عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
شایعه : پنج بازی Resident Evil در حال توسعه هستند دانلود بازی Hellblade Senuas Sacrifice Enhanced برای کامپیوتر + نسخه فارسی دانلود ترینر بازی GTA IV مجموع فروش سری بازی‌های Marvel’s Spider-Man از 50 میلیون نسخه عبور کرد دانلود مود بازی Idle Five Basketball برای اندروید
صفحه اصلی   سینما   سریال خارجی   دانلود The Story of Park’s Marriage Contract 2023 - سریال کره ای داستان ازدواج قراردادی پارک

دانلود The Story of Park’s Marriage Contract 2023 - سریال کره ای داستان ازدواج قراردادی پارک

دانلود رایگان سریال کره ای The Story of Park’s Marriage Contract 2023 داستان ازدواج قراردادی پارک ۲۰۲۳ با کیفیت 1080p & 720p & 480p قسمت 2 منتشر شد سریال داستان قرارداد ازدواج پارک (T

دانلود The Story of Park’s Marriage Contract 2023 - سریال کره ای داستان ازدواج قراردادی پارک

دانلود رایگان سریال کره ای The Story of Park’s Marriage Contract 2023

داستان ازدواج قراردادی پارک ۲۰۲۳ با کیفیت 1080p & 720p & 480p

قسمت 2 منتشر شد

سریال داستان قرارداد ازدواج پارک (The Story of Park’s Marriage Contract) 2023 یک سریال عاشقانه کره جنوبی محصول 2023 است که توسط لی یون هی و کیم یون کیو نوشته شده است. این سریال بر اساس رمان وبtoon به همین نام اثر کیم یونا ساخته شده است و با بازی لی سه یونگ، بی این هیوک، پارک هو سان، جانگ هی جین و کیم جو یونگ ساخته شده است. این سریال از 20 ژانویه تا 4 مارس 2023، هر دوشنبه و سه شنبه ساعت 22:30 (KST) از شبکه tvN پخش شد.

داستان داستان در قرن نوزدهم، در دوران سلسله joseon، دنبال می کند پارک یون وو (لی سه یونگ)، یک بانوی اشرافی کنفوسیوسی که مجبور به ازدواج قراردادی با کانگ تائه ها (بی این هیوک)، یک چابول سرد و منطقی مدرن می شود. یون وو، که به زمان حال سفر کرده است، برای سازگاری با زندگی جدید خود تلاش می کند، در حالی که تائه ها، که از بیماری قلبی رنج می برد، در ابتدا تمایلی به ازدواج ندارد. با این حال، همانطور که آنها بیشتر با هم وقت می گذرانند، شروع به ایجاد احساسات نسبت به یکدیگر می کنند.

(بازبینی شده با زیرنویس فارسی چسبیده)

[قسمت 01 کیفیت 1080p] [کیفیت 720p] [کیفیت 480p]

[قسمت 01 کیفیت 1080p] [کیفیت 720p] [کیفیت 480p]

بازیگران

  • لی سه یونگ در نقش پارک یون وو
  • بی این هیوک در نقش کانگ تائه ها
  • پارک هو سان در نقش کانگ هو جین
  • جانگ هی جین در نقش اوه یون هی
  • کیم جو یونگ در نقش لی جی هون

استقبال داستان قرارداد ازدواج پارک از سوی منتقدان با واکنش های متفاوتی روبرو شد، برخی از آنها از پیش فرض منحصر به فرد و اجراها تمجید کردند، در حالی که برخی دیگر از سرعت کند و طرح قابل پیش بینی آن انتقاد کردند. علیرغم واکنش های متفاوت، این سریال یک موفقیت تجاری بود و به اوج رتبه بندی بینندگان 7.1 درصد رسید.

جوایز

  • این سریال در دو جایزه هنری بکسانگ 2023 نامزد شد: بهترین بازیگر زن (لی سه یونگ) و بهترین بازیگر مرد جدید (بی این هیوک).

اطلاعات اضافی

  • این سریال در مکان های مختلف در کره جنوبی، از جمله سئول، گیونگی دو و چونگچئونگ بوکس دو فیلمبرداری شد.
  • موسیقی متن این سریال شامل موسیقی کیم سه زین و هو کیونگ هوان است.

خلاصه

داستان قرارداد ازدواج پارک یک درام عاشقانه است که داستان زنی از گذشته را روایت می کند که به زمان حال سفر می کند و مجبور به ازدواج قراردادی با یک چابول سرد و منطقی می شود. این سریال ترکیبی از عناصر تاریخی و مدرن است و به موضوعات عشق، سرنوشت و فرصت های دوم می پردازد.

نقد

داستان قرارداد ازدواج پارک یک سریال عاشقانه خوش ساخت است که داستانی جذاب و درگیر کننده را روایت می کند. لی سه یونگ و بی این هیوک بازی های خوبی ارائه می دهند و شیمی آنها بر صفحه نمایش عالی است. سریال با سرعت کندی شروع می شود، اما به تدریج سرعت می گیرد و به یک داستان عاشقانه پرشور تبدیل می شود.

اگر به دنبال یک سریال عاشقانه خوب هستید که داستانی جذاب و درگیر کننده را روایت کند، داستان قرارداد ازدواج پارک انتخاب خوبی است.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود The Story of Park’s Marriage Contract 2023 - سریال کره ای داستان ازدواج قراردادی پارک - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش