عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
Baldur's Gate 3: شمشیر خود را تیز کنید - به‌روزرسانی 6 در راه است مبارز جادوگر، سومین شخصیت فصل اول بازی DNF Duel در دسترس است دانلود مود بازی Medieval Merge سرزمین قرون وسطی برای اندروید دانلود بازی Assassins Creed I Directors Cut Edition برای کامپیوتر دانلود مود بازی World Football Manager 2023 برای اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   Like a Dragon: Infinite Wealth برای Steam Deck تایید شد

Like a Dragon: Infinite Wealth برای Steam Deck تایید شد

Like a Dragon: Infinite Wealth برای Steam Deck تایید شد استودیو RGG تایید کرد که بازی Like a Dragon: Infinite Wealth برای Steam Deck تایید شده است. این بدان معناست که بازی به طور کامل با Steam Deck س

Like a Dragon: Infinite Wealth برای Steam Deck تایید شد

Like a Dragon: Infinite Wealth برای Steam Deck تایید شد

استودیو RGG تایید کرد که بازی Like a Dragon: Infinite Wealth برای Steam Deck تایید شده است. این بدان معناست که بازی به طور کامل با Steam Deck سازگار است و بازیکنان می توانند آن را بدون هیچ مشکلی در این دستگاه بازی کنند.

Like a Dragon: Infinite Wealth یک بازی نقش آفرینی اکشن است که در سال 2024 برای PlayStation 5، Xbox Series X/S، PlayStation 4، Xbox One و PC منتشر شد. این بازی دنباله ای بر بازی Yakuza: Like a Dragon است و داستان Ichiban Kasuga را دنبال می کند که به همراه دوستانش به هاوایی سفر می کند تا راز گنجینه ای را کشف کند.

Steam Deck یک کنسول دستی بازی است که توسط Valve ساخته شده است. این کنسول از سیستم عامل لینوکس استفاده می کند و می تواند بازی های رایانه شخصی را اجرا کند.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

Like a Dragon: Infinite Wealth برای Steam Deck تایید شد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش