عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود Magnum 3.0 Gun Custom v1.0596 - بازی سفارشی سازی اسلحه برای اندروید فروش فیزیکی Tekken 8 در انگلستان دو برابر بازی Street Fighter 6 است پشتیبانی بازی Prince of Persia: The Lost Crown از زبان فارسی ویدیوی جدید پشت صحنه Rise of the Ronin به مبارزات بازی می‌پردازد به‌روزرسانی بعدی Dead Cells آخرین به‌روزرسانی آن خواهد بود
صفحه اصلی   سینما   فیلم خارجی   دانلود فیلم آخرین سفر دیمتر Last Voyage of the Demeter 2023 با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم آخرین سفر دیمتر Last Voyage of the Demeter 2023 با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم آخرین سفر دیمتر Last Voyage of the Demeter 2023 با زیرنویس فارسی آخرین سفر دمتر Last Voyage of the Demeter 2023 یک فیلم ترسناک فراطبیعی آمریکایی محصول ۲۰۲۳ به کارگردانی آندره اوردال و نوی

دانلود فیلم آخرین سفر دیمتر Last Voyage of the Demeter 2023 با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم آخرین سفر دیمتر Last Voyage of the Demeter 2023 با زیرنویس فارسی

آخرین سفر دمتر Last Voyage of the Demeter 2023 یک فیلم ترسناک فراطبیعی آمریکایی محصول ۲۰۲۳ به کارگردانی آندره اوردال و نویسندگی براگی شوت، استفان روزوویتسکی و زک اولکویچ است. این فیلم بر اساس فصل «گزارش سفرنامهٔ کاپیتان»، از رمان دراکولا اثر برام استوکر از سال ۱۸۹۷ است. در این فیلم کوری هاوکینز، خاویر بوتت، لیام کانینگهام، دیوید دستمالچیان، اشلین فرانسیوسی و جان جان بریونیس ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم داستان خدمهٔ کشتی تجاری روسی دمتر را دنبال می‌کند که در حال حمل محموله‌ای مرموز از ۲۴ جعبه چوبی بی‌نشان از کارپاتیا به لندن هستند. در حالی که کشتی در میان امواج طوفانی در حرکت است، خدمه شروع به تجربهٔ اتفاقات عجیب و ترسناک می‌کنند. آنها به زودی متوجه می‌شوند که توسط موجودی مرگبار و فراطبیعی تعقیب می‌شوند.

در سال ۱۸۹۰، کشتی تجاری روسی دمتر از کارپاتیا به لندن حرکت می‌کند. محمولهٔ کشتی شامل ۲۴ جعبه چوبی بی‌نشان است. کاپیتان دمتر، کاپیتان فرانتس ویدک، دستور داده است که هیچ کس نباید به این جعبه‌ها دست بزند.

در طول سفر، خدمهٔ دمتر شروع به تجربهٔ اتفاقات عجیب و ترسناک می‌کنند. آنها می‌بینند که سایه‌هایی در سراسر کشتی حرکت می‌کنند، صدای ناله‌های شبانه می‌شنوند و شاهد رخدادهای غیرقابل توضیح دیگری هستند.

در نهایت، خدمهٔ دمتر متوجه می‌شوند که توسط موجودی مرگبار و فراطبیعی تعقیب می‌شوند. این موجود در حال کشتن خدمهٔ کشتی است و به زودی تنها چند نفر از آنها باقی می‌مانند.

خدمهٔ دمتر باید راهی برای مقابله با این موجود پیدا کنند، یا همه آنها کشته خواهند شد.

فیلم آخرین سفر دمتر یک فیلم ترسناک کلاسیک است که با فضایی تاریکی و تعلیقی و بازی‌های عالی بازیگرانش، مخاطبان را به وجد می‌آورد. این فیلم برای طرفداران فیلم‌های ترسناک که به دنبال یک تجربهٔ ترسناک و هیجان‌انگیز هستند، یک انتخاب عالی است.

گالری تصاویر
دانلود فیلم آخرین سفر دیمتر Last Voyage of the Demeter 2023 با زیرنویس فارسی
تریلر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • حجم: متغیر
  • تاریخ انتشار: 11 آگوست سال 2023 میلادی
  • فرمت: MKV
  • شرکت سازنده: Amblin Entertainment و Amblin Partners و Dreamworks Pictures
  • نسخه: WEB-DL
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود فیلم آخرین سفر دیمتر Last Voyage of the Demeter 2023 با زیرنویس فارسی - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود Jeanne du Barry 2023 - فیلم ژان دو بری دانلود فیلم هندی وای سگم Oh My Dog 2022 با دوبله فارسی

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش