عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود بازی Drift for Life برای اندروید دانلود ترینر بازی Sengoku Dynasty دانلود 3DTuning MOD v3.7.779 - بازی ماشین سواری تیونینگ 3 بعدی اندروید + مود دانلود ترینر بازی PowerWash Simulator دانلود بازی کم حجم Thronefall برای کامپیوتر
صفحه اصلی   کامپیوتر   اکشن   نقش آفرینی   ماجراجویی   فانتزی   سوم شخص   دانلود بازی Gangs of Sherwood برای کامپیوتر

دانلود بازی Gangs of Sherwood برای کامپیوتر

 با ارتش های کلانتر ناتینگهام بجنگید و با حداکثر ۴ بازیکن به صورت انفرادی یا به صورت کوآپ شورش را رهبری کنید. همچنین در این بازی که از افسانه رابین هود الهام گرفته شده است چالش های گوناگونی را پذ

دانلود بازی Gangs of Sherwood برای کامپیوتر

 با ارتش های کلانتر ناتینگهام بجنگید و با حداکثر ۴ بازیکن به صورت انفرادی یا به صورت کوآپ شورش را رهبری کنید. همچنین در این بازی که از افسانه رابین هود الهام گرفته شده است چالش های گوناگونی را پذیرفته و پله به پله دشمنان را از سر راه خود بردارید.

معرفی :

داستان بازی Gangs of Sherwood از این قرار است که به‌لطف قدرت یک سنگ جادویی، داروغه ناتینگهام به قدرت زیادی دست پیدا کرده است و نیروهایش قدرت‌های ویژه و ماورایی هم پیدا کرده‌اند. همچنین ماشین‌های نظامی بزرگی هم ساخته شده‌اند و این وسط برای جبران هزینه‌ها، مالیات سنگینی برای مردم در نظر گرفته شده است. اینجا است که شخصیت‌های اصلی بازی که گروهی از دزدان هستند و در جنگل شروود پایگاهی برای خود دارند، به نبرد با ارتش داروغه می‌روند و جدا از پس گرفتن پول از آن‌ها، باید تجهیزات جنگی آن‌ها و نیرو‌های مخصوص‌شان را هم از بین ببرند.

گیم پلی :

بازی Gangs of Sherwood در طی بازی با چالش‌های مختلفی روبرو می‌شود. آنها باید با ارتش کلانتر ناتینگهام مبارزه کنند، از مردم بی‌گناه محافظت کنند، و منابع مورد نیاز خود را جمع‌آوری کنند. باند شروود همچنین باید با مشکلات داخلی خود نیز مقابله کند. برخی از اعضای باند از روش‌های رابین هود برای مبارزه با ظلم و ستم راضی نیستند. در نهایت، باند شروود موفق می‌شود کلانتر ناتینگهام را شکست دهد و عدالت را در شروود برقرار کند. این پیروزی باند شروود را به قهرمانان مردم تبدیل می‌کند و داستان آنها برای همیشه در تاریخ شروود ثبت می‌شود.

سلاح ها و آیتم ها :

در بازی Gangs of Sherwood هر شخصیت یک سلاح اصلی و یک سلاح ثانویه دارد. بازیکنان می‌توانند سلاح‌های خود را در طول بازی ارتقا دهند تا قدرت و کارایی آنها را افزایش دهند که در اینجا به چند سلاح کاربردی اشاره میکنیم. سپر: سپر برای محافظت از بازیکنان در برابر حملات دشمنان استفاده می‌شود. تله: تله‌ها برای آسیب رساندن به دشمنان استفاده می‌شوند. مواد منفجره: مواد منفجره برای نابود کردن موانع و دشمنان استفاده می‌شوند. همچنین می توانید برای برای ساخت سلاح‌ها، امکانات، و سایر موارد مورد نیاز از منابعی که در طول بازی به دست می آورید استفاده کنید.

نتیجه :

  بازی Gangs of Sherwood دارای یک حالت چند نفره همکاری‌محور چهار نفره است که بازیکنان می‌توانند با دوستان خود بازی کنند. این حالت بازی می‌تواند بسیار چالش‌برانگیز و سرگرم‌کننده باشد.

دانلود فیت گرل Gangs of Sherwood v1.5.253310 + 3 DLCs-FitGirl Repack:حجم :9گیگابایت

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم

گالری تصاویر
دانلود بازی Gangs of Sherwood برای کامپیوتر دانلود بازی Gangs of Sherwood برای کامپیوتر دانلود بازی Gangs of Sherwood برای کامپیوتر دانلود بازی Gangs of Sherwood برای کامپیوتر دانلود بازی Gangs of Sherwood برای کامپیوتر
تریلر
سیســتم مـــورد نیـــاز

Recomended System :

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i5-12600K or AMD Ryzen 5 7600X

Memory: 16 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce RTX 2070, 8 GB or AMD Radeon RX 6700 XT, 12 GB or Intel Arc A770, 8 GB

DirectX: Version 12

Storage: 15 GB available space

Minimum System :

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i7-4790 or AMD Ryzen 5 1500X

Memory: 16 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1650S, 4 GB or AMD Radeon RX 570, 4 GB

DirectX: Version 11

Storage: 15 GB available space

راهنمــای نصــب بازی

آموزش نصب نسخه ElAmigos:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

مشخــصات فایــل
  • حجم: 13.04گیگابایت
  • تاریخ انتشار: NOV-28-2023
  • فرمت: Rar
  • شرکت سازنده: Appeal Studios
  • نسخه: ElAmigos
  • رده سنی: +12
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود بازی Gangs of Sherwood برای کامپیوتر - Download

دانلود با لینک مستقیم - پارت 1 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 2 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 3 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 4 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 5 download
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود بازی Resident Evil برای کامپیوتر دانلود بازی Star Trek Resurgence برای کامپیوتر دانلود بازی اکشن HumanitZ برای کامپیوتر دانلود The Last of Us Part 1 - بازی آخرین بازمانده از ما قسمت اول دانلود بازی Palworld برای کامپیوتر

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش