عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی Train Sim World 4 برای کامپیوتر دانلود Zombie Castaways - بازی زامبی های رانده شده برای اندروید + مود دانلود مود بازی NS2: Underground 0.6.7 برای اندروید دانلود Resident Evil 4 - دوبله فارسی بازی شیطان مقیم 4 Resident Evil 4 و DLC Separate Ways هم اکنون برای iPhone 15 Pro ، iPad و Mac در دسترس است
صفحه اصلی   کامپیوتر   دوبله فارسی   دانلود Stronghold Crusader 1 - دوبله فارسی جنگ های صلیبی نسخه اصلی

دانلود Stronghold Crusader 1 - دوبله فارسی جنگ های صلیبی نسخه اصلی

دانلود Stronghold Crusader 1 - دوبله فارسی جنگ های صلیبی نسخه اصلی بازی Stronghold Crusader یک بازی ویدئویی در سبک استراتژی هم‌زمان است که توسط Firefly Studios ساخته شده و توسط Firefly Studios و

دانلود Stronghold Crusader 1 - دوبله فارسی جنگ های صلیبی نسخه اصلی

دانلود Stronghold Crusader 1 - دوبله فارسی جنگ های صلیبی نسخه اصلی

بازی Stronghold Crusader یک بازی ویدئویی در سبک استراتژی هم‌زمان است که توسط Firefly Studios ساخته شده و توسط Firefly Studios و تیک-تو اینتراکتیو در سال ۲۰۰۲ برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این بازی دنبالهٔ بازی Stronghold است.

در بازی Stronghold Crusader، بازیکنان کنترل یک لرد قرون وسطایی را بر عهده می‌گیرند. هدف بازیکنان این است که قلعه خود را برای مقابله با حملات دشمنان تقویت کنند و همچنین با کمک ارتش خود، دشمنان را شکست دهند.

بازی Stronghold Crusader از نظر گیم‌پلی، گرافیک و صداگذاری پیشرفت‌های زیادی نسبت به نسخهٔ قبلی خود داشته‌است. گیم‌پلی بازی واقع‌گرایانه‌تر شده و بازیکنان کنترل بیشتری بر روی قلعه خود دارند. گرافیک بازی نیز بهبود یافته و محیط بازی با جزئیات بیشتری طراحی شده‌اند. صداگذاری بازی نیز با کیفیت‌تر شده و صدای شخصیت‌ها به‌طور واقع‌گرایانه‌تری به گوش می‌رسد.

بازی Stronghold Crusader از نظر تجاری نیز موفقیت‌آمیز بود و بیش از ۳ میلیون نسخه از آن در سراسر جهان فروخته شد. این بازی همچنین نامزد دریافت چندین جایزه از جمله جایزهٔ بازی برای بهترین بازی استراتژی و جایزهٔ ستلایت برای بازی استراتژی برتر شد.

دانلود مود فوق العاده G.M.B برای بازی جنگ های صلیبی

ویژگی‌های بازی Stronghold Crusader

    • گیم‌پلی واقع‌گرایانه‌تر
    • کنترل بیشتر بر روی قلعه
    • گرافیک بهبود یافته
    • صداگذاری با کیفیت‌تر

دانلود مجموعه بزرگ مپ های بازی جنگ های صلیبی

نقد و بررسی بازی Stronghold Crusader

بازی Stronghold Crusader به طور کلی مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. گیم‌پلی بازی به دلیل واقع‌گرایی و چالش‌برانگیز بودن مورد تحسین قرار گرفت. گرافیک بازی نیز برای زمان خود بسیار پیشرفته بود و محیط بازی به خوبی طراحی شده بود. صداگذاری بازی نیز با کیفیت‌تر شده و صدای شخصیت‌ها به‌طور واقع‌گرایانه‌تری به گوش می‌رسد.

با این حال، برخی از منتقدان از عدم نوآوری در بازی انتقاد کردند و گفتند که بازی Stronghold Crusader تفاوت زیادی با نسخهٔ قبلی خود ندارد.

با وجود این انتقادات، بازی Stronghold Crusader به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های استراتژی تمام دوران تبدیل شد. این بازی با گیم‌پلی واقع‌گرایانه و چالش‌برانگیز خود توانست نظر منتقدان و بازیکنان را به خود جلب کند.

دانلود Stronghold Crusader Europe 3.0 - مود جنگ های صلیبی اروپا

نکات مثبت بازی Stronghold Crusader

    • گیم‌پلی واقع‌گرایانه و چالش‌برانگیز
    • گرافیک بهبود یافته
    • صداگذاری با کیفیت‌تر

نکات منفی بازی Stronghold Crusader

  • عدم نوآوری در بازی
ویژگــی های بازی
    گیم‌پلی واقع‌گرایانه‌تر
    کنترل بیشتر بر روی قلعه و ارتش
    گرافیک بهبود یافته
    صداگذاری با کیفیت‌تر
گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود Stronghold Crusader 1 - دوبله فارسی جنگ های صلیبی نسخه اصلی - Download

stronghold-crusader-t20-photos.zip
SH Crusader A.iso
SH Crusader B.iso
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود بازی آی جی آی 2 IGI 2 Covert Strike + دوبله فارسی دانلود Stronghold Crusader Extreme - دوبله فارسی بازی جنگ های صلیبی مفرط دانلود Mafia 1 - دوبله فارسی بازی مافیا 1 دانلود Resident Evil 4 - دوبله فارسی بازی شیطان مقیم 4 دانلود بازی PES 2018 - دوبله فارسی فوتبال حرفه ای 2018 با گزارش محمدرضا احمدی

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش