عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی Assassins creed unity برای کامپیوتر دانلود Quiz Of Kings 1.20.6793 - بازی گوییر آو کینگز برای اندروید + مود تیزرهای جدید Outlast Trials نوید یک رونمایی مهم در The Game Awards را می دهند شایعه: تاریخ انتشار بتلفیلد بعدی اکتبر 2025 است دانلود مود بازی Where’s My Water? 2 برای اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   Monster Hunter Wilds: سطح جدیدی از جزئیات موجودات و اکوسیستم‌ها را ارائه می‌دهد

Monster Hunter Wilds: سطح جدیدی از جزئیات موجودات و اکوسیستم‌ها را ارائه می‌دهد

Monster Hunter Wilds: سطح جدیدی از جزئیات موجودات و اکوسیستم‌ها را ارائه می‌دهد شکارچی هیولاهای وحشی، دنباله بازی شکارچی هیولاهای جهان، سطح جدیدی از جزئیات را در هیولاها و اکوسیستم‌ها

Monster Hunter Wilds: سطح جدیدی از جزئیات موجودات و اکوسیستم‌ها را ارائه می‌دهد

Monster Hunter Wilds: سطح جدیدی از جزئیات موجودات و اکوسیستم‌ها را ارائه می‌دهد

شکارچی هیولاهای وحشی، دنباله بازی شکارچی هیولاهای جهان، سطح جدیدی از جزئیات را در هیولاها و اکوسیستم‌ها ارائه می‌دهد. یوشینوری آزوما، تهیه‌کننده سری شکارچی هیولا، در مصاحبه‌ای با GamingBolt گفت که تیم توسعه در حال کار بر روی استفاده از قدرت پلی‌استیشن ۵ برای ایجاد «تجربه شکارچی هیولای بهترین تا به امروز» است.

آزوما گفت: «ما در حال کار بر روی ایجاد هیولاهایی با جزئیات بی‌سابقه هستیم. آنها نه تنها باید از نظر ظاهری باورپذیر باشند، بلکه باید رفتاری طبیعی نیز داشته باشند.

ما همچنین در حال کار بر روی ایجاد اکوسیستم‌هایی هستیم که در آنها هیولاها می‌توانند با یکدیگر و محیط اطراف خود تعامل داشته باشند.»آزوما گفت که تیم توسعه همچنین در حال کار بر روی افزودن محتوای جدید به بازی است، از جمله هیولاهای جدید، ماموریت‌ها و مناطق.

او گفت که تیم می‌خواهد مطمئن شود که بازی برای طرفداران قدیمی و جدید شکارچی هیولا جذاب باشد.شکارچی هیولاهای وحشی قرار است در سال ۲۰۲۴ برای پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس/اس منتشر شود.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

Monster Hunter Wilds: سطح جدیدی از جزئیات موجودات و اکوسیستم‌ها را ارائه می‌دهد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش