عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی Crisis Core Final Fantasy VII REUNION برای کامپیوتر دانلود مود Caucasus Parking 8.5 - بازی شبیه ساز پارکینگ اندروید دانلود مود Crowd Evolution 63.0.0 - بازی جمعیت تکامل یافته برای اندروید دانلود Top Eleven Be a Soccer Manager - بازی تجربه‌ی حماسی مدیریت تیم فوتبال اندروید دانلود مود بازی Rally One: Race to glory برای اندروید
صفحه اصلی   کامپیوتر   دوبله فارسی   دانلود Resident Evil 4 - دوبله فارسی بازی شیطان مقیم 4

دانلود Resident Evil 4 - دوبله فارسی بازی شیطان مقیم 4

دانلود Resident Evil 4 - دوبله فارسی بازی شیطان مقیم 4 بازی Resident Evil 4 یک بازی ویدئویی در سبک ترس و بقا است که توسط استودیو ۴ شرکت کپ‌کام ساخته شده و چندین ناشر شامل کپ‌کام، یوبی‌

دانلود Resident Evil 4 - دوبله فارسی بازی شیطان مقیم 4

دانلود Resident Evil 4 - دوبله فارسی بازی شیطان مقیم 4

بازی Resident Evil 4 یک بازی ویدئویی در سبک ترس و بقا است که توسط استودیو ۴ شرکت کپ‌کام ساخته شده و چندین ناشر شامل کپ‌کام، یوبی‌سافت و نینتندو آن را منتشر کرده‌اند. این بازی در سال ۲۰۰۵ برای کنسول گیم‌کیوب منتشر شد و سپس برای سایر پلتفرم‌ها از جمله پلی‌استیشن ۲، ویندوز، ایکس‌باکس ۳۶۰، اندروید، نینتندو سوئیچ و مک اواس منتشر شد. برای دانلود مجموعه ی کامل بازی های رزیدنت اویل Resident Evil کلیک کنید.

بازی Resident Evil 4 داستان کارآگاه پلیس لئون اسکات کندی را روایت می‌کند که برای نجات دختر رئیس‌جمهور آمریکا، اشلی گرهام، به اسپانیا اعزام می‌شود. لئون در طول بازی با گروهی از شبه‌نظامیان و انسان‌های آلوده به انگل‌های Las Plagas مواجه می‌شود. با دوبله فارسی بازی شیطان مقیم 4 همراه گیم تن باشید.

دانلود Resident Evil 4 Remake - بازی رزیدنت اویل 4 ریمیک

بازی Resident Evil 4 از نظر گیم‌پلی، گرافیک و داستان تحولی بزرگ در سری بازی‌های Resident Evil بود. گیم‌پلی بازی از حالت ثابت و زاویه دوربین ثابت به حالت سوم‌شخص و زاویه دوربین متحرک تغییر کرد. گرافیک بازی نیز بهبود قابل توجهی یافت و محیط بازی با جزئیات بیشتری طراحی شد. داستان بازی نیز از فضای ترسناک و تاریک سری بازی‌های Resident Evil فاصله گرفت و به سمت یک داستان اکشن و هیجان‌انگیز حرکت کرد.

بازی Resident Evil 4 از نظر تجاری و انتقادی نیز موفقیت‌آمیز بود. این بازی بیش از ۱۰ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخت و نامزد دریافت چندین جایزه از جمله جایزهٔ بازی برای بهترین بازی سال شد.

دانلود ترینر معتبر و سالم بازی Resident Evil 4

ویژگی‌های بازی Resident Evil 4

    • گیم‌پلی سوم‌شخص
    • گرافیک بهبود یافته
    • داستان اکشن و هیجان‌انگیز
    • شخصیت‌های جدید و جذاب
    • سلاح‌ها و آیتم‌های جدید
    • دشمنان جدید

دانلود کرک بازی Resident Evil 4 Remake

بازخورد منتقدان

بازی Resident Evil 4 از نظر منتقدان مورد تحسین قرار گرفت. منتقدان از گیم‌پلی، گرافیک، داستان و شخصیت‌های بازی تمجید کردند. مجلهٔ گیم‌اسپات به بازی نمرهٔ ۱۰ از ۱۰ داد و آن را «یکی از بهترین بازی‌های ترس و بقای تمام دوران» خواند. مجلهٔ یوروگیمر نیز به بازی نمرهٔ ۹ از ۱۰ داد و آن را «یک شاهکار مدرن» خواند.

میراث

بازی Resident Evil 4 تأثیر زیادی بر صنعت بازی‌های ویدئویی گذاشت. این بازی به محبوبیت سبک ترس و بقا کمک کرد و بسیاری از بازی‌های بعدی از این بازی الهام گرفتند. بازی Resident Evil 4 همچنین به عنوان یکی از بهترین بازی‌های ویدئویی تمام دوران شناخته می‌شود.

در سال ۲۰۲۳، یک نسخهٔ بازسازی شده از بازی Resident Evil 4 برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوئیچ و مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نسخهٔ بازسازی شده از نظر گرافیک، گیم‌پلی و داستان بهبود یافته‌است.

ویژگــی های بازی
    گیم‌پلی واقع‌گرایانه
    گرافیک پیشرفته
    داستان پیچیده و پر از تعلیق
    شخصیت‌های به‌خوبی پرداخت شده
گالری تصاویر
دانلود Resident Evil 4 - دوبله فارسی بازی شیطان مقیم 4
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود Resident Evil 4 - دوبله فارسی بازی شیطان مقیم 4 - Download

resident-evil-4-pardisgame-photos.zip
NEW FA.iso - پردیس گیم
Resident_Evil_ 4_Photos.rar
نسخه نرم افزارهای طلایی پارت 1 EVIL4_CD1.iso
نسخه نرم افزارهای طلایی پارت 2 gameEditor2.iso
نسخه نرم افزارهای طلایی gameEditor.iso
Resident Evil 4 Manual (GS).pdf
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود بازی آی جی آی 2 IGI 2 Covert Strike + دوبله فارسی دانلود Stronghold Crusader 1 - دوبله فارسی جنگ های صلیبی نسخه اصلی دانلود Stronghold Crusader Extreme - دوبله فارسی بازی جنگ های صلیبی مفرط دانلود Mafia 1 - دوبله فارسی بازی مافیا 1 دانلود بازی PES 2018 - دوبله فارسی فوتبال حرفه ای 2018 با گزارش محمدرضا احمدی

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش