عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود The Walking Dead Destinies - بازی مردگان متحرک سرنوشت ها برای کامپیوتر Dragon's Dogma 2 از پشتیبانی Ray Tracing و Nvidia DLSS 3 در زمان عرضه برخوردار خواهد بود دانلود مود بازی Plants vs Zombies 3 v8.0.17 برای اندروید دانلود بازی Demon Skin برای کامپیوتر دانلود آنلاکر اختصاصی و اورجینال مدرن وارفار ۳ + وارزون همراه با قابلیت کسب درآمد
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   ماموریت جدید Exotic Bow Wish-Keeper در Destiny 2 اکنون در دسترس است

ماموریت جدید Exotic Bow Wish-Keeper در Destiny 2 اکنون در دسترس است

ماموریت جدید Exotic Bow Wish-Keeper در Destiny 2 اکنون در دسترس است طبق گزارش سایت گیمینگ‌بولت، ماموریت جدید Exotic Bow Wish-Keeper در بازی Destiny 2 اکنون در دسترس است. این ماموریت بخشی از فصل

ماموریت جدید Exotic Bow Wish-Keeper در Destiny 2 اکنون در دسترس است

ماموریت جدید Exotic Bow Wish-Keeper در Destiny 2 اکنون در دسترس است

طبق گزارش سایت گیمینگ‌بولت، ماموریت جدید Exotic Bow Wish-Keeper در بازی Destiny 2 اکنون در دسترس است. این ماموریت بخشی از فصل جدید بازی، فصل Wish، است.

ماموریت Wish-Keeper بازیکنان را به یک سفر جدید در دنیای Destiny 2 می‌برد. این ماموریت شامل مراحل مختلفی است که بازیکنان باید آنها را برای تکمیل ماموریت و دریافت سلاح Exotic جدید، Wish-Keeper، انجام دهند.

Wish-Keeper یک کمان Exotic جدید است که دارای یک مکانیک منحصربه‌فرد است. این کمان می‌تواند دشمنان را در هوا معلق کند. این مکانیک می‌تواند برای استراتژی‌های مختلف در بازی استفاده شود.

برای شروع ماموریت Wish-Keeper، بازیکنان باید به Tower بروند و با NPC Ikora Rey صحبت کنند. Ikora Rey ماموریت را به بازیکنان می‌دهد و آنها را به سمت نقطه شروع ماموریت راهنمایی می‌کند.

ماموریت Wish-Keeper برای بازیکنانی که سطح قدرت 1500 یا بالاتر دارند در دسترس است. همچنین نسخه بتا Destiny 2 – Fireteam Finder در حال حاضر در دسترس است.

در ادامه، مراحل کلی ماموریت Wish-Keeper را توضیح می‌دهیم:

  • بازیکنان باید به یک منطقه جدید در دنیای Destiny 2، The Strand، سفر کنند.
  • بازیکنان باید یک سری مراحل را برای شکست دادن دشمنان و جمع‌آوری اشیا تکمیل کنند.
  • بازیکنان در نهایت به یک مبارزه با یک باس می‌رسند.
  • پس از شکست دادن باس، بازیکنان Wish-Keeper را دریافت می‌کنند.

ماموریت Wish-Keeper یک چالش جدید و هیجان‌انگیز برای بازیکنان Destiny 2 است. این ماموریت یک سلاح Exotic جدید و قدرتمند را به بازیکنان ارائه می‌دهد.

همچنین بخوانید: بازسازی شخصیت های Buzz Lightyear و Woody در بازی Destiny 2

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

ماموریت جدید Exotic Bow Wish-Keeper در Destiny 2 اکنون در دسترس است - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش