عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
شایعه: بازی Jurassic Park: Survival شبیه به بازی Alien: Isolation است دانلود بهترین چیت برای بازی زولا Zula شایعه: رویداد State of Play پلی استیشن در چند هفته آینده برگزار خواهد شد دانلود مود بازی ریل موتو Real Moto برای اندروید دانلود Solar Smash 2.2.4 - بازی تخریب سیارات برای اندروید + مود
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   تأخیر مجدد بازی Alone in the Dark تا ماه مارس

تأخیر مجدد بازی Alone in the Dark تا ماه مارس

تأخیر مجدد بازی Alone in the Dark تا ماه مارس بازی ترسناک محبوب Alone in the Dark دوباره تأخیر خورده است. این بار، بازی تا ماه مارس به تعویق افتاده است. علت این تأخیر مشخص نشده است، اما استودیوی سازن

تأخیر مجدد بازی Alone in the Dark تا ماه مارس

تأخیر مجدد بازی Alone in the Dark تا ماه مارس

بازی ترسناک محبوب Alone in the Dark دوباره تأخیر خورده است. این بار، بازی تا ماه مارس به تعویق افتاده است. علت این تأخیر مشخص نشده است، اما استودیوی سازنده، THQ Nordic، گفته است که این تصمیم برای اطمینان از ارائه "تجربه وحشت عالی" گرفته شده است.

Alone in the Dark قرار بود در ماه اکتبر امسال منتشر شود، اما در ماه سپتامبر به ماه نوامبر موکول شد. اکنون، این بازی برای انتشار در تاریخ 16 مارس 2024 برنامه ریزی شده است.

Alone in the Dark یک بازی ترسناک ماجراجویی است که در جزیره Blackmoor در برمودا جریان دارد. بازیکنان در نقش Edward Carnby، کارآگاه خصوصی، بازی می کنند که باید راز تاریکی را در این جزیره کشف کند.

بازی Alone in the Dark توسط THQ Nordic توسعه یافته است و قرار است برای PS4، ps5، Xbox One، Xbox Series X/S، PC و Stadia منتشر شود.

این تأخیر ممکن است ناامید کننده باشد، اما امیدواریم که به استودیوی سازنده این فرصت را دهد تا بازی را به طور کامل کامل کند و تجربه ترسناک عالی را که بازیکنان انتظار دارند ارائه دهد.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

تأخیر مجدد بازی Alone in the Dark تا ماه مارس - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش