عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود ترینر بازی دیو غواص Dave The Diver بازیکن Fallout 4 در داروخانه لکسینگتون کشف عجیبی کرد دانلود مود GANGSTAR VEGAS - بازی گنگستر وگاس اندروید دانلود The Bloodline - بازی خط خون کامپیوتر تریلر جدید و دمو رایگان بازی Another Code: Recollection منتشر شد
صفحه اصلی   کامپیوتر   نقش آفرینی   ماجراجویی   استراتژی   دانلود بازی Sailing Era Edge of the World - نسخه RUNE

دانلود بازی Sailing Era Edge of the World - نسخه RUNE

دانلود بازی Sailing Era Edge of the World - نسخه RUNE Sailing Era یک سفر در عصر قایقرانی است! برای سرگرمی ناوگان خود را حرکت دهید و بادبان بزنید. اداره یک کسب و کار! دزدان دریایی را در میان نبرد های

دانلود بازی Sailing Era Edge of the World - نسخه RUNE

دانلود بازی Sailing Era Edge of the World - نسخه RUNE

Sailing Era یک سفر در عصر قایقرانی است! برای سرگرمی ناوگان خود را حرکت دهید و بادبان بزنید. اداره یک کسب و کار! دزدان دریایی را در میان نبرد های شدید دستگیر کنید. کاوش در داخل آب برای یافتن گنج! فرهنگ خارجی را تجربه کنید، اکتشافات بدیع انجام دهید و با کشتی خود سفر کنید!

داستان بازی در دوران اکتشافات بزرگ جغرافیایی در قرن 15 تا 17 اتفاق می افتد. جهان از طریق مسیرهای دریایی به هم متصل شده است که منجر به افزایش اکتشافات اقیانوسی می شود. هر دریانورد جوان این دوره آرزوی کشتی خود را دارد که آزادانه در اقیانوس حرکت کند. برخی به دنبال تغییر سرنوشت خود هستند، برخی دیگر امیدوارند تاریخ ساز شوند. یک نقشه در مقیاس دنیای واقعی، و بازآفرینی بسیار دقیق از اقیانوس، زمین، جریان های موسمی و تغییرات آب و هوا، یک دنیای دریایی عظیم را تشکیل می دهد .

با تغییرات ناگهانی آب و هوا، بادهای غیرقابل پیش بینی، گنج غرق شده، حملات دزدان دریایی و خطر فریبنده روبرو شوید  و سفری بدیع و هیجان انگیز را در اقیانوس تجربه کنید. تقریبا 200 بندر منحصر به فرد پر از فرهنگ محلی عجیب و غریب برای تجربه وجود دارند. شما می توانید در بنادر تامین مجدد، تجارت، پذیرش کمیسیون، استخدام ملوان، سرمایه گذاری و انجام بسیاری از فعالیت های دیگر را انجام دهید. شما حتی می توانید یک تیم اعزامی زمینی برای کاوش در داخل کشور تشکیل دهید. قیمت ها با وضعیت بنادر در نوسان است و در نهایت به سود بیشتر تبدیل می شود. توسعه بندر را از طریق تجارت و کمیسیون برای افزایش تنوع کالاها، اقلام و کشتی های ممتاز در دسترس انجام دهید .

دانلود بازی Sailing Era Edge of the World

در یک نبرد دریایی، از باد برای ایجاد فاصله استفاده کنید و موقعیت توپ های خود را تغییر دهید، سپس بارانی از آتش را بر روی دشمنان خود پرتاب کنید. یا برعکس عمل نمایید و از هیجان مبارزه با شمشیر لذت ببرید.

خرابه های تاریخی، کشتی های غرق شده، گنج دزدان دریایی و دریاهای آزاد پر از راز است. ناشناخته ها را کاوش کنید، گنجینه های اسرارآمیز را پیدا نمایید، تمدن های باستانی را کشف و آزادانه هر گوشه از جهان را کشف کنید.

ویژگــی های بازی
    +گیم پلی ماجراجویی ، نقش آفرینی و شبیه ساز
    +اکتشافات بزرگ جغرافیایی
    +یک نقشه در مقیاس دنیای واقعی و بازآفرینی بسیار دقیق از اقیانوس
    +بیش از 200بندر متنوع

گالری تصاویر
دانلود بازی Sailing Era Edge of the World - نسخه RUNE دانلود بازی Sailing Era Edge of the World - نسخه RUNE دانلود بازی Sailing Era Edge of the World - نسخه RUNE دانلود بازی Sailing Era Edge of the World - نسخه RUNE
تریلر
سیســتم مـــورد نیـــاز

Recomended System :

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10(64-Bit)

Processor: i7-7700k 4.2GHz 6 Core

Memory: 16 GB RAM

Graphics: GTX 1050 TI 4GB

DirectX: Version 11

Storage: 15 GB available space

Minimum System :

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7(64-Bit)

Processor: i5-2320 3GHZ 4 Core

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GTX 750 2GB

DirectX: Version 11

Storage: 15 GB available space

راهنمــای نصــب بازی

آموزش نصب نسخه RUNE:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه RUNE یا Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

مشخــصات فایــل
  • حجم: 6.8 گیگابایت
  • تاریخ انتشار: SEP-14-2023
  • فرمت: RAR
  • شرکت سازنده: GY Games
  • نسخه: RUNE
  • رده سنی: +18
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود بازی Sailing Era Edge of the World - نسخه RUNE - Download

دانلود با لینک مستقیم - پارت 1 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 2 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 3 download
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود بازی Warhammer 40000 Inquisitor Martyr برای کامپیوتر دانلود بازی شبح تسوشیما Ghost of Tsushima DIRECTORS CUT برای کامپیوتر دانلود بازی Enshrouded برای کامپیوتر دانلود Medieval Dynasty - بازی سلسله قرون وسطی برای کامپیوتر دانلود بازی Disco Elysium – The Final Cut برای کامپیوتر

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش