عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
جزئیات نسخه Early Access بازی بعدی Subnautica در سال 2024 منتشر خواهد شد دانلود Indian Bikes Driving 3D 26 - شبیه ساز موتور سواری هند اندروید + مود دانلود مود بازی Cargo Simulator 2021 برای اندروید فروش Palworld از 7 میلیون نسخه فراتر رفت دانلود بازی شبح تسوشیما Ghost of Tsushima DIRECTORS CUT برای کامپیوتر
صفحه اصلی   سینما   فیلم خارجی   دانلود فیلم ترسناک طلوع خورشید Sunrise 2024

دانلود فیلم ترسناک طلوع خورشید Sunrise 2024

دانلود فیلم ترسناک طلوع خورشید با زیرنویس فارسی Sunrise 2024 WEB-DL فیلم سان رایز محصول ۲۰۲۴ با کیفیت عالی 1080p & 720p & 480p فیلم «طلوع خورشید» (Sunrise) یک فیلم ترسناک آمریکای

دانلود فیلم ترسناک طلوع خورشید Sunrise 2024

دانلود فیلم ترسناک طلوع خورشید با زیرنویس فارسی Sunrise 2024 WEB-DL

فیلم سان رایز محصول ۲۰۲۴ با کیفیت عالی 1080p & 720p & 480p

فیلم «طلوع خورشید» (Sunrise) یک فیلم ترسناک آمریکایی محصول سال 2024 است که به کارگردانی آندرو برد و نویسندگی رونان بلنی ساخته شده است. در این فیلم، اولوین فوئر، گای پیرس، الکس پتیفر، کورت یاگر و ویلیام گائو بازی می‌کنند.

داستان فیلم درباره یک پلیس سابق به نام فالون است که پس از از دست دادن غم‌انگیز خانواده‌اش به دست یک عوام فریب وحشی به نام رینولدز برای گرفتن انتقام به صحنه جنایت وحشتناک باز می گردد. در این میان ساکنان شهر روستایی به زودی متوجه می شوند که این بازدیدکننده تاریک درحقیقت یک خون آشام است که از خون و ترس تغذیه می کند. اما فالون زمانی که با یک خانواده مهاجر مهربان، دوست می شود، با انتخابی سخت میان انتقام و رستگاری مواجه می شود.

(سانسور شده با زیرنویس فارسی چسبیده)

پخش آنلاین

[دانلود کیفیت 1080p HQ با حجم 2.30 گیگابایت]

[دانلود کیفیت 1080p با حجم 1.67 گیگابایت]

[دانلود کیفیت 720p با حجم 885 مگابایت]

[دانلود کیفیت 480p با حجم 620 مگابایت]

فیلم «طلوع خورشید» با استقبال مثبت منتقدان روبرو شد و به خاطر داستان هیجان‌انگیز، بازی‌های خوب بازیگران و کارگردانی ماهرانه مورد تحسین قرار گرفت. فیلم در گیشه نیز موفق بود و بیش از 100 میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد.

برخی از نکات مثبت فیلم «طلوع خورشید» عبارتند از:

    • داستان هیجان‌انگیز و پرکشش
    • بازی‌های خوب بازیگران
    • کارگردانی ماهرانه
    • صحنه‌های ترسناک تأثیرگذار

برخی از نکات منفی فیلم «طلوع خورشید» عبارتند از:

    • پایان‌بندی کمی پیش‌بینی‌پذیر
    • برخی از شخصیت‌ها کمی کلیشه‌ای هستند

در مجموع، فیلم «طلوع خورشید» یک فیلم ترسناک جذاب و دیدنی است که ارزش دیدن را دارد. این فیلم داستانی هیجان‌انگیز و پر از ترس را روایت می‌کند که مخاطب را تا پایان فیلم درگیر خود می‌کند.

در ادامه به بررسی برخی از نکات مهم فیلم «طلوع خورشید» می‌پردازیم:

داستان: داستان فیلم «طلوع خورشید» ساده اما جذاب است. فالون، یک پلیس سابق، به دست یک عوام فریب وحشی به نام رینولدز خانواده‌اش را از دست می دهد. او پس از سال‌ها دوری از شهر، به محل جنایت باز می گردد تا انتقام بگیرد. اما در این میان، او با یک خانواده مهاجر مهربان آشنا می شود که زندگی‌اش را تغییر می دهد.

داستان فیلم به خوبی روایت می‌شود و مخاطب را درگیر خود می‌کند. فیلمنامه فیلم به خوبی شخصیت‌ها را معرفی می‌کند و زمینه‌چینی مناسبی برای رینولدز و خانواده مهاجر انجام می‌دهد.

شخصیت‌ها: شخصیت‌های فیلم «طلوع خورشید» قوی و دوست‌داشتنی هستند. فالون (با بازی اولوین فوئر) یک پلیس سابق با گذشته‌ای دردناک است که مصمم است انتقام بگیرد. رینولدز (با بازی گای پیرس) یک عوام فریب وحشی است که از ترس مردم تغذیه می کند. خانواده مهاجر (با بازی الکس پتیفر، کورت یاگر و ویلیام گائو) نیز مهربان و دوست‌داشتنی هستند.

بازی بازیگران فیلم نیز بسیار خوب است. اولوین فوئر بازی درخشانی در نقش فالون ارائه می‌دهد و گای پیرس نیز بازی خوبی در نقش رینولدز دارد.

ترسناک: فیلم «طلوع خورشید» به خاطر صحنه‌های ترسناک تأثیرگذارش شناخته می‌شود. فیلم دارای صحنه‌های ترسناک فراوانی است که به خوبی کارگردانی شده‌اند و مخاطب را می‌ترسانند.

کارگردانی: آندرو برد کارگردانی فیلم «طلوع خورشید» را به خوبی انجام داده است. او با استفاده از نماهای زیبا و موسیقی تأثیرگذار، فضای فیلم را به خوبی ایجاد می‌کند.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود فیلم ترسناک طلوع خورشید Sunrise 2024 - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود Jeanne du Barry 2023 - فیلم ژان دو بری دانلود فیلم هندی وای سگم Oh My Dog 2022 با دوبله فارسی

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش