عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
منطقه جدید Ashlands در Valheim در نیمه اول سال 2024 اضافه خواهد شد دانلود بازی eFootball 2024 برای کامپیوتر دانلود بازی Ready Steady Ship برای کامپیوتر شایعه: عنوان Deus Ex پس از 2 سال توسعه لغو شد فروش بازی Granblue Fantasy: Relink در 11 روز از مرز 1 میلیون نسخه عبور کرد
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   تریلر داستانی جدید Judas جهان و گیم پلی آن را به نمایش می گذارد

تریلر داستانی جدید Judas جهان و گیم پلی آن را به نمایش می گذارد

تریلر داستانی جدید Judas جهان و گیم پلی آن را به نمایش می گذارد تریلر جدیدی برای Judas، بازی اکشن ماجراجویی سوم شخص که توسط Ghost Ship Games، توسعه‌دهنده Overcooked 2، ساخته شده است، منتشر شده ا

تریلر داستانی جدید Judas جهان و گیم پلی آن را به نمایش می گذارد

تریلر داستانی جدید Judas جهان و گیم پلی آن را به نمایش می گذارد

تریلر جدیدی برای Judas، بازی اکشن ماجراجویی سوم شخص که توسط Ghost Ship Games، توسعه‌دهنده Overcooked 2، ساخته شده است، منتشر شده است. این تریلر نگاهی اجمالی به دنیای بازی و گیم‌پلی آن ارائه می‌کند.

داستان Judas در مورد Judas، یکی از دوازده حواری حضرت مسیح، روایت می شود. پس از خیانت به عیسی، یهودا خود را حلق آویز کرد، اما با معامله ای با شیطان از جهنم نجات یافت. حال یهودا باید برای شیطان کار کند و روح گمشده را جمع آوری کند.

این تریلر نگاهی اجمالی به برخی از مکان‌هایی که Judas در طول سفر خود بازدید خواهد کرد، از جمله آسمان و جهنم را ارائه می‌کند. همچنین برخی از دشمنانی را که با آنها روبرو خواهد شد، مانند فرشتگان و شیاطین، نشان می دهد.

گیم پلی Judas ترکیبی از حل پازل و مبارزه است. بازیکنان باید از توانایی های Judas برای حل پازل ها و شکست دادن دشمنان استفاده کنند. برای مثال، Judas می تواند اشیاء را جابجا کند و از قلاب خود برای آویزان شدن از سکوها استفاده کند.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

تریلر داستانی جدید Judas جهان و گیم پلی آن را به نمایش می گذارد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش