عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود ترینر بازی RoboCop: Rogue City ریمیک رزیدنت ایول 4 ارزان‌تر شد آپدیت Overwatch 2 قدرت Mauga را افزایش می دهد و او را برای بازی رقابتی باز می کند آموزش رفع ارور needs to be online to update در Steam فصل سازنده Diablo 4 اکنون در دسترس است
صفحه اصلی   کامپیوتر   اکشن   نقش آفرینی   ماجراجویی   سوم شخص   دانلود بازی The Awakener Forgotten Oath برای کامپیوتر

دانلود بازی The Awakener Forgotten Oath برای کامپیوتر

The Awakener: Forgotten Oath یک بازی اکشن ماجراجویی با سیستم مبارزه ای بسیار انعطاف پذیر است. عاشقان ACT و Rogue مانند یک ماجراجویی هیجان انگیز را در دنیای جادویی به نام Sylvalond آغاز می کنند.معرفی :

دانلود بازی The Awakener Forgotten Oath برای کامپیوتر

The Awakener: Forgotten Oath یک بازی اکشن ماجراجویی با سیستم مبارزه ای بسیار انعطاف پذیر است. عاشقان ACT و Rogue مانند یک ماجراجویی هیجان انگیز را در دنیای جادویی به نام Sylvalond آغاز می کنند.

معرفی :

The Awakener: Forgotten Oath یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و نقش آفرینی است که توسط شرکت TANER GAMES توسعه یافته و به وسیله Gamera Games در نوامبر 2023 برای سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شده است. این عنوان یک بازی سرکش است که بازیکنان به عنوان یک بیدار کننده که توسط توسط دوازده خدای Therad احضار می شوند بازی می کنند.

Sylvalond دنیایی پر از اسرار جادویی است، اولین خدایان سرزمینی به نام Lucatia را خلق کردند. برای جلوگیری از گسترش بلایا، خدایان محیطی را که فاجعه در آن اتفاق می‌افتد پرده‌اند و دنیای درون پرده‌ها را به بعد دیگری به نام هیچی کشیده‌اند.

خدایان Therad برای از بین بردن شیاطین از بلایا، بیدارکنندگان را به نیستی احضار کردند و از آن زمان، جهان درگیر نبردهای بی پایان شد. بازیکنان سیاهچال را از منظر سوم شخص کاوش می کنند و از سبک های مختلف مبارزه مانند شمشیر و جادو برای از بین بردن شیاطین استفاده می کنند. به عنوان برگزیده، شما چندین ماجراجوی بیدار را برای جنگ صلیبی علیه موجودات و شیاطین از سراسر جهان در فضاهایی که در نیستی تشکیل شده است، اداره خواهید کرد.

گیم پلی :

در گیم پلی بازی "بیدارگر: سوگند فراموش شده" شاهد نبردهای هیجان انگیز از منظر سوم شخص خواهید بود و این شما هستید که تصمیم می گیرید چگونه به نبردهای این دنیای رو به زوال پاسخ دهید. توانایی های خود را از طریق نبردها و مرگ افزایش دهید، بردگان آشوب را شکست دهید و از احیای شیطان لرد جلوگیری کنید. Sylvalond دنیایی پر از اسرار جادویی است و اولین خدایان سرزمینی به نام Lucatia را خلق کردند. برای جلوگیری از گسترش بلایا، خدایان محیطی را که فاجعه در آن اتفاق می‌افتد در محیط های مختلفی محبوس کرده اند. به عنوان برگزیده، شما چندین ماجراجوی بیدار را برای جنگ صلیبی علیه موجودات و شیاطین از سراسر جهان در فضاهایی که در نیستی تشکیل شده است، اداره خواهید کرد. 

نتیجه :

تکه های خدا به جا مانده از ستارگان ، بقایای مقدس حاوی قدرت خدا تنها پاسخگوی بیدارکنندگان خواهد بود. سلاح های خود را با استفاده از قدرت های مختلف از خدایان مختلف شارژ کنید تا طعم های منحصر به فرد را به ماجراجویی خود بیاورید.

سلاح ها و تجهیزاتی که در گذشته متعلق به یک قهرمان خاص بوده است می توانند برای تبدیل شدن به مصنوعات شما احضار شوند. از یک توانایی ویژه از تجهیزات برای کمک به نبردهای خود استفاده کنید. آیا این توپ می تواند متعلق به یک قهرمان دزد دریایی خاص باشد؟ مرگ همه چیز نیست و دوازده خدا شما را به این راحتی رها نمی کنند. با این حال، هر احیایی به قیمت غارت هایی تمام می شود که برای آنها زحمت کشیده اید.

با وارد شدن و مردن بارها و بارها در نیستی، تجربیات و داستان های جدیدی به دست خواهید آورد. این نبردها ذهنیت قوی شما را شکل داد. همراه با استعدادهای در حال رشد و توانایی های بیدار، شاید دفعه بعد شیطان لرد در کنار شما دراز بکشد.

The Awakener: Forgotten Oath PC-RUNE | FitGirl Repack

دانلود فیت گرل The Awakener: Forgotten Oath-FitGirl Repack:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

ویژگــی های بازی
    +گیم پلی اکشن و نقش آفرینی
    +نبردهای حماسی
    +قهرمانان متنوع
گالری تصاویر
دانلود بازی The Awakener Forgotten Oath برای کامپیوتر دانلود بازی The Awakener Forgotten Oath برای کامپیوتر دانلود بازی The Awakener Forgotten Oath برای کامپیوتر دانلود بازی The Awakener Forgotten Oath برای کامپیوتر دانلود بازی The Awakener Forgotten Oath برای کامپیوتر
تریلر
سیســتم مـــورد نیـــاز

Recomended System :

OS: Windows 10 64 bit

Processor: INTEL CORE I7-8700 / AMD RYZEN 5 3600XT

Memory: 16 GB RAM

Graphics: Nvidia RTX 2060 / AMD RADEON RX 5700XT

DirectX: Version 11

Storage: 28 GB available space

Minimum System :

OS: Windows 10 64 bit

Processor: INTEL CORE I5-8400 / AMD RYZEN 3 3300X

Memory: 16 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 1060 / AMD RADEON RX 580

DirectX: Version 11

Storage: 28 GB available space

راهنمــای نصــب بازی

آموزش نصب نسخه RUNE:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه RUNE یا Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

مشخــصات فایــل
  • حجم: 10.4گیگابایت
  • تاریخ انتشار: NOV-07-2023
  • فرمت: Rar
  • شرکت سازنده: TANER GAMES
  • نسخه: RUNE
  • رده سنی: +18
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود بازی The Awakener Forgotten Oath برای کامپیوتر - Download

دانلود با لینک مستقیم - پارت 1 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 2 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 3 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 4 download
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود بازی Palworld برای کامپیوتر دانلود بازی Warhammer 40000 Inquisitor Martyr برای کامپیوتر دانلود بازی شبح تسوشیما Ghost of Tsushima DIRECTORS CUT برای کامپیوتر دانلود بازی Ghostrunner 2 برای کامپیوتر + نسخه فارسی دانلود بازی Horizon Forbidden West – Complete Edition برای کامپیوتر

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش