عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دی ال سی بازی God of War Ragnarok با جوایز جدیدی همراه خواهد بود دانلود بازی Wolfenstein II The New Colossus برای کامپیوتر دانلود مود بازی پین بال PunBall برای اندروید دانلود ترینر بازی No Man’s Sky دانلود Zombie Hospital MOD 2.5.0 - بازی بیمارستان زامبی ها برای اندروید + مود
صفحه اصلی   اندروید   بازی شبیه سازی   دانلود مود بازی Cargo Simulator 2021 برای اندروید

دانلود مود بازی Cargo Simulator 2021 برای اندروید

دانلود مود بازی Cargo Simulator 2021 اندروید یکی از بازی‌های شبیه‌ساز رانندگی با کامیون است که در سال 2021 منتشر شده است. این بازی توسط استودیوی smSoft طراحی و ساخته شده است و برای سیستم عام

دانلود مود بازی Cargo Simulator 2021 برای اندروید

دانلود مود بازی Cargo Simulator 2021 اندروید یکی از بازی‌های شبیه‌ساز رانندگی با کامیون است که در سال 2021 منتشر شده است. این بازی توسط استودیوی smSoft طراحی و ساخته شده است و برای سیستم عامل اندروید در دسترس است. در این بازی، شما می‌توانید نقش یک راننده کامیون را بر عهده بگیرید و با انتخاب کامیون و تریلر مورد علاقه‌تان، به حمل و نقل بارهای مختلف در جاده‌های واقعی از شهرهای ترکیه بپردازید. شما همچنین می‌توانید بازی را به صورت آنلاین با دوستان خود و یا بازیکنان دیگر از سراسر جهان انجام دهید و در چت زنده با آن‌ها صحبت کنید.

بازی Cargo Simulator 2021 دارای گرافیک و صداگذاری بسیار عالی و واقع‌گرایانه است. شما می‌توانید جزئیات کامیون‌ها، تریلرها، بارها، جاده‌ها، شهرها، مناظر طبیعی و احوال آب و هوا را به خوبی مشاهده کنید. همچنین صدای موتور، دنده، کلاکسون، ترمز و سایر صداهای مربوط به رانندگی کامیون به طور واقعی شبیه‌سازی شده‌اند. بازی از فیزیک و مکانیک واقع‌گرایانه‌ای برای رانندگی کامیون استفاده می‌کند که شما را مجبور می‌کند تا با توجه به وزن و اندازه بار، سرعت، شیب، منعطفی و ترافیک، رانندگی خود را تنظیم کنید.

بازی Cargo Simulator 2021 دارای گیم‌پلی جذاب و سرگرم‌کننده است. شما می‌توانید از بین ۱۵ کامیون مختلف با مشخصات و ظاهر متفاوت، کامیون مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید از بین ۱۰ تریلر مختلف با انواع بارهایی مانند حبوبات، میوه، سیمان، مواد شیمیایی، ماشین، کانتینر و غیره، تریلر مورد نظر خود را انتخاب کنید. شما می‌توانید کامیون و تریلر خود را نیز شخصی‌سازی کرده و رنگ، چراغ، لاستیک، بادبزن، آینه و سایر قطعات را تغییر دهید. شما می‌توانید در ۱۰ شهر مختلف از ترکیه مانند استانبول، آنکارا، ازمیر، آنتالیا، بورسا و غیره، رانندگی کنید و از مناظر زیبای آن‌ها لذت ببرید. شما می‌توانید برای هر باری که به مقصد می‌رسانید، درآمد کسب کنید و با آن می‌توانید کامیون و تریلر جدیدتر و بهتری خریداری کنید یا کامیون خود را ارتقا دهید.

ویژگی‌های کلیدی:

  • گرافیک واقع‌گرایانه: بازی از گرافیک سه‌بعدی و واقع‌گرایانه‌ای بهره می‌برد که جزئیات دقیق کامیون‌ها، محیط‌زیست و جاده‌ها را به تصویر می‌کشد.
  • تنوع بالای کامیون‌ها: بیش از 30 کامیون مختلف از برندهای معروف دنیا در بازی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را خریداری و ارتقا دهید.
  • محموله‌های متنوع: انواع محموله‌های مختلف از جمله مواد غذایی، مصالح ساختمانی، و کالاهای صنعتی را می‌توانید حمل و نقل کنید.
  • نقاط مختلف دنیا: به بیش از 20 کشور مختلف در دنیا سفر کنید و از تنوع محیط‌زیست و جاده‌ها لذت ببرید.
  • شرایط آب و هوایی مختلف: در شرایط آب و هوایی مختلف مانند باران، برف و طوفان رانندگی کنید و مهارت خود را به چالش بکشید.
  • گیم‌پلی چالش‌برانگیز: رانندگی در جاده‌های باریک و پیچ در پیچ، ترافیک سنگین و شرایط آب و هوایی نامساعد، گیم‌پلی بازی را چالش‌برانگیز و هیجان‌انگیز می‌کند.
  • سیستم ارتقا: کامیون خود را با ارتقای موتور، ترمز، گیربکس و سایر اجزاء، قوی‌تر و کارآمدتر کنید.
  • حالت‌های مختلف بازی: در حالت‌های مختلف بازی مانند شغلی، آزاد و چالش‌برانگیز مهارت خود را به آزمون بگذارید.
  • کنترل‌های بصری: کنترل‌های بازی ساده و بصری هستند و به راحتی می‌توانید کامیون خود را هدایت کنید.

بازی Cargo Simulator 2021 یک بازی شبیه‌ساز رانندگی با کامیون است که شما را به یک تجربه منحصر به فرد و هیجان‌انگیز دعوت می‌کند. اگر شما علاقه‌مند به رانندگی با کامیون‌های بزرگ و قدرتمند هستید و دوست دارید در جاده‌های واقعی از شهرهای ترکیه حمل و نقل بار انجام دهید، این بازی را از دست ندهید.

ویژگی های نسخه مود :

– حذف تبلیغات

ویژگــی های بازی
    گرافیک بالا و فریم‌ریت روان
    کنترل‌های لمسی بصری و کاربرپسند
    تنوع بالای کامیون‌ها: بیش از 30 کامیون مختلف از برندهای معروف جهان
    محموله‌های متنوع: بیش از 100 نوع محموله مختلف
    نقشه‌های وسیع و متنوع: از جمله اروپا، آمریکا و آفریقا
    شرایط آب و هوایی مختلف: از جمله آفتابی، بارانی، برفی و طوفانی
    سیستم ارتقای کامیون: امکان ارتقای موتور، گیربکس، ترمز و سایر اجزای کامیون
    ماموریت‌های چالش‌برانگیز: بیش از 100 ماموریت مختلف با درجه سختی متفاوت
    حالت‌های مختلف بازی: شامل حالت آزاد، حالت داستانی و حالت آنلاین
    پشتیبانی از زبان فارسی
گالری تصاویر
دانلود مود بازی Cargo Simulator 2021 برای اندروید دانلود مود بازی Cargo Simulator 2021 برای اندروید دانلود مود بازی Cargo Simulator 2021 برای اندروید دانلود مود بازی Cargo Simulator 2021 برای اندروید
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود مود بازی Cargo Simulator 2021 برای اندروید - Download

دانلود فایل نصب مود شده نسخه 1.17 با لینک مستقیم - 180 مگابایت
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود مود Euro Bus Simulator 0.55 - هک بازی شبیه ساز اتوبوس اروپایی اندروید دانلود مود بازی Truck Simulator: Ultimate برای اندروید دانلود مود Truck Simulator: Silk Road v3.5 - هک بازی شبیه ساز جاده ابریشم اندروید دانلود مود Construction Simulator 3 - هک بازی شبیه ساز ساخت و ساز 3 اندروید دانلود مود Construction Simulator 4 - هک بازی شبیه ساز ساخت و ساز 4 اندروید

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش