عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی Crash Bandicoot 4 It's About Time برای کامپیوتر + نسخه فارسی CD Projekt RED در حال بررسی عناصر چند نفره برای Cyberpunk 2 است دانلود Invincible Presents Atom Eve - بازی شکست ناپذیر اتم ایو برای کامپیوتر شایعه: دموی Final Fantasy 7 Rebirth به زودی منتشر خواهد شد فروش اکانت استیم با 79 بازی آنلاین و آفلاین
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   امتیازهای اخیر Starfield در استیم به "بیشتر منفی" سقوط کرد

امتیازهای اخیر Starfield در استیم به "بیشتر منفی" سقوط کرد

امتیازهای اخیر Starfield در استیم به \"بیشتر منفی\" سقوط کرد پس از انتشار اولیه با نقدهای مثبت و نه چندان مثبت، به نظر می رسد که استقبال از Starfield در Steam تغییر کرده است. بر اساس بررسی های اخیر، ام

امتیازهای اخیر Starfield در استیم به

امتیازهای اخیر Starfield در استیم به "بیشتر منفی" سقوط کرد

پس از انتشار اولیه با نقدهای مثبت و نه چندان مثبت، به نظر می رسد که استقبال از Starfield در Steam تغییر کرده است. بر اساس بررسی های اخیر، امتیاز بازی به "بیشتر منفی" رسیده است، به این معنی که اکثر بازیکنانی که نظرات خود را ثبت کرده اند، تجربه بازی را چندان مثبت نمی دانند.

بسیاری از نقدهای منفی به مشکلات فنی و گرافیکی بازی، عدم عمق در داستان و گیم‌پلی، و فقدان نوآوری اشاره می‌کنند. بازیکنان همچنین از تکراری بودن ماموریت‌ها و اکتشافات و جهان بازی خسته‌کننده‌ی آن گلایه دارند.

در حالی که برخی از کاربران همچنان از جنبه‌های خاصی از Starfield مانند آزادی عمل و سفارشی‌سازی لذت می‌برند، تعداد نقدهای منفی به طور قابل توجهی از نقدهای مثبت پیشی گرفته است. این موضوع نگرانی‌هایی را در مورد آینده‌ی بازی و استقبال کلی آن ایجاد کرده است.

هنوز مشخص نیست که Bethesda چه برنامه‌هایی برای رسیدگی به این واکنش منفی دارد. اما به نظر می‌رسد که توسعه‌دهندگان کار سختی برای جلب رضایت بازیکنان و بهبود تجربه بازی پیش رو دارند.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

امتیازهای اخیر Starfield در استیم به "بیشتر منفی" سقوط کرد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش