عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود Web Master 3D: Superhero Games - بازی وب مستر سه بعدی: سوپرهیرو اندروید Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes توسط ESRB و PEGI رتبه بندی شد دانلود بازی آلفا پروتوکل Alpha Protocol برای کامپیوتر دانلود Sniper Arena MOD 1.9.2 - بازی اکشن عرصه تک تیرانداز برای اندروید + مود فروش فوق‌العاده بازی‌های Horizon Zero Dawn و God of War روی پلتفرم استیم
صفحه اصلی   سینما   مقالات سینما   پایان فصل دوم True Detective، توضیح داده شده است

پایان فصل دوم True Detective، توضیح داده شده است

فصل دوم True Detective با یک پایان پیچیده و چندلایه به پایان رسید که طرفداران را برای مدت طولانی به بحث وادار کرد. در اینجا خلاصه ای از آنچه در پایان اتفاق می افتد و تفسیری از معنای آن آورده شده است:

پایان فصل دوم True Detective، توضیح داده شده است

فصل دوم True Detective با یک پایان پیچیده و چندلایه به پایان رسید که طرفداران را برای مدت طولانی به بحث وادار کرد. در اینجا خلاصه ای از آنچه در پایان اتفاق می افتد و تفسیری از معنای آن آورده شده است:

در پایان فصل، مشخص می شود که ویلیام فرت و نیک پیتس هر دو در قتل لارا میچل دست داشتند. فرت، به عنوان بخشی از یک طرح انتقام‌جویی پیچیده، لارا را کشت، اما پیتس نیز در صحنه جنایت حضور داشت و به او کمک کرد تا جنایت را پنهان کند.

فرت، پسری که توسط پدرش مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود، به دنبال انتقام از پدرش بود. او متوجه شد که پدرش با لارا میچل، یک خبرنگار تحقیقی، رابطه دارد و معتقد بود که لارا در حال تحقیق در مورد پدرش است. بنابراین، فرت لارا را کشت و سپس پیتس را به صحنه جنایت آورد تا به او کمک کند تا جنایت را پنهان کند.

پیتس، یک افسر پلیس فاسد، از فرت می ترسید. او می دانست که فرت دیوانه است و می ترسید که او را بکشد. بنابراین، پیتس به فرت کمک کرد تا جنایت را پنهان کند، در ازای اینکه فرت از او محافظت کند.

در پایان فصل، فرت و پیتس هر دو به خاطر قتل لارا میچل دستگیر می شوند. فرت به قتل اعتراف می کند، اما پیتس انکار می کند که در جنایت دست داشته است. با این حال، شواهد علیه پیتس بسیار قوی است و او نیز در نهایت به قتل اعتراف می کند.

پایان فصل دوم True Detective یک پایان تلخ و ناامیدکننده است. این فصل نشان می دهد که حتی افراد نزدیک به هم نیز می توانند به یکدیگر خیانت کنند. این فصل همچنین نشان می دهد که انتقام می تواند یک انگیزه قدرتمند باشد که می تواند به افراد بدترین کارها را انجام دهد.

در اینجا چند تفسیر دیگر از معنای پایان فصل دوم True Detective آورده شده است:

  • پایان فصل می تواند به عنوان یک هشدار در مورد خطرات انتقام تلقی شود. انتقام می تواند یک انگیزه قدرتمند باشد، اما می تواند منجر به اعمال خشونت آمیز و نابخشودنی شود.
  • پایان فصل همچنین می تواند به عنوان یک مطالعه شخصیت در مورد دو مرد، فرت و پیتس، تلقی شود. این فصل نشان می دهد که چگونه افراد می توانند تحت تأثیر شرایط قرار گیرند و کارهایی انجام دهند که در غیر این صورت هرگز انجام نمی دادند.

در نهایت، معنای پایان فصل دوم True Detective به تفسیر بیننده بستگی دارد. این فصل یک پایان پیچیده و چندلایه است که می تواند به روش های مختلف تفسیر شود.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

پایان فصل دوم True Detective، توضیح داده شده است - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
الف ها در ارباب حلقه ها: تاریخچه، فرهنگ و نقش آنها در داستان قوی‌ترین شخصیت‌هایی که رورونوا زورو در دنیای جدید One Piece شکست داد 7 شخصیت وان پیس که ممکن است دارای Devil Fruit بیدار شده باشند

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش