عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود Dead Target 4.130.0 - بازی تیراندازی هدف مرده برای اندروید تریلر Silent Hill 2 Remake گیم پلی مبارزه را نمایش نشان می دهد دانلود Water Sort Puzzle 12.0.1 - بازی پازلی مرتب سازی آب اندروید + مود دانلود مود The Grand Mafia - بازی گرند مافیا اندروید Hi-Fi Rush و Pentiment نسخه‌های فیزیکی دریافت می‌کنند
صفحه اصلی   سینما   اخبار سینما   واکنش بازیگر سریال Percy Jackson and the Olympians به صحبت های نژادپرستانه

واکنش بازیگر سریال Percy Jackson and the Olympians به صحبت های نژادپرستانه

واکنش بازیگر سریال Percy Jackson and the Olympians به صحبت های نژادپرستانه Leah Jeffries، بازیگر نقش Annabeth Chase در سریال Percy Jackson and the Olympians، به تازگی به انتقادات نژادپرستانه ای که پس

واکنش بازیگر سریال Percy Jackson and the Olympians به صحبت های نژادپرستانه

واکنش بازیگر سریال Percy Jackson and the Olympians به صحبت های نژادپرستانه

Leah Jeffries، بازیگر نقش Annabeth Chase در سریال Percy Jackson and the Olympians، به تازگی به انتقادات نژادپرستانه ای که پس از اعلام انتخاب او برای این نقش در این سریال مطرح شده اند، واکنش نشان داده است.

Jeffries، 12 ساله، اولین بازیگر سیاه پوستی است که قرار است نقش Annabeth Chase را در یک اقتباس لایو اکشن از رمان های Percy Jackson and the Olympians از Rick Riordan بازی کند. این انتخاب با واکنش های شدیدی از سوی برخی طرفداران این کتاب ها مواجه شده است که معتقدند این بازیگر به اندازه کافی سفیدپوست نیست تا این نقش را بازی کند.

با این حال، Jeffries در مصاحبه ای با ایندیپندنت، این انتقادات را رد کرد و گفت که او برای این نقش مناسب است زیرا "یک بازیگر سیاه پوست فوق العاده است". او همچنین گفت که او از حمایت طرفدارانی که از این انتخاب خوشحال هستند، قدردانی می کند.

Riordan نیز از انتخاب Jeffries دفاع کرده و گفته است که او "این نقش را به خوبی بازی خواهد کرد". او همچنین گفته است که او از انتقادات نژادپرستانه علیه Jeffries "متاسف" است.

انتخاب Jeffries برای بازی در نقش Annabeth Chase یک گام مهم است برای افزایش تنوع در فیلم ها و تلویزیون. این انتخاب همچنین نشان می دهد که سازندگان این سریال به دنبال ایجاد یک برداشت جدید از این داستان هستند.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

واکنش بازیگر سریال Percy Jackson and the Olympians به صحبت های نژادپرستانه - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
بازگشت شش خبیث و یک گرین گابلین مرموز در مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز The Last of Us سریال HBO در جوایز Creative Arts Emmys درخشید شایعه: جایگزین Kang در MCU دکتر دووم نیست MAPPA تایید کرد که آرک بازی کشتار Jujutsu Kaisen در حال توسعه است نقش جاناتان مایرز به عنوان کانگ فاتح رسماً توسط استودیو مارول کنار گذاشته شد
برچسب‌ها: ,

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش