عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود Mini Survival: Zombie Fight - بازی بازمانده کوچک مبارزه با زامبی ها اندروید دانلود Monster Squad Rush 1.3.4 - بازی تیم هیولاها اندروید + مود آموزش رفع لگ بازی Pes 2019 دانلود بازی کم حجم Moonstone Island – Pool Party DLC برای کامپیوتر دانلود بازی Ratchet and Clank Rift Apart برای کامپیوتر
صفحه اصلی   کامپیوتر   دوبله فارسی   دانلود بازی آی جی آی 2 IGI 2 Covert Strike + دوبله فارسی

دانلود بازی آی جی آی 2 IGI 2 Covert Strike + دوبله فارسی

دانلود بازی آی جی آی 2 IGI 2 Covert Strike + دوبله فارسی بازی IGI 2: Covert Strike یک بازی ویدئویی در سبک تیراندازی اول شخص است که توسط شرکت Innerloop Studios ساخته شده و توسط Codemasters در سال ۲۰۰۳

دانلود بازی آی جی آی 2 IGI 2 Covert Strike + دوبله فارسی

دانلود بازی آی جی آی 2 IGI 2 Covert Strike + دوبله فارسی

بازی IGI 2: Covert Strike یک بازی ویدئویی در سبک تیراندازی اول شخص است که توسط شرکت Innerloop Studios ساخته شده و توسط Codemasters در سال ۲۰۰۳ برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این بازی دنباله‌ای بر بازی Project I.G.I. است.

داستان بازی IGI 2: Covert Strike در سال ۲۰۰۳ جریان دارد و یک سال پس از وقایع بازی Project I.G.I رخ می‌دهد. در این بازی، بازیکنان کنترل دیوید جونز، یک مامور مخفی سازمان IGI را بر عهده می‌گیرند. دیوید مأموریت دارد تا یک ژنرال چینی به نام "وو ژینگ" را که قصد دارد با استفاده از سلاح‌های هسته‌ای جنگ جهانی سوم را آغاز کند، متوقف کند.

دانلود ترینر بازی IGI 2 Covert Strike

بازی IGI 2: Covert Strike از نظر گیم‌پلی، گرافیک و داستان مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. گیم‌پلی بازی از نظر واقع‌گرایی و چالش‌برانگیز بودن مورد تحسین قرار گرفت. گرافیک بازی نیز برای زمان خود بسیار پیشرفته بود و محیط بازی به خوبی طراحی شده بود. داستان بازی نیز پیچیده و پر از تعلیق است.

بازی IGI 2: Covert Strike از نظر تجاری نیز موفقیت‌آمیز بود و بیش از ۵ میلیون نسخه از آن در سراسر جهان فروخته شد. این بازی همچنین نامزد دریافت چندین جایزه از جمله جایزهٔ بازی برای بهترین بازی سال، جایزهٔ اسپایک برای بهترین بازی اکشن و جایزهٔ ستلایت برای بازی برتر شد. برای دانلود دوبله فارسی این بازی با گیم تن همراه باشید.

داستان بازی:

داستان IGI 2: Covert Strike چند ماه پس از وقایع بازی اول اتفاق می افتد. جونز که به دنبال انتقام از دشمنان خود است، به تنهایی به یک ماموریت مخفی می رود تا از یک معامله اسلحه خطرناک جلوگیری کند. اما این فقط آغاز ماجراجویی های اوست و جونز در ادامه با چالش های بزرگتر و دشمنان خطرناک تری روبرو خواهد شد.

گیم پلی:

  • مخفی کاری: IGI 2 بر مخفی کاری تمرکز دارد. شما باید از محیط به نفع خود استفاده کنید، در سایه ها پنهان شوید و از خط دید دشمنان دوری کنید تا آنها را غافلگیر کنید.
  • تیراندازی: تنوع زیادی از سلاح ها در بازی وجود دارد، از جمله تفنگ های تهاجمی، مسلسل ها، تفنگ های تک تیرانداز و اسلحه های کمری. شما باید از سلاح مناسب برای هر موقعیت استفاده کنید.
  • تاکتیک: IGI 2 فقط به شلیک و کشتن دشمنان خلاصه نمی شود. شما باید با دقت برنامه ریزی کنید، از محیط به نفع خود استفاده کنید و از هوش مصنوعی دشمن برای غلبه بر آنها استفاده کنید.

شخصیت ها:

  • دیوید جونز: شخصیت اصلی بازی، یک مامور مخفی نخبه با مهارت های تیراندازی، رزمی و مخفی کاری است.
  • جاش پریبوی: یک خلبان هلیکوپتر و دوست جونز که به او در ماموریت هایش کمک می کند.
  • ژنرال چان: دشمن اصلی بازی، یک فرمانده نظامی بی رحم که به دنبال بمب هسته ای گمشده است.

گرافیک و صدا:

  • گرافیک: IGI 2 از گرافیک سه بعدی واقع گرایانه ای برای زمان خود استفاده می کند. محیط ها و شخصیت ها به خوبی طراحی شده اند و انیمیشن ها روان هستند.
  • صدا: صداگذاری بازی عالی است. صداهای محیطی و موسیقی متن به ایجاد فضایی هیجان انگیز و پر از تنش کمک می کنند.

بازی آی جی آی 2 - گیم تن

ویژگی های کلیدی:

  • گرافیک و جلوه های بصری بهبود یافته: IGI 2: Covert Strike از گرافیک و جلوه های بصری بهتری نسبت به نسخه قبلی خود بهره می برد.
  • ماموریت های متنوع و چالش برانگیز: بازی شامل 19 ماموریت مختلف در کشورهای مختلف جهان است که هر کدام چالش های منحصر به فرد خود را دارند.
  • گیم پلی مخفی کاری: تمرکز اصلی بازی بر مخفی کاری است و شما باید با استفاده از هوش و مهارت خود، دشمنان را بدون جلب توجه از بین ببرید.
  • تنوع سلاح ها و ابزارها: بازی تنوع زیادی از سلاح ها و ابزارها را در اختیار شما قرار می دهد تا از آنها در ماموریت های خود استفاده کنید.
  • حالت چند نفره: IGI 2: Covert Strike علاوه بر حالت تک نفره، دارای حالت چند نفره نیز می باشد که می توانید با دوستان خود به رقابت بپردازید.

IGI 2: Covert Strike - تجربه ای هیجان انگیز در دنیای مخفی کاری و تیراندازی

بازی IGI 2: Covert Strike یکی از بهترین بازی‌های تیراندازی اول شخص تمام دوران است. این بازی با گیم‌پلی واقع‌گرایانه، گرافیک پیشرفته و داستان پیچیده و پر از تعلیق خود توانست نظر منتقدان و بازیکنان را به خود جلب کند.

نکات مثبت بازی IGI 2: Covert Strike

    • گیم‌پلی واقع‌گرایانه و چالش‌برانگیز
    • گرافیک پیشرفته برای زمان خود
    • داستان پیچیده و پر از تعلیق

نکات منفی بازی IGI 2: Covert Strike

    • هوش مصنوعی دشمنان گاهی اوقات ناامیدکننده است
    • برخی از بخش‌های بازی تکراری هستند

نتیجه‌گیری

بازی IGI 2: Covert Strike یک بازی تیراندازی اول شخص کلاسیک است که هنوز هم ارزش تجربه کردن را دارد. این بازی با گیم‌پلی واقع‌گرایانه، گرافیک پیشرفته و داستان پیچیده و پر از تعلیق خود می‌تواند ساعت‌ها سرگرم‌کننده باشد.

ویژگــی های بازی
    گیم‌پلی واقع‌گرایانه‌تر
    کنترل بیشتر بر روی دیوید
    گرافیک بهبود یافته
    صداگذاری با کیفیت‌تر
گالری تصاویر
دانلود بازی آی جی آی 2 IGI 2 Covert Strike + دوبله فارسی
سیســتم مـــورد نیـــاز

Minimum System :

سیستم عامل : ویندوز 98 به بالا
پردازنده : Intel Pentium III یا AMD Athlon 700MHz
رم : 128 مگابایت
گرافیک : 64MB 3D Accelerated Video Card
دایرکت ایکس : نسخه 8.1
فضای مورد نیاز : 2 گیگابایت

راهنمــای نصــب بازی

فایل Setup.exe را اجرا کنید
سپس مراحل نصب را طی کنید.

مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود بازی آی جی آی 2 IGI 2 Covert Strike + دوبله فارسی - Download

نسخه اصلی سی دی 1
نسخه اصلی سی دی 2
دوبله صنوبر سی دی 1
دوبله صنوبر سی دی 2
دوبله PCGAME سی دی 1
دوبله PCGAME سی دی 2
دوبله آرین سی دی 1
دوبله آرین سی دی 2
دوبله سریر گیم سی دی 1
دوبله سریر گیم سی دی 2
دوبله عصر بازی سی دی 1
دوبله عصر بازی سی دی 2
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود Stronghold Crusader 1 - دوبله فارسی جنگ های صلیبی نسخه اصلی دانلود Stronghold Crusader Extreme - دوبله فارسی بازی جنگ های صلیبی مفرط دانلود Mafia 1 - دوبله فارسی بازی مافیا 1 دانلود Resident Evil 4 - دوبله فارسی بازی شیطان مقیم 4 دانلود بازی PES 2018 - دوبله فارسی فوتبال حرفه ای 2018 با گزارش محمدرضا احمدی

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش