عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود بازی Idle RPG Agent of Adventure برای اندروید دانلود مود Last Day on Earth: Survival - هک بازی آخرین روز روی زمین اندروید دانلود مود 8 Ball Blitz Billiards Games - هک بازی 8 توپ رعد آسا اندروید بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater قرار است در سال 2024 منتشر شود دانلود Dragon City 23.9.6 - بازی شهر اژدها اندروید + مود
صفحه اصلی   اندروید   بازی اکشن   دانلود مود Zombie Waves 3.5.0 - بازی موج های زامبی اندروید

دانلود مود Zombie Waves 3.5.0 - بازی موج های زامبی اندروید

دانلود مود Zombie Waves 3.5.0 - بازی موج های زامبی اندروید زامبی‌ها یکی از موضوعات پرطرفدار در بازی‌های ویدیویی هستند، اما بازی Zombie Waves به خاطر سبک هنری جذاب و گیم‌پلی منحصربه&zwn

دانلود مود Zombie Waves 3.5.0 - بازی موج های زامبی اندروید

دانلود مود Zombie Waves 3.5.0 - بازی موج های زامبی اندروید

زامبی‌ها یکی از موضوعات پرطرفدار در بازی‌های ویدیویی هستند، اما بازی Zombie Waves به خاطر سبک هنری جذاب و گیم‌پلی منحصربه‌فردش از دیگر بازی‌های زامبی متمایز می‌شود. در این بازی شوتر زامبی، شما باید با انواع اسلحه‌ها، تجهیزات و توانایی‌های ویژه، پایگاه خود را از حملات بی‌وقفه زامبی‌ها حفظ کنید.

در این دنیای که توسط زامبی‌ها گرفته‌شده، شما و مهارت‌های مبارزه شما با چالش های سخت‌گیرانه آزمایش می‌شود و شما باید با دشمنان بی‌رحم خود در مبارزات شدید به مبارزه بپردازید. به همین دلیل، باید با حداکثر توان، به زامبی‌ها شلیک کنید، در غیر اینصورت ممکن است نتوانید جلوی تعداد بیشماری از آن ها مقاومت کنید.

زمانی که بازی را شروع می‌کنید، از اسلحه‌های پایه‌ای آغاز می‌کنید اما با پیشرفت در بازی می‌توانید سلاح ها و ویژگی های خود را ارتقا دهید. این امر به‌ویژه در نظر گرفته شده است زیرا تعداد زامبی‌هایی که با آنها روبرو خواهید شد، بسیار زیاد است. علاوه بر این، در طول مسیر با باس های بی‌رحم نیز مواجه خواهید شد و باید آماده بازی با تمام توان‌وقت‌های خود باشید.

بازی همچنین از ارز داخل بازی بهره می‌برد که زمانی که نیاز به ارتقاء اسلحه‌ها یا خرید توانایی‌های ویژه دارید، به کار می‌آید. اما با وجود همه اینها، Zombie Waves MOD برای اندروید، یک تجربه واقعی از شوتر زامبی ارائه می‌دهد.

نسخه مود 3.1.7 اضافه شد - حذف تبلیغات

زمینه‌ی داستانی Zombie Waves این بازی یک داستان جذاب دارد که شما را برای همیشه به صندلی‌تان می‌چسباند. در Zombie Waves، شما موظف هستید بقایای بازمانده‌ای را از گروه‌های زامبی محافظت کنید و در عین حال سعی کنید راز برخاسته ناگهانی آنها را کشف کنید.

بازی Zombie Waves

شما به عنوان یک سرباز نخبه، در میان این همه هرج و مرج، به چالش کشیده می‌شوید و باید با مقاومت در برابر موج‌های متوالی زامبی‌ها، شجاعت و جرات خود را نشان دهید. در نتیجه، باید همیشه دلاوری و شجاعت خود را به اثبات بگذارید تا برای بقای بشریت مبارزه کنید.

داستان در حال تکامل، با پیشرفت شما در بازی، اتفاقات جدیدی را به نمایش می‌گذارد و هر پیروزی، پیچیدگی‌های جدیدی را به همراه دارد. Zombie Waves APK بدون شک یک شوتر زامبی استثنایی است.

دانلود Zombie Waves MOD دانلود Zombie Waves MOD برای اندروید و به چالش زامبی‌ها در دنیای آخرالزمان بپردازید. نشان دهید که چقدر توانایی نبردی دارید و در نبردهای شدید از اسلحه‌ها و توانایی‌های خود استفاده کنید و پرده از راز پیدایش ناگهانی زامبی‌ها بردارید. آینده بشریت در دستان شماست.

بی نهایت بازی Zombie Waves

گیم‌پلی فوق‌العاده‌ای با هیجان بی‌نظیر این بازی بسیار هیجان‌انگیز است و همواره مجبورید از زامبی‌ها فرار کنید. شما برای بقاء خود می‌جنگید و از هرچه که در اختیار دارید برای زنده‌ماندن استفاده می‌کنید. از قنابل آتش تا توپ‌های نابود‌کننده، انواع توان‌آوری‌ها و تجهیزاتی در اختیار دارید که می‌توانید از آنها برای شکست دادن موج‌های زامبی‌ها استفاده کنید.

خوشبختانه، بازی دارای سیستم کنترلی هوشمندی است که به زودی با آن آشنا خواهید شد. برای زنده‌ماندن در برابر اعداد بی‌پایان زامبی‌ها، نیاز به ترکیبی از دقت، رفلکس و تفکر استراتژیک دارید. باید همه‌ی زامبی‌ها را از بین ببرید و همزمان از آنها جلوگیری کنید که پایگاه شما را فروپاشی کنند - کاری که آسان نیست!

ویژگی های کلیدی:

  • گرافیک کارتونی جذاب و رنگارنگ
  • گیم پلی روان و سرگرم کننده
  • تنوع سلاح ها، تجهیزات و توانایی های ویژه
  • مراحل چالش برانگیز با انواع زامبی ها
  • باس های قدرتمند
  • امکان ارتقا سلاح ها و تجهیزات
  • داستان گیرا و شخصیت های جذاب
  • قابلیت بازی به صورت آفلاین

نسخه مود بازی Zombie Waves

Zombie Waves MOD با پول نامحدود استفاده بهینه از منابعتان نیز امری حیاتی است چرا که آموزش‌ها در مبارزات دشوار ممکن است تمام شود. این نیاز به تصمیمات تاکتیکی دارد که ممکن است منجر به پیروزی یا شکست شما شود. با گذر از مراحل بازی، موج‌های زامبی‌ها روز به‌روز سخت‌تر می‌شوند و شما باید برای شدیدترین چالش ها آماده باشید.

به طور کلی، این بازی شما را به ماجراجویی‌ای زامبی می‌برد. آن به‌چالش‌کشیدن واکنش‌های شما، مهارت‌های حل مسئله و شما را در انتظار پیروزی نگه می‌دارد. Zombie Waves برای اندروید را از وب سایت دانلود بازی گیم تن دانلود کرده و برای یک ماجراجویی زامبی عالی آماده شوید.

تغییرات نسخه 3.3.6

New features:
1. Newly added event gameplay - "Void Battlefield"
2. New growth game - "brain machine"
3. Added a new weapon - "Blooded Flame"
4. Newly added equipment part - "Necklace"
5. Newly added main line levels 66-70

Function optimization:
1.Optimize the season grouping of "Peak Trial"
2.Optimize some functional interfaces
ویژگــی های بازی
    + سیستم جایزه‌دهی نوآورانه
    + گرافیک واقع‌گرایانه
    + کنترل با یک دست
    + دشمنان متنوع
گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز

Minimum System :

Android 8.1+

مشخــصات فایــل
  • حجم: 288.08 Mb
  • تاریخ انتشار: Aug 5, 2023
  • فرمت: APK
  • شرکت سازنده: Fun Formula
  • نسخه: 3.3.5
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود مود Zombie Waves 3.5.0 - بازی موج های زامبی اندروید - Download

توصیه می شود نسخه اصلی بازی را از گوگل پلی دریافت کنید.
نسخه مود از سایت حذف شد - به دلیل به اینترنت متصل بودن توسط سازنده اصلی بازی غیرفعال شده است.
دانلود با لینک مستقیم download
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود مود Shadow Fight 4: Arena - هک بازی مبارزه سایه 4 اندروید دانلود مود Hitmasters - هک بازی استادان تیراندازی اندروید دانلود مود Hills of Steel - هک بازی تپه های فولادی اندروید دانلود مود Infinity Ops - هک بازی اکشن اینفینیتی اوپس اندروید دانلود مود War and Order 3.0.95 - هک بازی نظم و جنگ اندروید
  1. avatarمحمد گفت:
    باو این همه حجمم برای هیچ
    کلا بازی اجرا نمیشه
    دوست عزیز اگه اپ خرابه حذفش کن خب فحش و آه و نفرین نخوری
    پاسخ : سلام دوست عزیز مثل اینکه نسخه مود توسط سازنده اصلی غیرفعال شده .. نسخه غیر مود هم از گوگل پلی دریافت کنید. بازم معذرت
  2. avatarهرکی گفت:
    کار نمیکنه.نصب که میشه میگه آپدیت کن.دروغ که نداریم بگیم!!!!!اگه نمیخوای یا بلد نیستی مشکلشو حل کنی و فقط کپی کاری میکنی مجبور نیستی حتمأ جواب بدی!!!ما هم پشت دستمونو داغ میزنیم که من بعد از سایتهای معتبرتر استفاده کنیم
    پاسخ : دوست من .. منم دیوانه نیستم دروغ بگم کاربر سایتم بره.. این آدرس گوگل پلی ... تو سایت های خارجی که منبع ماهم هست آخرین نسخه مود 3.1.7 هست. شاید هنوز نسخه جدید برای دانلود نیومده.. یکم صبور باش. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ddup.zombiewaves.zw&hl=en_US


    احتمال دیگه اینه که نسخه مود توسط خود سازنده بازی با مشکل مواجه شده باشه.. نسخه جدید بیاد جایگزین می کنیم. البته نسخه مود فعلی تفاوت خاصی با نسخه اصلی هم نداره و نوشتیم فقط حذف تبلیغات رو انجام میده..

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش