عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود Top Speed MOD 1.44.00 - بازی مسابقه ای نهایت سرعت برای اندروید + مود دانلود بازی Pioneers of Pagonia برای کامپیوتر دانلود بازی It Takes Two برای کامپیوتر دانلود مود بازی پابجی هند Battlegrounds Mobile India برای اندروید دانلود بازی Ready Steady Ship برای کامپیوتر
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   بازسازی شخصیت های Buzz Lightyear و Woody در بازی Destiny 2

بازسازی شخصیت های Buzz Lightyear و Woody در بازی Destiny 2

بازسازی شخصیت های Buzz Lightyear و Woody در بازی Destiny 2 یک بازیکن خلاق بازی Destiny 2 شخصیت های Buzz Lightyear و Woody از سری انیمیشن محبوب Toy Story را در بازی بازسازی کرده است. این بازیکن که Sp

بازسازی شخصیت های Buzz Lightyear و Woody در بازی Destiny 2

بازسازی شخصیت های Buzz Lightyear و Woody در بازی Destiny 2

یک بازیکن خلاق بازی Destiny 2 شخصیت های Buzz Lightyear و Woody از سری انیمیشن محبوب Toy Story را در بازی بازسازی کرده است.

این بازیکن که Spidercides نام دارد، با استفاده از سیستم سفارشی سازی لباس در بازی Destiny 2 توانسته است ظاهر شخصیت های Buzz Lightyear و Woody را به خوبی شبیه سازی کند. او برای بازسازی این شخصیت ها از آیتم های مختلفی در بازی استفاده کرده است، مانند کلاه فضایی Buzz Lightyear، لباس Woody، و حتی تفنگ لیزری Buzz Lightyear.

این کار هنری خلاقانه از سوی بازیکن مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است و بسیاری از آنها آن را تحسین کرده اند. برخی از کاربران حتی گفته اند که این کار هنری بهتر از هرگونه اسکین رسمی بازی Destiny 2 است.

این بازیکن در حال حاضر مشغول ساخت لباس های بیشتری برای شخصیت های دیگر Tou Story است و قصد دارد شخصیت های دیگر این مجموعه انیمیشن را نیز در بازی بازسازی کند.

جزئیات بیشتر در مورد این کار هنری

بازیکن برای بازسازی شخصیت Buzz Lightyear از آیتم های مختلفی استفاده کرده است، مانند کلاه فضایی Buzz Lightyear، لباس فضایی Buzz Lightyear، و حتی سلاح لیزری Buzz Lightyear. او همچنین برای بازسازی شخصیت Woody از آیتم های مختلفی استفاده کرده است، مانند کلاه چوبی Woody، لباس Woody، و حتی دستبند معروف Woody.

این کار هنری به خوبی نشان می دهد که سیستم سفارشی سازی لباس در بازی Destiny 2 چقدر قدرتمند است و بازیکنان می توانند با استفاده از آن ظاهر شخصیت های مختلف را به خوبی شبیه سازی کنند.

آینده کار هنری این بازیکن

این بازیکن قصد دارد شخصیت های دیگر Tou Story را نیز در بازی بازسازی کند. او در حال حاضر مشغول ساخت لباس های بیشتری برای شخصیت های دیگر این مجموعه انیمیشن است و قصد دارد آنها را در آینده منتشر کند.

این کار بازیکن Destiny 2 نشان می دهد که بازی Destiny 2 یک بازی بسیار انعطاف پذیر است که به بازیکنان اجازه می دهد تا شخصیت های مورد علاقه خود را در بازی شبیه سازی کنند. این کار همچنین نشان می دهد که بازیکنان Destiny 2 بسیار خلاق هستند و می توانند از عناصر مختلف بازی برای ایجاد چیزهای جدید و جالب استفاده کنند.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

بازسازی شخصیت های Buzz Lightyear و Woody در بازی Destiny 2 - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش