عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود The Smurfs 2 - بازی اسمورف های 2 برای کامپیوتر  اولین DLC بازی Total War: PHARAOH رایگان است دانلود مود بازی Perfect Life برای اندروید دانلود مود بازی Eve Special Forces برای اندروید دانلود بازی Five Nights at Freddys Help Wanted 2 برای کامپیوتر
صفحه اصلی   اندروید   بازی کژوال   دانلود Pirate Kings 9.7.2 - بازی پادشاهان دزدان دریایی اندروید + مود

دانلود Pirate Kings 9.7.2 - بازی پادشاهان دزدان دریایی اندروید + مود

دانلود Pirate Kings 9.7.2 - بازی پادشاهان دزدان دریایی اندروید + مود Pirate Kings یک بازی آنلاین چندنفره است که توسط Jelly Button Games ساخته و منتشر شده است. این بازی در سال 2013 برای اندروید و iOS

دانلود Pirate Kings 9.7.2 - بازی پادشاهان دزدان دریایی اندروید + مود

دانلود Pirate Kings 9.7.2 - بازی پادشاهان دزدان دریایی اندروید + مود

Pirate Kings یک بازی آنلاین چندنفره است که توسط Jelly Button Games ساخته و منتشر شده است. این بازی در سال 2013 برای اندروید و iOS منتشر شد. 

در بازی Pirate Kings، بازیکنان در نقش یک دزد دریایی قرار می گیرند که باید جزیره خود را بسازند و از آن در برابر حملات دزدان دریایی دیگر دفاع کنند. بازیکنان می توانند با حمله به جزایر سایر بازیکنان، سکه و سایر غنائم را جمع آوری کنند. آنها همچنین می توانند از سکه ها برای ارتقای جزیره خود استفاده کنند و آن را به یک پایگاه دزدان دریایی قدرتمند تبدیل کنند.

بازی Pirate Kings به دلیل گیم پلی ساده و سرگرم کننده خود مورد تحسین قرار گرفته است. این بازی برای علاقه مندان به بازی های دزدان دریایی و بازی های چندنفره آنلاین توصیه می شود.

بازی دارای یک چرخه بازی ساده است. بازیکنان ابتدا با سکه های اولیه شروع می کنند که می توانند از آنها برای ساخت ساختمان ها و خرید تجهیزات استفاده کنند. سپس، می توانند به جزایر دوستان خود حمله کنند تا سکه و سایر منابع بیشتری کسب کنند. هنگامی که یک بازیکن به جزیره ای حمله می کند، یک چرخ گردان ظاهر می شود. بازیکنان می توانند چرخ را بچرخانند تا سکه، بمب، و سایر جوایز را کسب کنند. اگر یک بازیکن یک بمب کسب کند، می تواند از آن برای تخریب ساختمان های جزیره دشمن استفاده کند.

در اینجا برخی از ویژگی های بازی Pirate Kings آورده شده است:

  • گیم پلی ساده و سرگرم کننده
  • گرافیک زیبا
  • بازی چندنفره آنلاین
  • امکان حمله به جزایر سایر بازیکنان
  • امکان جمع آوری سکه و سایر غنائم
  • امکان ارتقای جزیره خود

در ادامه به برخی از ویژگی های خاص بازی Pirate Kings اشاره می کنیم:

  • گیم پلی ساده: بازی Pirate Kings دارای گیم پلی ساده ای است که به سرعت می توانید آن را یاد بگیرید. بازیکنان با ساختن جزیره خود و حمله به جزایر دوستان خود، سکه کسب می کنند. سکه ها را می توان برای خرید آیتم های جدید و ارتقاء جزیره خود استفاده کرد.
  • گرافیک رنگارنگ: بازی Pirate Kings دارای گرافیک رنگارنگ و جذابی است که فضای بازی دزدان دریایی را به خوبی زنده می کند. جزایر بازی با جزئیات زیادی طراحی شده اند و دزدان دریایی دارای طراحی های منحصر به فردی هستند.
  • امکان بازی با دوستان: بازی Pirate Kings به شما امکان می دهد با دوستان خود بازی کنید. می توانید به جزایر دوستان خود حمله کنید یا به آنها کمک کنید تا جزایر خود را بسازند.
  • امکان حمله به جزایر دوستان: یکی از جذاب ترین ویژگی های بازی Pirate Kings امکان حمله به جزایر دوستان است. می توانید از توپ های خود برای تخریب جزایر دوستان خود استفاده کنید و سکه های آنها را بدزدید.
  • امکان پیدا کردن گنج: در بازی Pirate Kings می توانید گنج پیدا کنید. گنج ها می توانند شامل سکه، آیتم های جدید و سایر پاداش ها باشند.

بازی Pirate Kings یک بازی رایگان برای بازی است، اما بازیکنان می توانند با خرید سکه و سایر آیتم ها از طریق فروشگاه بازی، پیشرفت خود را سریع تر کنند.

ویژگی های نسخه مود :

- پول بینهایت

ویژگــی های بازی
    گیم پلی ساده و سرگرم کننده
    گرافیک رنگارنگ و جذاب
    امکان بازی با دوستان
    امکان حمله به جزایر دوستان
    امکان پیدا کردن گنج
گالری تصاویر
دانلود Pirate Kings 9.7.2 - بازی پادشاهان دزدان دریایی اندروید + مود دانلود Pirate Kings 9.7.2 - بازی پادشاهان دزدان دریایی اندروید + مود دانلود Pirate Kings 9.7.2 - بازی پادشاهان دزدان دریایی اندروید + مود
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود Pirate Kings 9.7.2 - بازی پادشاهان دزدان دریایی اندروید + مود - Download

دانلود نسخه مود Pirate Kings 7.3.0 mod[90MB]
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود مود Evil Lands MOD 2.9.0 - هک بازی اکشن و نقش آفرینی جزایر شیطان برای اندروید دانلود مود Fruit Ninja 2 MOD v2.44 - بازی فرویت نینجا 2 اندروید دانلود مود بازی Robo Runner برای اندروید دانلود مود بازی سوپر اسلایم Super Slime برای اندروید دانلود مود بازی Eve Special Forces برای اندروید

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش