عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی Crypt of the NecroDancer – Hatsune Miku برای کامپیوتر دانلود مود بازی OSM 23/24 – Soccer Game برای اندروید دانلود Rolly Legs 2.45 - بازی پاهای رولی اندروید + مود آیا کنسول دستی ایکس باکس در راه است؟ دانلود Hybrid Animals 200590 - بازی حیوانات هیبرید اندروید + مود
صفحه اصلی   سینما   فیلم خارجی   دانلود فیلم ترسناک درگذشته Die’ced 2023 با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم ترسناک درگذشته Die’ced 2023 با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم ترسناک درگذشته با زیرنویس فارسی Die’ced 2023 WEB-DL فیلم درگذشته محصول ۲۰۲۳ با کیفیت 1080p & 720p & 480p فیلم درگذشته Die’ced یک فیلم ترسناک آمریکایی محصول سال 2023 ب

دانلود فیلم ترسناک درگذشته Die’ced 2023 با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم ترسناک درگذشته با زیرنویس فارسی Die’ced 2023 WEB-DL

فیلم درگذشته محصول ۲۰۲۳ با کیفیت 1080p & 720p & 480p

فیلم درگذشته Die’ced یک فیلم ترسناک آمریکایی محصول سال 2023 به کارگردانی جرمی رد است. این فیلم داستان گروهی از دوستان را روایت می‌کند که برای جشن هالووین به یک مزرعه متروکه می‌روند. اما آنها به زودی متوجه می‌شوند که این مزرعه توسط یک مترسک نفرین شده تسخیر شده است.

(سانسور شده با زیرنویس فارسی چسبیده)

پخش آنلاین

[دانلود کیفیت 1080p HQ با حجم 1.1 گیگابایت]

[دانلود کیفیت 1080p با حجم 811 مگابایت]

[دانلود کیفیت 720p با حجم 427 مگابایت]

[دانلود کیفیت 480p با حجم 315 مگابایت]

فیلم درگذشته Die’ced با واکنش‌های متفاوتی از سوی منتقدان روبرو شد. برخی از منتقدان از فیلم به دلیل ترسناک بودن و هیجان‌انگیز بودن آن تمجید کردند، در حالی که برخی دیگر آن را فاقد نوآوری و تکراری دانستند. با این حال، فیلم در گیشه موفق بود و بیش از 10 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت.

داستان فیلم درگذشته Die’ced در شب هالووین اتفاق می‌افتد. گروهی از دوستان به نام‌های اریکا، تایلر، نیکلاس، و میشل برای جشن هالووین به یک مزرعه متروکه می‌روند. آنها در مزرعه با مترسکی بزرگ و ترسناک روبرو می‌شوند که به نظر می‌رسد نفرین شده است. مترسک شروع به تعقیب آنها می‌کند و آنها مجبور می‌شوند برای زنده ماندن بجنگند.

فیلم درگذشته Die’ced دارای صحنه‌های ترسناک و هیجان‌انگیز زیادی است. مترسک فیلم طراحی شده است تا ترسناک باشد و صحنه‌های تعقیب و گریز فیلم بسیار پرتنش هستند. فیلم همچنین دارای برخی از لحظات طنز است که به آن کمک می‌کند تا از خسته‌کننده شدن جلوگیری کند.

در مجموع، فیلم درگذشته Die’ced یک فیلم ترسناک قابل قبول است که برای طرفداران این ژانر جذاب خواهد بود. فیلم دارای صحنه‌های ترسناک و هیجان‌انگیز زیادی است و داستان آن نیز تا حدی جذاب است.

گالری تصاویر
تریلر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود فیلم ترسناک درگذشته Die’ced 2023 با زیرنویس فارسی - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود Jeanne du Barry 2023 - فیلم ژان دو بری دانلود فیلم هندی وای سگم Oh My Dog 2022 با دوبله فارسی

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش