عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود ترینر بازی Sengoku Dynasty دانلود مود Hunt Zone: Battle Royale 1v1 - بازی بتل رویال منطقه شکار اندروید دانلود Zero City v1.50.2 - بازی زامبی شهر صفر برای اندروید + مود دانلود Stray Souls - بازی ارواح ولگرد برای کامپیوتر دانلود مود Stealth Master - بازی استاد پنهان کاری اندروید
صفحه اصلی   سینما   فیلم خارجی   دانلود The Marsh King’s Daughter 2023 - فیلم دختر پادشاه مرداب

دانلود The Marsh King’s Daughter 2023 - فیلم دختر پادشاه مرداب

دانلود فیلم دختر پادشاه مرداب با زیرنویس فارسی The Marsh King’s Daughter 2023 فیلم دختر پادشاه مرداب محصول ۲۰۲۳ با کیفیت عالی 1080p & 720p & 480p فیلم دختر پادشاه مرداب (The Marsh

دانلود The Marsh King’s Daughter 2023 - فیلم دختر پادشاه مرداب

دانلود فیلم دختر پادشاه مرداب با زیرنویس فارسی The Marsh King’s Daughter 2023

فیلم دختر پادشاه مرداب محصول ۲۰۲۳ با کیفیت عالی 1080p & 720p & 480p

فیلم دختر پادشاه مرداب (The Marsh King's Daughter) 2023 یک فیلم روان‌شناختی مهیج آمریکایی محصول 2023 به کارگردانی نیل برگر و نویسندگی ال اسمیت و مارک ال. اسمیت، بر اساس رمانی به همین نام اثر کارن دیون در سال 2017 است. این فیلم با بازی دیزی ریدلی، بن مندلسون، گرت هدلند، کارن پیستوریوس، بروکلین پرنس و گیل بیرمنگام است. این فیلم در تاریخ 3 نوامبر 2023 در ایالات متحده توسط لاینزگیت و رستوران اترکشنز منتشر شد.

داستان هلن (دیزی ریدلی) زنی جوان است که زندگی به ظاهر عادی دارد، اما راز تاریک خود را پنهان می کند: پدر جدا شده اش پادشاه مرداب بدنام (بن مندلسون) است، مردی که او و مادرش را ربود و سال ها در بیابان در اسارت نگه داشت. وقتی پدرش از زندان می گریزد، هلن مجبور می شود با گذشته خود روبرو شود. با دانستن اینکه او به دنبال او و خانواده اش خواهد آمد، هلن باید قدرت را برای روبرو شدن با شیاطین خود و پیشی گرفتن از مردی که به او همه چیز را در مورد زنده ماندن در طبیعت آموخته است، پیدا کند.

(سانسور شده با زیرنویس فارسی چسبیده)

پخش آنلاین

[دانلود کیفیت 1080HQ با حجم 2.7 گیگابایت]

[دانلود کیفیت 1080p با حجم 1.94 گیگابایت]

[دانلود کیفیت 720p با حجم 1.02 گیگابایت]

[دانلود کیفیت 480p با حجم 712 مگابایت]

بازیگران

  • دیزی ریدلی در نقش هلن
  • بن مندلسون در نقش پادشاه مرداب
  • گرت هدلند در نقش مارک
  • کارن پیستوریوس در نقش جنیفر
  • بروکلین پرنس در نقش لیلی
  • گیل بیرمنگام در نقش کلانتر سوllیوان

استقبال

فیلم به طور کلی با استقبال منفی منتقدان روبرو شده است. در راتن تومیتوز، فیلم با 29 درصد امتیاز تأیید بر اساس 49 بررسی قرار دارد. اجماع وب سایت می‌گوید: «دختر پادشاه مرداب یک فیلم مهیج تاریک و دلگیر است که پیش فرض امیدوارکننده خود را با طرحی سرگردان و شخصیت‌های توسعه نیافته هدر می‌دهد.» متاکریتیک به فیلم نمره 39 از 100 را بر اساس 20 بررسی می دهد که نشان دهنده "به طور کلی نظرات نامطلوب" است.

فروش گیشه

فیلم در ایالات متحده و کانادا 15.3 میلیون دلار و در سطح بین المللی 4.2 میلیون دلار فروخت و مجموع جهانی آن 19.5 میلیون دلار بود.

جوایز

فیلم برای دو جایزه انتخاب نوجوانان نامزد شد: فیلم انتخابی - درام و بازیگر زن انتخابی - درام (دیزی ریدلی).

اطلاعات اضافی

  • فیلم در نیواورلئان، لوئیزیانا و انتاریو، کانادا فیلمبرداری شد.
  • موسیقی متن فیلم شامل موسیقی الکس هیفیس است.

خلاصه داستان

هلن، زنی جوان، زندگی به ظاهر عادی دارد، اما راز تاریک خود را پنهان می کند: پدر جدا شده اش، پادشاه مرداب، مردی است که او و مادرش را ربود و سال ها در بیابان در اسارت نگه داشت. وقتی پدرش از زندان می گریزد، هلن مجبور می شود با گذشته خود روبرو شود. با دانستن اینکه او به دنبال او و خانواده اش خواهد آمد، هلن باید قدرت را برای روبرو شدن با شیاطین خود و پیشی گرفتن از مردی که به او همه چیز را در مورد زنده ماندن در طبیعت آموخته است، پیدا کند.

هلن در تلاش است تا زندگی عادی داشته باشد، اما گذشته او او را رها نمی کند. او همیشه از اینکه پدرش او را پیدا کند می ترسد. وقتی پدرش از زندان می گریزد، ترس هلن به واقعیت تبدیل می شود. او باید از خانواده اش محافظت کند و با گذشته خود روبرو شود.

فیلم دختر پادشاه مرداب یک فیلم مهیج و تاریک است که به بررسی موضوعاتی مانند خانواده، گذشته و ترس می پردازد. فیلم با بازی های خوب دیزی ریدلی و بن مندلسون، فیلمی پرتنش و جذاب است.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود The Marsh King’s Daughter 2023 - فیلم دختر پادشاه مرداب - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود Jeanne du Barry 2023 - فیلم ژان دو بری دانلود فیلم هندی وای سگم Oh My Dog 2022 با دوبله فارسی

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش