عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
شایعه : بازی Indiana Jones جدید Indiana Jones and the Great Circle نام دارد CD Projekt RED در حال بررسی عناصر چند نفره برای Cyberpunk 2 است دانلود مود Legend of Slime 2.11.0 - بازی افسانه اسلایم اندروید شایعه: رویداد State of Play پلی استیشن در چند هفته آینده برگزار خواهد شد دانلود ترینر بازی Banishers: Ghosts of New Eden
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   تاریخ انتشار بازی The First Descendant در آخرین تریلر به تابستان 2024 تغییر یافت

تاریخ انتشار بازی The First Descendant در آخرین تریلر به تابستان 2024 تغییر یافت

تاریخ انتشار بازی The First Descendant در آخرین تریلر به تابستان 2024 تغییر یافت بازی نقش‌آفرینی اکشن «The First Descendant» تاریخ انتشار خود را در جدیدترین تریلر خود مشخص کرد و قرار

تاریخ انتشار بازی The First Descendant در آخرین تریلر به تابستان 2024 تغییر یافت

تاریخ انتشار بازی The First Descendant در آخرین تریلر به تابستان 2024 تغییر یافت

بازی نقش‌آفرینی اکشن «The First Descendant» تاریخ انتشار خود را در جدیدترین تریلر خود مشخص کرد و قرار است در تابستان ۲۰۲۴ برای PC منتشر شود. این بازی در حال حاضر در دسترس برای پیش خرید است و بازیکنان می‌توانند نسخه استاندارد، Deluxe و Collector's Edition را پیش خرید کنند.

در این بازی، بازیکنان در نقش یک قهرمان از قبیله باستانی "وارف" بازی می‌کنند و باید در برابر تهدیدات مختلف از جهان خود دفاع کنند. بازی دارای یک سیستم مبارزه اکشن و سریع است و بازیکنان می‌توانند از انواع سلاح‌ها و قدرت‌های جادویی برای مبارزه با دشمنان استفاده کنند.

همانطور که از تریلر بر می‌آید، همکاری یک عامل مهم در بازی «The First Descendant» است. این بازی یک بازی تیرانداز هک‌اند اسلش است، و بازیکنان باید در طول داستان بازی به دنبال و تجهیز تجهیزات بهتر و بهتری باشند. تریلر همچنین تمرکز بازی بر عمودی بودن را با اندازه برخی از هیولاهایی که شخصیت‌های تریلر باید با آنها روبرو شوند نشان می‌دهد.

بازیکنان در «The First Descendant» به یک قلاب خزنده مجهز هستند که به آنها اجازه می‌دهد به طور مداوم در حال حرکت باشند و از این طریق سطح را طی کنند و از نقاط ضعف و نقاط کور دشمنان خود استفاده کنند.

«The First Descendant» که در ابتدا در کره جنوبی منتشر شد، تاریخ انتشار تابستان ۲۰۲۴ برای نسخه غربی این بازی است. این بازی برای PC، ps5 و Xbox Series X/S منتشر خواهد شد. 

گالری تصاویر
تریلر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

تاریخ انتشار بازی The First Descendant در آخرین تریلر به تابستان 2024 تغییر یافت - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش