عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود ترینر بازی Fate/Samurai Remnant دانلود چیت قدرتمند و اختصاصی آمبرلا برای دوتا ۲ Dota2 cheat umbrella دانلود مود ZOMBIE HUNTER - بازی آفلاین شکارچی زامبی اندروید دانلود Idle Supermarket Tycoon 3.0.1 - بازی مدیریت سوپرمارکت + مود دانلود One Gun Stickman 111 - بازی یک تفنگ: استیکمن + مود
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   فروش فیزیکی Tekken 8 در انگلستان دو برابر بازی Street Fighter 6 است

فروش فیزیکی Tekken 8 در انگلستان دو برابر بازی Street Fighter 6 است

فروش فیزیکی Tekken 8 در انگلستان دو برابر بازی Street Fighter 6 است Tekken 8 به سرعت در بریتانیا به موفقیت دست یافته است و فروش فیزیکی آن بیش از دو برابر Street Fighter 6 در این منطقه است. این در حال

فروش فیزیکی Tekken 8 در انگلستان دو برابر بازی Street Fighter 6 است

فروش فیزیکی Tekken 8 در انگلستان دو برابر بازی Street Fighter 6 است

Tekken 8 به سرعت در بریتانیا به موفقیت دست یافته است و فروش فیزیکی آن بیش از دو برابر Street Fighter 6 در این منطقه است. این در حالی است که Tekken 8 به تازگی منتشر شده است و Street Fighter 6 در سال گذشته منتشر شده است. همچنین شما می توانید نقد و بررسی بازی تیکن ۸ Tekken : بازگشت به ریشه ها را نیز در وب سایت گیم تن بخوانید.

بر اساس گزارش GamesIndustry.biz، Tekken 8 در هفته اول انتشار خود در بریتانیا 108000 نسخه فیزیکی فروخته است، در حالی که Street Fighter 6 در هفته اول انتشار خود تنها 47000 نسخه فیزیکی فروخته است. بازی Tekken 8 در هفته گذشته منتشر شد + کرک

این موفقیت چشمگیر Tekken 8 را می توان به چندین عامل نسبت داد، از جمله استقبال مثبت منتقدان، ویژگی های جدید بازی و بازگشت شخصیت های محبوب.

Tekken 8 همچنین از طریق سرویس اشتراک بازی PlayStation Plus عرضه شده است، که ممکن است به افزایش فروش آن کمک کرده باشد.

با این حال، هنوز مشخص نیست که Tekken 8 در نهایت بهتر از Street Fighter 6 فروخته است یا خیر. فروش دیجیتالی نیز باید در نظر گرفته شود، و Street Fighter 6 به دلیل محبوبیت بیشتر خود در بازار دیجیتال ممکن است بهتر عمل کند.

با این حال، فروش فیزیکی Tekken 8 در بریتانیا بسیار چشمگیر است، و نشان می دهد که این بازی به یک موفقیت بزرگ برای Bandai Namco تبدیل شده است.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

فروش فیزیکی Tekken 8 در انگلستان دو برابر بازی Street Fighter 6 است - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش