عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
Assassin’s Creed Valhalla و Resident Evil 2 در ژانویه ۲۰۲۴ به گیم پس می آیند دانلود بازی Stargate Timekeepers برای کامپیوتر دانلود Sniper 3D 4.30.9 - بازی اکشن اسنایپر 3 بعدی اندروید + مود دانلود بازی Shadow of the Tomb Raider – Definitive Edition برای کامپیوتر دانلود مود بازی We Are Warriors برای اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   ویدئوی گیم پلی جدید God of War Ragnarok: Valhalla DLC منتشر شد

ویدئوی گیم پلی جدید God of War Ragnarok: Valhalla DLC منتشر شد

ویدئوی گیم پلی جدید God of War Ragnarok: Valhalla DLC منتشر شد سونی به‌تازگی ویدئوی گیم پلی جدید God of War Ragnarok: Valhalla DLC را منتشر کرده است. این ویدئو نگاهی نزدیک‌تر به محتوای جدید

ویدئوی گیم پلی جدید God of War Ragnarok: Valhalla DLC منتشر شد

ویدئوی گیم پلی جدید God of War Ragnarok: Valhalla DLC منتشر شد

سونی به‌تازگی ویدئوی گیم پلی جدید God of War Ragnarok: Valhalla DLC را منتشر کرده است. این ویدئو نگاهی نزدیک‌تر به محتوای جدید DLC ارائه می‌دهد که شامل یک ماجراجویی جدید، مکان‌های جدید و دشمنان جدید می‌شود.

God of War Ragnarok: Valhalla DLC در تاریخ 13 دسامبر 2023 برای PlayStation 5 منتشر خواهد شد. همچنین، یک نسخه دیجیتالی برای PlayStation 4 نیز در دسترس خواهد بود.

ماجراجویی جدید

God of War Ragnarok: Valhalla DLC شما را به دنیای جدیدی می‌برد که در آن باید با چالش‌های جدیدی روبرو شوید. این ماجراجویی جدید داستانی جدید را روایت می‌کند که با داستان اصلی بازی ارتباط دارد.

مکان‌های جدید

در God of War Ragnarok: Valhalla DLC مکان‌های جدیدی برای کاوش خواهید دید. این مکان‌ها شامل قلعه‌ها، جنگل‌ها و صحراها می‌شود.

دشمنان جدید

در God of War Ragnarok: Valhalla DLC با دشمنان جدیدی روبرو خواهید شد. این دشمنان از قدرت‌های جدیدی برخوردار هستند و برای شکست آنها باید از استراتژی‌های جدیدی استفاده کنید.

طرفدار God of War Ragnarok در دی ال سی Valhalla شباهت هایی به نسخه های یونانی بازی را می بیند

همه چیزهایی که باید راجب بازی God of War Ragnarok: Valhalla بدانید

در مجموع، God of War Ragnarok: Valhalla DLC یک محتوای ارزشمند برای طرفداران این بازی است. این DLC داستان جدید، مکان‌های جدید و دشمنان جدید را ارائه می‌دهد که باعث می‌شوند که بازی جذاب‌تر و رضایت‌بخش‌تر شود.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

ویدئوی گیم پلی جدید God of War Ragnarok: Valhalla DLC منتشر شد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش