عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود Castle Cats MOD 4.3.2 - بازی جذاب قلعه گربه ها برای اندروید + مود دانلود بازی پپسی من Pepsiman برای کامپیوتر و اندروید دانلود مود بازی Spacelanders: Sci-Fi Shooter برای اندروید Helldivers 2 از 119000 بازیکن همزمان در استیم عبور کرد دانلود بازی Minecraft Legends برای کامپیوتر
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   The Crew از Steam و PlayStation Store حذف شد

The Crew از Steam و PlayStation Store حذف شد

The Crew از Steam و PlayStation Store حذف شد؛ سرورها پس از 31 مارس 2024 خاموش می شوند Ubisoft اعلام کرد که بازی مسابقه ای The Crew از Steam و PlayStation Store حذف شده است و سرورهای بازی پس از 31 مار

The Crew از Steam و PlayStation Store حذف شد

The Crew از Steam و PlayStation Store حذف شد؛ سرورها پس از 31 مارس 2024 خاموش می شوند

Ubisoft اعلام کرد که بازی مسابقه ای The Crew از Steam و PlayStation Store حذف شده است و سرورهای بازی پس از 31 مارس 2024 خاموش خواهند شد. این بدان معناست که بازیکنان دیگر قادر به بازی آنلاین نخواهند بود و ویژگی های آنلاین مانند مسابقات چند نفره، لیگ ها و سیستم اجتماعی بازی دیگر در دسترس نخواهند بود.

Ubisoft اظهار داشت که تصمیم به حذف The Crew و خاموش کردن سرورهای آن به دلیل نیاز به تمرکز منابع بر روی پروژه های جدید و کنونی اتخاذ شده است.

The Crew یک بازی مسابقه ای جهان باز است که در سال 2014 برای پلی استیشن 4، Xbox One و رایانه های شخصی منتشر شد. بازی دارای یک دنیای بزرگ و باز است که بازیکنان می توانند در آن آزادانه رانندگی کنند و مسابقات مختلف را انجام دهند. بازی همچنین دارای یک حالت داستانی است که بازیکنان را در نقش یک راننده تازه کار قرار می دهد که به دنبال تبدیل شدن به بهترین راننده جهان است.

The Crew با استقبال مثبت منتقدان و طرفداران روبرو شد. این بازی دارای امتیازات متاکریتیک 77 بر اساس 80 بررسی است.

حذف The Crew و خاموش کردن سرورهای آن خبر بدی برای طرفداران این بازی است. با این حال، Ubisoft امیدوار است که بازیکنان از این فرصت استفاده کنند تا بازی را دوباره تجربه کنند و از محتوای آفلاین آن لذت ببرند.

Ubisoft همچنین اعلام کرد که بازیکنانی که The Crew را از Steam یا PlayStation Store خریداری کرده اند، همچنان می توانند بازی را بارگیری و نصب کنند و از محتوای آفلاین آن لذت ببرند. بازیکنان همچنین می توانند داده های خود را از Ubisoft Connect به اشتراک بگذارند تا به آنها در پیشروی بازی آفلاین خود کمک کند.

The Crew یک بازی مسابقه ای عالی بود که طرفداران زیادی داشت. با این حال، Ubisoft تصمیم گرفت که تمرکز منابع خود را بر روی پروژه های جدید بگذارد و بازی را حذف کند. حذف The Crew و خاموش کردن سرورهای آن خبر بدی برای طرفداران این بازی است، اما بازیکنان هنوز می توانند از محتوای آفلاین آن لذت ببرند.

Ubisoft همچنین اعلام کرده است که یک ریمستر از The Crew برای PlayStation 5 و Xbox Series X/S در حال توسعه است. این ریمستر شامل بهبودهای گرافیکی و پشتیبانی از ویژگی های کنترلر جدید خواهد بود. ریمستر The Crew برای انتشار در سال 2024 برنامه ریزی شده است.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

The Crew از Steam و PlayStation Store حذف شد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!
برچسب‌ها: , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش