانی سرگرم کننده و پرماجرا را دنبال خواهید کرد.
  • مراحل و ماموریت های متنوع: طیف گسترده ای از مراحل و ماموریت های جذاب و سرگرم کننده برای انجام در بازی وجود دارد.
  • گیم پلی اعتیاد آور: گیم پلی Blades بسیار اعتیاد آور و سرگرم کننده است و شما را مجذوب خود خواهد کرد.
  • شخصیت های متنوع: می توانید از بین طیف گسترده ای از شخصیت های مختلف با جزئیات حیرت انگیز، کاراکتر مورد علاقه خود را انتخاب کنید.
  • رابط کاربری زیبا: رابط کاربری بازی به زیبایی طراحی شده و استفاده از آن آسان است.
  • سلاح ها و زره های مختلف: طیف گسترده ای از سلاح ها و زره های مختلف با طراحی های منحصر به فرد در بازی وجود دارد.
  • افکت های صوتی زیبا: افکت های صوتی بازی بسیار زیبا و جذاب هستند و به هیجان و جذابیت آن می افزایند.
  • گرافیک خیره کننده: Blades با گرافیک HD حیرت انگیز و جلوه های بصری خیره کننده، تجربه ای بصری فوق العاده را ارائه می دهد.
  • ماجراجویی های هیجان انگیز: در طول بازی، ماجراجویی های جذاب و هیجان انگیزی را تجربه خواهید کرد و با چالش ها و موانع مختلفی روبرو خواهید شد.
  • نقشه بزرگ و زیبا: نقشه بازی بسیار بزرگ و زیبا است و فضاها و محیط های مختلف و متنوعی را برای کاوش در اختیار شما قرار می دهد.

مزایای بازی:

  • تجربه ای منحصر به فرد از دنیای The Elder Scrolls: The Elder Scrolls: Blades تجربه ای جدید و منحصر به فرد از دنیای The Elder Scrolls را به ارمغان می آورد که آن را برای طرفداران قدیمی و جدید این سری جذاب می کند.
  • گیم پلی متنوع: بازی شامل طیف گسترده ای از فعالیت ها از جمله نبرد، اکتشاف، ساخت و ساز و شخصی سازی است که آن را برای بازیکنان با سلیقه های مختلف جذاب می کند.
  • گرافیک و صدا با کیفیت بالا: The Elder Scrolls: Blades از گرافیک HD خیره کننده و جلوه های صوتی هیجان انگیز بهره می برد که تجربه ای غوطه ور کننده را برای بازیکنان فراهم می کند.

معایب بازی:

  • مایکرو تراکنش ها: بازی شامل مایکرو تراکنش هایی است که می تواند برای برخی از بازیکنان آزاردهنده باشد.
  • نیاز به اتصال به اینترنت: برای بازی The Elder Scrolls: Blades به اتصال به اینترنت نیاز دارید.

جمع بندی:

The Elder Scrolls: Blades یک بازی RPG اکشن با کیفیت بالا است که تجربه ای منحصر به فرد از دنیای The Elder Scrolls را به ارمغان می آورد. این بازی دارای گیم پلی متنوع، گرافیک و صدای با کیفیت بالا و طیف گسترده ای از ویژگی ها برای سرگرم کردن بازیکنان برای ساعت های متمادی است.

ویژگی های نسخه مود

– کشتن با یک ضربه

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود مود The Elder Scrolls: Blades - بازی طومارهای باستانی اندروید - Download

دانلود فایل نصب مود شده نسخه 1.31.0.3481802 با لینک مستقیم - 94 مگابایت
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود مود Shadow Fight 4: Arena - هک بازی مبارزه سایه 4 اندروید دانلود مود Hitmasters - هک بازی استادان تیراندازی اندروید دانلود مود Hills of Steel - هک بازی تپه های فولادی اندروید دانلود مود Infinity Ops - هک بازی اکشن اینفینیتی اوپس اندروید دانلود مود War and Order 3.0.95 - هک بازی نظم و جنگ اندروید

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش