عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی Battlefield 1 برای کامپیوتر دانلود Aquarium Land 1.11.4 - بازی جزیره آکواریوم برای اندروید + مود PowerWash Simulator یک DLC رایگان به نام شایعه: نینتندو در حال مذاکره جدی با سه توسعه‌دهنده مستقل برای همکاری روی IP های خود است دانلود بازی کم حجم Revival Recolonization برای کامپیوتر
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   بازی جدید تک نفره Dead by Daylight در مراسم The Game Awards معرفی خواهد شد

بازی جدید تک نفره Dead by Daylight در مراسم The Game Awards معرفی خواهد شد

بازی جدید تک نفره Dead by Daylight در مراسم The Game Awards معرفی خواهد شد طبق گزارشی از gamingbolt.com، استودیوی Supermassive Games اعلام کرده است که قصد دارد در مراسم The Game Awards 2023 از یک باز

بازی جدید تک نفره Dead by Daylight در مراسم The Game Awards معرفی خواهد شد

بازی جدید تک نفره Dead by Daylight در مراسم The Game Awards معرفی خواهد شد

طبق گزارشی از gamingbolt.com، استودیوی Supermassive Games اعلام کرده است که قصد دارد در مراسم The Game Awards 2023 از یک بازی تک نفره Dead by Daylight رونمایی کند. این بازی که هنوز نام آن اعلام نشده است، قرار است تجربه ای کاملاً جدید از دنیای Dead by Daylight را ارائه دهد.

اطلاعات زیادی در مورد این بازی در دسترس نیست، اما Supermassive Games گفته است که این بازی برای بازیکنانی طراحی شده است که به دنبال یک تجربه ترسناک و تک نفره هستند. بازی قرار است دارای داستانی جدید و شخصیت های جدید باشد و بازیکنان را با چالش های جدیدی روبرو کند.

Supermassive Games قصد دارد در آینده اطلاعات بیشتری در مورد این بازی منتشر کند. انتظار می رود که این بازی در سال 2024 برای پلتفرم های رایانه شخصی، کنسول ها و دستگاه های تلفن همراه منتشر شود.

این خبر برای طرفداران Dead by Daylight بسیار هیجان انگیز است. این بازی یکی از محبوب ترین بازی های ترسناک چند نفره در جهان است و انتشار یک بازی تک نفره جدید می تواند تجربه ای کاملاً جدید از این دنیا را ارائه دهد.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

بازی جدید تک نفره Dead by Daylight در مراسم The Game Awards معرفی خواهد شد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش