عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
نسخه 1.4.0 مجموعه Master Metal Gear Solid Vol. 1 اکنون برای PS4، PS5، Xbox و Switch در دسترس است دانلود ماد حرفه ای Gabriel AI Mod برای بازی جنگ های صلیبی دانلود Resident Evil Village - بازی رزیدنت اویل ویلیج برای کامپیوتر دانلود مود بازی SkillTwins Football 2 برای اندروید دانلود Warriors of the Universe 1.8.9 - بازی جنگجویان جهان اندروید + مود
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   تریلر داستان Prince of Persia: The Lost Crown لو رفت، نسخه آزمایشی در تاریخ یازدهم ژانویه منتشر می‌شود

تریلر داستان Prince of Persia: The Lost Crown لو رفت، نسخه آزمایشی در تاریخ یازدهم ژانویه منتشر می‌شود

تریلر داستان Prince of Persia: The Lost Crown لو رفت، نسخه آزمایشی در تاریخ یازدهم ژانویه منتشر می‌شود تریلر داستان بازی Prince of Persia: The Lost Crown لو رفته است و این بازی در حال حاضر در دس

تریلر داستان Prince of Persia: The Lost Crown لو رفت، نسخه آزمایشی در تاریخ یازدهم ژانویه منتشر می‌شود

تریلر داستان Prince of Persia: The Lost Crown لو رفت، نسخه آزمایشی در تاریخ یازدهم ژانویه منتشر می‌شود

تریلر داستان بازی Prince of Persia: The Lost Crown لو رفته است و این بازی در حال حاضر در دسترس برای نسخه آزمایشی قرار دارد. نسخه آزمایشی این بازی در تاریخ یازدهم ژانویه منتشر می‌شود و برای پلتفرم‌های PC و iOS در دسترس خواهد بود.

این نسخه آزمایشی به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا در مراحل اولیه بازی قدم بزنند و با مکانیک‌های بازی آشنا شوند. همچنین، این نسخه آزمایشی به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا نظرات خود را در مورد بازی به سازندگان منتقل کنند.

Prince of Persia: The Lost Crown یک بازی اکشن ماجراجویی است که در دنیای سرزمین شن و ماسه جریان دارد. بازیکنان در نقش شاهزاده فارس بازی می کنند که باید از شر دشمنان خود خلاص شود و دنیا را نجات دهد.

بازی Prince of Persia: The Lost Crown توسط استودیوی Ubisoft India توسعه یافته است و قرار است برای PC، PS4، ps5، Xbox One، Xbox Series X/S و Nintendo Switch منتشر شود.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

تریلر داستان Prince of Persia: The Lost Crown لو رفت، نسخه آزمایشی در تاریخ یازدهم ژانویه منتشر می‌شود - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش