عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود Driver 2: The Wheelman is Back - بازی درایور 2 پلی استیشن 1 برای اندروید و کامپیوتر راهکار جدید Valve برای بن کردن بازیکنان Dota 2 Palworld در تاریخ 19 ژانویه به عنوان یک نسخه دسترسی اولیه در Steam عرضه شود دانلود مود بازی Idle Police Tycoon برای اندروید دانلود بازی Divinity Original Sin Enhanced Edition v2.0.119.430 برای کامپیوتر
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   Dawnwalker، اولین پروژه AAA استودیوی Rebel Wolves است

Dawnwalker، اولین پروژه AAA استودیوی Rebel Wolves است

استودیوی Rebel Wolves، که توسط توسعه‌دهندگان باتجربه‌ای از CD Projekt RED تأسیس شده است، اخیراً نام اولین پروژه AAA خود را اعلام کرده است. این پروژه Dawnwalker نام دارد و یک بازی نقش‌آف

Dawnwalker، اولین پروژه AAA استودیوی Rebel Wolves است

استودیوی Rebel Wolves، که توسط توسعه‌دهندگان باتجربه‌ای از CD Projekt RED تأسیس شده است، اخیراً نام اولین پروژه AAA خود را اعلام کرده است. این پروژه Dawnwalker نام دارد و یک بازی نقش‌آفرینی در دنیای فانتزی است.

داستان بازی Dawnwalker در دنیایی خیالی به نام Arasta جریان دارد. بازیکنان در نقش یک شکارچی خون‌آشام به نام Dawnwalker قرار می‌گیرند که باید برای نجات جهان از یک تهدید بزرگ تلاش کند.

بازی Dawnwalker از یک سیستم مبارزات مبتنی بر اکشن استفاده می‌کند. بازیکنان می‌توانند از سلاح‌های مختلف و توانایی‌های جادویی برای مبارزه با دشمنان استفاده کنند.

بازی Dawnwalker برای عرضه در سال ۲۰۲۵ برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر در نظر گرفته شده است.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

Dawnwalker، اولین پروژه AAA استودیوی Rebel Wolves است - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش