عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود بازی Clash of Destiny برای اندروید پچ Warhammer 40,000: Rogue Trader مشکل کرش بازی را برطرف می کند دانلود بازی کودکانه و کم حجم Disney’s The Emperors New Groove دانلود بازی اسپایدرمن Marvels Spider-Man 2 برای کامپیوتر + کرک جزئیات به‌روزرسانی 1.0 بازی Ready or Not منتشر شد
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   Baldur’s Gate 3 بهترین بازی سال رسانه گیم‌اسپات شد

Baldur’s Gate 3 بهترین بازی سال رسانه گیم‌اسپات شد

Baldur’s Gate 3 بهترین بازی سال رسانه گیم‌اسپات شد بازی نقش آفرینی Baldur’s Gate 3 به عنوان بهترین بازی سال 2023 توسط رسانه گیم‌اسپات انتخاب شد. این بازی که توسط شرکت Larian Stu

Baldur’s Gate 3 بهترین بازی سال رسانه گیم‌اسپات شد

Baldur’s Gate 3 بهترین بازی سال رسانه گیم‌اسپات شد

بازی نقش آفرینی Baldur’s Gate 3 به عنوان بهترین بازی سال 2023 توسط رسانه گیم‌اسپات انتخاب شد. این بازی که توسط شرکت Larian Studios ساخته شده است، در سال 2023 برای رایانه های شخصی منتشر شد.

GameSpot در مقاله خود این بازی را به خاطر "دنیای عمیق و جذاب" و "نویسندگی هوشمندانه و صداپیشگی" آن تحسین کرد. آنها همچنین خاطرنشان کردند که Baldur’s Gate 3 یکی از "RPG های جاه طلبانه ترین" ساخته شده است و "مجموعه جدیدی از استانداردها را برای این سبک تعیین می کند".

Baldur’s Gate 3 در حال حاضر در حالت دسترسی اولیه برای رایانه های شخصی در دسترس است. شرکت Larian Studios قصد دارد در آینده این بازی را برای کنسول های بازی نیز منتشر کند.

در اینجا برخی از دلایلی که گیم‌اسپات Baldur’s Gate 3 را به عنوان بازی سال 2023 انتخاب کرد، آورده شده است:

  • دنیای عمیق و جذاب: Baldur’s Gate 3 در دنیای Forgotten Realms، یکی از محبوب‌ترین دنیاهای فانتزی در بازی‌های ویدیویی، جریان دارد. این دنیا پر از مکان‌های مختلف برای کاوش، شخصیت‌های جالب برای ملاقات و داستان‌های جذاب برای کشف است.
  • نویسندگی هوشمندانه و صداپیشگی: Baldur’s Gate 3 داستانی پیچیده و جذاب دارد که با نویسندگی هوشمندانه و صداپیشگی عالی روایت می‌شود. شخصیت‌های بازی احساس واقعی دارند و دیالوگ‌ها طبیعی و گیرا هستند.
  • گیم‌پلی عمیق و متنوع: Baldur’s Gate 3 یک بازی نقش‌آفرینی کلاسیک است که به بازیکنان آزادی زیادی در انتخاب نحوه بازی می‌دهد. بازیکنان می‌توانند شخصیت‌های خود را به هر روشی که می‌خواهند ایجاد کنند و در داستان بازی مشارکت فعال داشته باشند.

در ادامه لیست 10 بازی برتر سال 2023 از نگاه گیم‌اسپات آورده شده است:

  1. Baldur’s Gate 3
  2. God of War Ragnarök
  3. Marvel’s Midnight Suns
  4. Star Wars Jedi: Survivor
  5. Gotham Knights
  6. Pokémon Scarlet and Violet
  7. Final Fantasy XVI
  8. Bayonetta 3
  9. Dragon Age: Dreadwolf
  10. The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2
گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

Baldur’s Gate 3 بهترین بازی سال رسانه گیم‌اسپات شد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش