عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود بازی Old School برای اندروید دانلود بازی GTA III – NETFLIX مود شده برای اندروید دانلود Mini Soccer Star 0.94 - بازی ستاره کوچک فوتبال + مود دانلود مود بازی آخرین سرباز بازمانده برای اندروید موتور Frostbite شرکت EA لوگوی جدید دریافت کرد
صفحه اصلی   کامپیوتر   اکشن   اول شخص   سوم شخص   دانلود بازی Chivalry 2 برای کامپیوتر

دانلود بازی Chivalry 2 برای کامپیوتر

دانلود بازی Chivalry 2 برای کامپیوتر  Chivalry 2 یک بازی ویدئویی تیراندازی اول شخص (FPS) و مبارزه‌ای چندنفره است که توسط Torn Banner Studios توسعه و توسط Tripwire Interactive منتشر شده است.

دانلود بازی Chivalry 2 برای کامپیوتر

دانلود بازی Chivalry 2 برای کامپیوتر 

Chivalry 2 یک بازی ویدئویی تیراندازی اول شخص (FPS) و مبارزه‌ای چندنفره است که توسط Torn Banner Studios توسعه و توسط Tripwire Interactive منتشر شده است. این بازی دنباله‌ای بر Chivalry: Medieval Warfare (2012) است و در یک دوره زمانی خیالی قرون وسطایی جریان دارد. Chivalry 2 در 8 ژوئن 2021 برای مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شد و در 24 مارس 2022 برای پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس/اس منتشر شد.

گیم پلی و جزئیات :

Chivalry 2 یک بازی تیراندازی اول شخص است که بر روی مبارزه با شمشیر و سپر متمرکز است. بازیکنان می‌توانند از انواع مختلف سلاح‌ها و زره‌ها استفاده کنند و در نبرد‌های 64 بازیکنه شرکت کنند. بازی دارای چندین حالت بازی مختلف است، از جمله نبرد گروهی، حالت حمل پرچم و حالت دفاع از قلعه.

گیم‌پلی Chivalry 2 به طور کلی سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز است. سیستم مبارزه بازی به خوبی طراحی شده است و احساس سنگینی و قدرتمندی دارد. سلاح‌ها و زره‌ها متنوع هستند و به بازیکنان این امکان را می‌دهند تا سبک بازی خود را شخصی‌سازی کنند. حالت‌های بازی مختلف نیز به بازی تنوع خوبی می‌بخشند.

Chivalry 2 v1.0.40.0 PC-0xdeadc0de

گرافیک و صدا :

گرافیک Chivalry 2 برای یک بازی مستقل بسیار خوب است. محیط‌های بازی به خوبی طراحی شده‌اند و شخصیت‌ها از نظر بصری جذاب هستند. جلوه‌های بصری نیز به خوبی اجرا می‌شوند و به ایجاد حس هیجان و اکشن در بازی کمک می‌کنند.

 صدا Chivalry 2 نیز بسیار خوب است. صداپیشگی شخصیت‌ها به خوبی انجام شده است و موسیقی بازی نیز حماسی و هیجان‌انگیز است. افکت‌های صوتی نیز به خوبی طراحی شده‌اند و به ایجاد حس واقعی‌تر در بازی کمک می‌کنند.

نتیجه :

Chivalry 2 یک بازی تیراندازی اول شخص سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز است که بر روی مبارزه با شمشیر و سپر متمرکز است. گیم‌پلی بازی به طور کلی خوب است و حالت‌های بازی مختلف به آن تنوع خوبی می‌بخشند. گرافیک و صدا نیز در سطح خوبی قرار دارند.

هشدار بسیار مهم! در حال حاضر، کرکی که توسط 0xdeadc0de منتشرشده، تحت مایکروسافت استور می‌باشد و به شما امکان بازی‌کردن با سایر کاربران را به صورت آنلاین می‌دهد. اما هیچ تضمینی برای دائم بودن این کرک آنلاین نیست و هرلحظه ممکن است از کار بیفتد. حتما از اکانت جعلی برای لاگین آنلاین استفاده کنید و بخش راهنمای نصب را بادقت مطالعه بفرمایید.

ویژگــی های بازی
    +گیم‌پلی سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز
    +سیستم مبارزه خوب
    +سلاح‌ها و زره‌های متنوع
    +حالت‌های بازی مختلف
    +گرافیک خوب
    +صدا خوب
گالری تصاویر
دانلود بازی Chivalry 2 برای کامپیوتر دانلود بازی Chivalry 2 برای کامپیوتر دانلود بازی Chivalry 2 برای کامپیوتر دانلود بازی Chivalry 2 برای کامپیوتر
تریلر
سیســتم مـــورد نیـــاز

Recomended System :

OS: Windows 10 64-bit v1909 or upper | any version of Windows 11 64-bit

Processor: Intel i7 6700 or AMD Ryzen 5 3500x

Memory: 16 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 1070 or AMD RX Vega-56

DirectX: Version 10

Storage: 35 GB available space

Minimum System :

OS: Windows 10 64-bit v1909 or upper

Processor: Intel i3-4370

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia GeForce GTX 660 or AMD Radeon HD 7870 2 GB

DirectX: Version 10

Storage: 35 GB available space

راهنمــای نصــب بازی

) ابتدا از غیرفعال بودن آنتی ویروس خود مطمئن شوید تا کرک بازی را حذف نکند. دیتای بازی که دانلود کرده‌اید را توسط WinRar اکسترکت نمایید.

2) از داشتن حداقل ویندوز 10 ورژن v1909 به بالا + پیش نیازهای نرم افزاری ویندوز شامل Microsoft Store + Xbox + Xbox Gaming Services مطمئن شوید و اگر نصب نبودند از استور ویندوز نصب کنید.

3) فایل GDK_Helper.bat را اجرا کنید و گزینه فعال‌سازی حالت Developer Mode را انتخاب کنید. اگر نیاز به ریستارت بود، آن را انجام بدهید.

4) سپس از فایل .bat که اجرا کرده‌اید، گزینه نصب بازی را انتخاب کنید.

5) حال می‌توانید Developer Mode را غیرفعال کنید.

6) بازی را حتما از استارت منو ویندوز خود اجرا کنید و از اجرای هر فایل exe به صورت مستقیم خودداری کنید.

مشخــصات فایــل
  • حجم: 25.1گیگابایت
  • تاریخ انتشار: DEC-24-2023
  • فرمت: Rar
  • شرکت سازنده: Torn Banner Studios
  • نسخه: 0xdeadc0de
  • رده سنی: +18
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود بازی Chivalry 2 برای کامپیوتر - Download

دانلود با لینک مستقیم - پارت 1 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 2 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 3 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 4 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 5 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 6 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 7 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 8 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 9 download
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود بازی Resident Evil برای کامپیوتر دانلود بازی Star Trek Resurgence برای کامپیوتر دانلود بازی اکشن HumanitZ برای کامپیوتر دانلود The Last of Us Part 1 - بازی آخرین بازمانده از ما قسمت اول دانلود بازی Palworld برای کامپیوتر

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش