عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن کانال تلگرام گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بهترین چیت برای بازی زولا Zula سرورهای شلوغ Helldivers 2 باعث مشکلات ورود و دریافت جوایز شده‌اند دانلود بازی Winning Eleven 2008 - نسخه Ps2 دانلود Fitness Club Tycoon 1.1000.163 - بازی مدیریت باشگاه ورزشی اندروید + مود شایعه: Microsoft در حال بررسی انتشار چند پلتفرمی برای برخی بازی های قدیمی خود است

اخبار بازی ها

تاریخ انتشار Lost Soul Aside به زودی اعلام می‌شود

تاریخ انتشار Lost Soul Aside به زودی اعلام می‌شود

سال‌هاست که در انتظار انتشار بازی Lost Soul Aside هستیم. این بازی اکشن نقش‌آفرینی که از عناوین Devil May Cry و Final Fantasy الهام گرفته، با نمایش‌های متعدد، همچنان جذاب به نظر می‌رسد. اما تاریخ انتشار این بازی همچنان یک راز باقی مانده بود. با این حال، به نظر می‌رسد که این انتظار به زودی به پایان می‌رسد.

تأخیر در ساخت Resident Evil 9: بلندپروازی کپکام یا تغییر برنامه؟

تأخیر در ساخت Resident Evil 9: بلندپروازی کپکام یا تغییر برنامه؟

طبق گزارش‌های اخیر، بازی رزیدنت ایول ۹ (Resident Evil 9) که شایعات ساخت آن از سال ۲۰۱۸ به گوش می‌رسد، با طولانی‌ترین زمان توسعه در کل مجموعه بازی‌های رزیدنت ایول روبرو خواهد شد. این عنوان همچنین قرار است با بیشترین بودجه اختصاص یافته برای ساخت یک بازی در این سری تا به امروز، عرضه شود. با این حال، به نظر می‌رسد کمپانی کپکام (Capcom) برای پختگی بیشتر بازی، زمان عرضه آن را به تعویق انداخته است.

Ark: Survival Ascended – Scorched Earth منتشر شد

Ark: Survival Ascended – Scorched Earth منتشر شد

Ark: Survival Ascended – Scorched Earth منتشر شد

پس از ماه‌ها تأخیر، سرزمین سوخته (Scorched Earth) بالاخره به ARK: Survival Ascended اضافه شده است. این بسته الحاقی با عنوان Scorched Earth Ascended شناخته می‌شود و بازیکنان را به دل صحرا می‌برد تا با چالش‌ها، دایناسورها و موجودات جدیدی روبرو شوند. تریلر این بسته الحاقی را در پایین ببینید.

سرزمین بیابانی دارای شش محیط برای کاوش است، از تپه‌های ماسه‌ای وسیع و واحه‌ها گرفته تا خرابه‌های باستانی و غارهای قدیمی. شاید بزرگترین تفاوت با جزیره اصلی (The Island)، کمبود آب مورد نیاز برای بقا و پدیده‌های جدیدی مانند توفان‌های شن و گرمازدگی باشد. موجودات جدیدی برای اهلی کردن وجود دارند، از جمله فصولوسوچوس (Fasolasuchus)، اما باید با کرم مرگ (Death Worm) نیز مقابله کنید.

Baldur's Gate 3 با فروش "بیش از 10 میلیون نسخه" به موفقیت عظیمی دست یافت

Baldur's Gate 3 با فروش

بازی نقش‌آفرینی، Baldur's Gate 3 سال گذشته با تحسین فوق‌العاده‌ای روبرو شد، جوایز متعددی را کسب کرد و "بیش از 10 میلیون نسخه" (احتمالاً حتی 15 میلیون) فروخت. با این حال، این بازی برای استودیو لاریان که طی سال‌های اخیر برای تطابق با این پروژه عظیم به طور تصاعدی رشد کرده بود، ریسکی حساب‌شده نیز به شمار می‌رفت. اما اگر این بازی نقش‌آفرینی به موفقیت نمی‌رسید، چه اتفاقی می‌افتاد؟

Dragon's Dogma 2 با DLC های جدید گسترش خواهد یافت

Dragon's Dogma 2 با DLC های جدید گسترش خواهد یافت

Dragon's Dogma 2 یک بازی عظیم است که با توجه به میزان کاوش شما، می‌تواند ده‌ها ساعت سرگرم‌تان کند. اما اگر مشتاق محتوای جدید در این بازی نقش‌آفرینی اکشن جهان‌باز هستید، به نظر می‌رسد کمپانی Capcom برای بررسی این موضوع تمایل دارد.