عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود بازی Subway Surfers Match برای اندروید دانلود مود بازی جعبه دنده GearBox برای اندروید نسخه دمو Tekken 8 اکنون برای PS5 در دسترس است Avatar: Frontiers of Pandora با تخفیف قابل توجهی، کمتر از یک ماه پس از انتشار عرضه شد دانلود Song of Nunu - بازی آهنگ نونو برای کامپیوتر
صفحه اصلی   سینما   فیلم خارجی   دانلود فیلم جنگل‌ها واقعی هستند The Woods Are Real 2024

دانلود فیلم جنگل‌ها واقعی هستند The Woods Are Real 2024

دانلود رایگان فیلم ترسناک جنگل ها واقعی هستند The Woods Are Real 2024 فیلم جنگل ها واقعی هستند ۲۰۲۴ با کیفیت 1080p & 720p & 480p (دوبله فارسی فیلم حنگل ها واقعی اند اضافه شد) فیلم \"جنگل واق

دانلود فیلم جنگل‌ها واقعی هستند The Woods Are Real 2024

دانلود رایگان فیلم ترسناک جنگل ها واقعی هستند The Woods Are Real 2024

فیلم جنگل ها واقعی هستند ۲۰۲۴ با کیفیت 1080p & 720p & 480p

(دوبله فارسی فیلم حنگل ها واقعی اند اضافه شد)

فیلم "جنگل واقعی است" (The Woods Are Real)، یک تریلر روان‌شناختی و ترسناک محصول سال ۲۰۲۴ به کارگردانی آلیکس لمبرت (Alix Lambert) و نویسندگی مت دلاپینا و شان کریستوفر لوئیس است. این فیلم با بازی مت دلاپینا، چینسا اوگبوآگو، کمبل اسکات، نیک وستریت، جفری اومورا، کاتلین مک الفرش، ترزا آویا لیم، لورا اسپوزیتو، تاشا میلکمن، الی الکساندر هانسون، ربکا جی ساچوک، نیکول ام. دلوکا و غیره، داستان زوج ثروتمندی به نام‌های جوبا و کویینسی را دنبال می‌کند که زندگی ایده‌آلی در بروکلین دارند. اما با بازگشت دوستشان از یک سفر زیارتی، چالش‌هایی برای باورها و ارزش‌های آن‌ها به وجود می‌آید.

(نسخه دوبله فارسی سانسور شده)

پخش آنلاین

[دانلود کیفیت 1080p HQ با حجم 1.83 گیگابایت]

[دانلود کیفیت 1080p با حجم 1.32 گیگابایت]

[دانلود کیفیت 720p با حجم 694 مگابایت]

[دانلود کیفیت 480p با حجم 488 مگابایت]

در سال 2024، فیلمی با عنوان "The Woods Are Real" به کارگردانی علیکس لمبرت و بازی مت دلپینا، چیناسا اوگبواگو و کمپبل اسکات، اکران شد. این فیلم که در ژانرهای فانتزی و ترسناک قرار می‌گیرد، داستان زوج ثروتمند بروکلینی به نام‌های جوبا و کوئینسی را روایت می‌کند که ارزش زیادی برای بخشش و نیکوکاری قائل هستند. اما زندگی آن‌ها با بازگشت یک دوست از سفری زیارتی و پذیرش دعوتی که به آن‌ها شده، دچار تغییرات بنیادین می‌شود.

تریلر فیلم، که نشان‌دهنده‌ی فضای مرموز و تاریکی است که در آن قرار دارد، حس کنجکاوی را در بیننده برمی‌انگیزد. این فیلم، که به نظر می‌رسد بر روی موضوعاتی چون ایمان، بخشش و تغییرات درونی تمرکز دارد، ممکن است برای طرفداران فیلم‌هایی با مضامین عمیق‌تر و فلسفی جذاب باشد.

با توجه به نقدهای موجود، "The Woods Are Real" فیلمی است که بیشتر از آنکه بر روی خونریزی و خشونت تمرکز داشته باشد، به دنبال ارائه‌ی یک تجربه‌ی متفاوت و معنادار است. این فیلم، که از سوی برخی با فیلم‌هایی چون "The Invitation" و "It Comes at Night" مقایسه شده، ممکن است برای کسانی که از فیلم‌هایی با داستان‌های پیچیده و چالش‌برانگیز لذت می‌برند، مناسب باشد.

"The Woods Are Real" با امتیازات متفاوتی از سوی تماشاگران و منتقدان مواجه شده است، اما آنچه که مسلم است، این فیلم تلاش دارد تا مرزهای ژانر ترسناک را به چالش بکشد و به بینندگان خود یک تجربه‌ی متفکرانه ارائه دهد. این فیلم در تاریخ 12 مارس 2024 در ایالات متحده اکران شده و برای دانلود با زیرنویس فارسی نیز در دسترس قرار گرفته است.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود فیلم جنگل‌ها واقعی هستند The Woods Are Real 2024 - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود Jeanne du Barry 2023 - فیلم ژان دو بری دانلود فیلم هندی وای سگم Oh My Dog 2022 با دوبله فارسی

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش