عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود Special Forces Group 3 - بازی نیروی ویژه 3 اندروید دانلود Roll the Ball 23.31128.00 - بازی چرخاندن توپ برای اندروید + مود دانلود ترینر بازی State of Decay 2: Juggernaut Edition دانلود بازی Victoria 3 - Trains Bonus Pack برای کامپیوتر دانلود بازی Double Dragon Gaiden Rise Of The Dragons برای کامپیوتر
صفحه اصلی   کامپیوتر   دوبله فارسی   دانلود Mafia 1 - دوبله فارسی بازی مافیا 1

دانلود Mafia 1 - دوبله فارسی بازی مافیا 1

دانلود Mafia 1 - دوبله فارسی بازی مافیا 1 بازی Mafia 1 یک بازی اکشن-ماجراجویی با دید سوم شخص است که توسط 2K Czech توسعه یافته و توسط 2K Games منتشر شده است. این بازی در تاریخ ۲۸ اوت ۲۰۰۲ برای پلی&zwn

دانلود Mafia 1 - دوبله فارسی بازی مافیا 1

دانلود Mafia 1 - دوبله فارسی بازی مافیا 1

بازی Mafia 1 یک بازی اکشن-ماجراجویی با دید سوم شخص است که توسط 2K Czech توسعه یافته و توسط 2K Games منتشر شده است. این بازی در تاریخ ۲۸ اوت ۲۰۰۲ برای پلی‌استیشن ۲، ایکس‌باکس و مایکروسافت ویندوز منتشر شد. 

بازی Mafia 1 در سال ۱۹۳۰ در شهر شیکاگو جریان دارد. داستان بازی در مورد یک راننده تاکسی به نام توماس آنجلو است که توسط مافیا جذب می شود. توماس در طی بازی از یک راننده تاکسی به یک مافیوز قدرتمند تبدیل می شود.

بازی Mafia 1 از نظر گیم‌پلی، گرافیک و داستان مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. بازی دارای گیم‌پلی اکشن-ماجراجویی استانداردی است که شامل تیراندازی، رانندگی و حل معما می شود. گرافیک بازی نیز برای زمان خود بسیار پیشرفته بود و از موتور گرافیکی Havok استفاده می کرد. داستان بازی نیز پیچیده و پر از تعلیق است و شخصیت‌های بازی نیز به خوبی پرداخت شده‌اند.

بازی Mafia 1 از نظر تجاری نیز موفقیت‌آمیز بود و بیش از ۱۲ میلیون نسخه از آن در سراسر جهان فروخته شد. این بازی همچنین نامزد دریافت چندین جایزه از جمله جایزهٔ بازی برای بهترین بازی سال، جایزهٔ اسپایک برای بهترین بازی اکشن و جایزهٔ ستلایت برای بازی برتر شد.

در سال ۲۰۲۳، 2K Games نسخهٔ بازسازی شدهٔ بازی Mafia 1 را برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوئیچ و مایکروسافت ویندوز منتشر کرد. این نسخهٔ بازسازی شدهٔ بازی از نظر گرافیک، گیم‌پلی و داستان تغییرات زیادی نسبت به نسخهٔ اصلی داشته‌است.

ویژگــی های بازی
    گیم‌پلی واقع‌گرایانه و چالش‌برانگیز
    گرافیک پیشرفته برای زمان خود
    داستان پیچیده و پر از تعلیق
گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز

Minimum System :

سیستم عامل : ویندوز 98 به بالا
پردازنده : Intel Pentium III یا AND Athlon
رم : 96 مگابایت
گرافیک : Video Card 16MB
دایرکت ایکس : نسخه 8.1
فضای مورد نیاز : 2 گیگابایت

راهنمــای نصــب بازی

فایل Setup.exe را اجرا کنید
سپس مراحل نصب را طی کنید.

مشخــصات فایــل
  • حجم: 1.6 گیگابایت
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود Mafia 1 - دوبله فارسی بازی مافیا 1 - Download

این اثر در حال عرضه و فروش توسط ناشر/تولیدکننده است و امکان دانلود از گیم تن وجود ندارد. برای تهیه‌ی این اثر، آن را از مراجع رسمی خریداری کنید.
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود بازی آی جی آی 2 IGI 2 Covert Strike + دوبله فارسی دانلود Stronghold Crusader 1 - دوبله فارسی جنگ های صلیبی نسخه اصلی دانلود Stronghold Crusader Extreme - دوبله فارسی بازی جنگ های صلیبی مفرط دانلود Resident Evil 4 - دوبله فارسی بازی شیطان مقیم 4 دانلود بازی PES 2018 - دوبله فارسی فوتبال حرفه ای 2018 با گزارش محمدرضا احمدی

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش