عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی Shardpunk Verminfall – Shelter Types برای کامپیوتر دانلود مود بازی Coco Valley: Farm Adventure برای اندروید دانلود ترینر بازی No Man’s Sky دانلود بازی Oddsparks برای کامپیوتر دانلود مود بازی Russian Car Driver UAZ HUNTER برای اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   حالت واقعیت مجازی Resident Evil 4 اکنون برای PS5 در دسترس است

حالت واقعیت مجازی Resident Evil 4 اکنون برای PS5 در دسترس است

حالت واقعیت مجازی Resident Evil 4 اکنون برای ps5 در دسترس است حالت واقعیت مجازی Resident Evil 4 اکنون برای کنسول PlayStation 5 در دسترس است. این حالت یک تجربه کاملاً جدید از بازی کلاسیک ترس و بقا ارا

حالت واقعیت مجازی Resident Evil 4 اکنون برای PS5 در دسترس است

حالت واقعیت مجازی Resident Evil 4 اکنون برای ps5 در دسترس است

حالت واقعیت مجازی Resident Evil 4 اکنون برای کنسول PlayStation 5 در دسترس است. این حالت یک تجربه کاملاً جدید از بازی کلاسیک ترس و بقا ارائه می‌دهد.

در حالت واقعیت مجازی Resident Evil 4، بازیکنان در نقش لیان اس. کندی قرار می‌گیرند و باید از یک دهکده اسپانیایی وحشتناک فرار کنند. بازی از نظر بصری و مکانیکی بهینه‌سازی شده است تا تجربه‌ای باورنکردنی و ترسناک را در واقعیت مجازی ارائه دهد.

بازیکنان می‌توانند با استفاده از کنترلرهای PlayStation Move یا Aim Controller، بازی را در حالت واقعیت مجازی تجربه کنند. کنترلرهای PlayStation Move به بازیکنان این امکان را می‌دهند تا از اسلحه‌ها و سایر وسایل با استفاده از دستان خود استفاده کنند. کنترلر Aim Controller نیز گزینه دیگری برای کنترل بازی در حالت واقعیت مجازی است.

حالت واقعیت مجازی Resident Evil 4 برای دارندگان نسخه PlayStation 5 بازی Resident Evil 4 رایگان است. بازیکنان می‌توانند این حالت را از طریق فروشگاه PlayStation دانلود کنند.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

حالت واقعیت مجازی Resident Evil 4 اکنون برای PS5 در دسترس است - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش