عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود Blocky Highway MOD 1.2.6 - بازی بزرگراه بلوکی برای اندروید + مود دانلود مود بازی SMX: Supermoto Vs. Motocross برای اندروید دانلود Mini Golf 3D City Stars MOD 33.4 - بازی مینی گلف ستاره های شهر برای اندروید + مود دانلود مود Four Cylinder - هک بازی ایرانی 4 سیلندر اندروید دانلود Archery Battle 3D 1.3.14 - بازی تیراندازی با کمان اندروید + مود
صفحه اصلی   سینما   فیلم خارجی   دانلود فیلم او را پیش من بیاور Bring Him to Me 2023

دانلود فیلم او را پیش من بیاور Bring Him to Me 2023

دانلود فیلم او را پیش من بیاور با زیرنویس فارسی Bring Him to Me 2023 فیلم او را پیش من بیاور ۲۰۲۳ با کیفیت 1080p & 720p & 480p فیلم «او را پیش من بیاور» (Bring Him to Me) یک

دانلود فیلم او را پیش من بیاور Bring Him to Me 2023

دانلود فیلم او را پیش من بیاور با زیرنویس فارسی Bring Him to Me 2023

فیلم او را پیش من بیاور ۲۰۲۳ با کیفیت 1080p & 720p & 480p

فیلم «او را پیش من بیاور» (Bring Him to Me) یک فیلم اکشن و هیجان‌انگیز استرالیایی محصول سال 2023 است که به کارگردانی لوک اسپارک و نویسندگی خود او و جیمی هاردی ساخته شده است. در این فیلم، بری پپر، جیمی کاستا، سام نیل، ریچل گریفیتس و لیام مک اینتایر بازی می‌کنند.

داستان فیلم درباره یک راننده کامیون به نام دنی (با بازی بری پپر) است که برای یک باند جنایتکار کار می کند. او مأموریت دارد یک مرد جوان به نام نیک (با بازی جیمی کاستا) را به مقصدی ناشناس ببرد. اما دنی با نیک دوست می شود و متوجه می شود که او بی گناه است. دنی تصمیم می گیرد به نیک کمک کند تا از دست باند جنایتکار فرار کند.

(بازبینی شده با زیرنویس فارسی چسبیده)

پخش آنلاین

[دانلود کیفیت 1080HQ با حجم 2.4 گیگابایت]

[دانلود کیفیت 1080p با حجم 1.77 گیگابایت]

[دانلود کیفیت 720p با حجم 898 مگابایت]

[دانلود کیفیت 480p با حجم 634 مگابایت]

فیلم «او را پیش من بیاور» با استقبال مثبت منتقدان روبرو شد و به خاطر داستان هیجان‌انگیز، بازی‌های خوب بازیگران و کارگردانی ماهرانه مورد تحسین قرار گرفت. فیلم در گیشه نیز موفق بود و بیش از 100 میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد.

برخی از نکات مثبت فیلم «او را پیش من بیاور» عبارتند از:

    • داستان هیجان‌انگیز و پرکشش
    • بازی‌های خوب بازیگران
    • کارگردانی ماهرانه
    • صحنه‌های اکشن نفس‌گیر

برخی از نکات منفی فیلم «او را پیش من بیاور» عبارتند از:

    • برخی از شخصیت‌ها کمی کلیشه‌ای هستند
    • فیلمنامه در برخی از قسمت‌ها کمی ضعیف است

در مجموع، فیلم «او را پیش من بیاور» یک فیلم اکشن جذاب و دیدنی است که ارزش دیدن را دارد. این فیلم داستانی هیجان‌انگیز و پر از اکشن را روایت می‌کند که مخاطب را تا پایان فیلم درگیر خود می‌کند.

در ادامه به بررسی برخی از نکات مهم فیلم «او را پیش من بیاور» می‌پردازیم:

داستان: داستان فیلم «او را پیش من بیاور» ساده اما جذاب است. دنی، یک راننده کامیون، مأموریت دارد نیک، یک مرد جوان بی گناه، را به مقصدی ناشناس ببرد. اما دنی با نیک دوست می شود و متوجه می شود که او بی گناه است. دنی تصمیم می گیرد به نیک کمک کند تا از دست باند جنایتکار فرار کند.

داستان فیلم به خوبی روایت می‌شود و مخاطب را درگیر خود می‌کند. فیلمنامه فیلم به خوبی شخصیت‌ها را معرفی می‌کند و زمینه‌چینی مناسبی برای باند جنایتکار انجام می‌دهد.

شخصیت‌ها: شخصیت‌های فیلم «او را پیش من بیاور» قوی و دوست‌داشتنی هستند. دنی (با بازی بری پپر) یک راننده کامیون ساده و مهربان است که با دیدن بی گناهی نیک، تصمیم می گیرد به او کمک کند. نیک (با بازی جیمی کاستا) یک مرد جوان بی گناه است که به اشتباه توسط باند جنایتکار دستگیر شده است.

بازی بازیگران فیلم نیز بسیار خوب است. بری پپر بازی درخشانی در نقش دنی ارائه می‌دهد و جیمی کاستا نیز بازی خوبی در نقش نیک دارد.

اکشن: فیلم «او را پیش من بیاور» به خاطر صحنه‌های اکشن نفس‌گیرش شناخته می‌شود. فیلم دارای صحنه‌های اکشن فراوانی است که به خوبی کارگردانی شده‌اند و مخاطب را هیجان‌زده می‌کنند.

کارگردانی: لوک اسپارک کارگردانی فیلم «او را پیش من بیاور» را به خوبی انجام داده است. او با استفاده از نماهای زیبا و موسیقی تأثیرگذار، فضای فیلم را به خوبی ایجاد می‌کند.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود فیلم او را پیش من بیاور Bring Him to Me 2023 - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود Jeanne du Barry 2023 - فیلم ژان دو بری دانلود فیلم هندی وای سگم Oh My Dog 2022 با دوبله فارسی

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش