عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود War of Heroes - The PDF Game 379 - بازی نبرد قهرمانان اندروید + مود دانلود مود بازی Touchgrind BMX 2 برای اندروید دانلود Solar Smash 2.2.4 - بازی تخریب سیارات برای اندروید + مود مبارز جادوگر، سومین شخصیت فصل اول بازی DNF Duel در دسترس است جزئیات PS5 Pro لو رفت، انتظار می رود جزئیات بیشتری در این ماه منتشر شود – شایعه
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   شایعه : حالت Horde به بازی Suicide Squad: Kill the Justice League می آید

شایعه : حالت Horde به بازی Suicide Squad: Kill the Justice League می آید

شایعه : حالت Horde به بازی Suicide Squad: Kill the Justice League می آید Suicide Squad: Kill the Justice League ، بازی اکشن ماجراجویی مورد انتظار Rocksteady Studios ، ممکن است دارای حالت های چند نفره

شایعه : حالت Horde به بازی Suicide Squad: Kill the Justice League می آید

شایعه : حالت Horde به بازی Suicide Squad: Kill the Justice League می آید

Suicide Squad: Kill the Justice League ، بازی اکشن ماجراجویی مورد انتظار Rocksteady Studios ، ممکن است دارای حالت های چند نفره مختلف مانند حالت انبوهی ، حالت سبک Gambit Destiny 2 و قبایل باشد. این شایعه توسط کاربری با نام مستعار "The Snitch" در توییتر منتشر شد که سابقه خوبی در افشای اطلاعات دقیق در مورد بازی های آینده دارد.

حالت انبوهی در بازی Suicide Squad: Kill the Justice League به بازیکنان این امکان را می دهد تا با موج عظیمی از دشمنان مبارزه کنند. این حالت می تواند یک تجربه سرگرم کننده و چالش برانگیز برای بازیکنانی باشد که به دنبال یک طعمه سریع و خشونت آمیز هستند.

حالت سبک Gambit Destiny 2 به بازیکنان این امکان را می دهد تا با تیم خود همکاری کنند تا یک هدف را در حالی که دشمنان سعی می کنند آن را دزدند ، شکست دهند. این حالت می تواند یک تجربه همکاری محور برای بازیکنانی باشد که به دنبال یک تجربه رقابتی و تعاملی هستند.

قبایل در بازی Suicide Squad: Kill the Justice League به بازیکنان این امکان را می دهد تا با دوستان خود تیم تشکیل دهند و با سایر قبایل رقابت کنند. این ویژگی می تواند به بازیکنان این امکان را دهد تا با هم بازی کنند و جوایز را کسب کنند.

اگر شایعات درست باشند ، Suicide Squad: Kill the Justice League دارای مجموعه ای از ویژگی های چند نفره خواهد بود که به بازیکنان این امکان را می دهد تا با دوستان خود بازی کنند و تجربه های مختلف را کسب کنند.

Suicide Squad: Kill the Justice League قرار است در سال 2023 برای Xbox Series X/S ، PlayStation 5 و PC منتشر شود.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

شایعه : حالت Horde به بازی Suicide Squad: Kill the Justice League می آید - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش