عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود ترینر بازی Lies of P دانلود بازی کم حجم Kingsgrave برای کامپیوتر دانلود مود بازی NS2: Underground 0.6.7 برای اندروید پیش خرید بازی Rise of the Ronin ممکن شد دانلود Withering Rooms - بازی ترسناک اتاق های پژمرده کامپیوتر
صفحه اصلی   کامپیوتر   استراتژی   آنلاین رایگان   دانلود DOTA 2 April 2024 Update - آپدیت بازی دوتا 2 برای کامپیوتر

دانلود DOTA 2 April 2024 Update - آپدیت بازی دوتا 2 برای کامپیوتر

دانلود DOTA 2 April 2024 Update - آپدیت بازی دوتا 2 برای کامپیوتر بازی DOTA 2 یک بازی ویدئویی است که در ژانر بازی آنلاین چندنفره در زمان واقعی (MOBA) و استراتژی است که توسط استودیوی بازی سازی خوش نام

دانلود DOTA 2 April 2024 Update - آپدیت بازی دوتا 2 برای کامپیوتر

دانلود DOTA 2 April 2024 Update - آپدیت بازی دوتا 2 برای کامپیوتر

بازی DOTA 2 یک بازی ویدئویی است که در ژانر بازی آنلاین چندنفره در زمان واقعی (MOBA) و استراتژی است که توسط استودیوی بازی سازی خوش نام Valve Corporation ساخته شده است. این بازی بر اساس حالت بازی Defense of the Ancients (DotA) از Warcraft III: Reign of Chaos و The Frozen Throne و ار روی یک نقشه سفارشی برای بازی Warcraft III ساخته شده و دنباله ای بر Dota Allstars است. DOTA 2 در 9 ژوئیه 2013 برای پلتفرم‌های مایکروسافت ویندوز، مک‌اواس و لینوکس منتشر شد. اگر علاقه مند به بازی های آنلاین و چند نفره هستید بازی Counter Strike 2 را نیز می توانید از گیم تن دریافت کنید.

در DOTA 2، دو تیم پنج نفره با یکدیگر می‌جنگند تا ساختمان اصلی یکدیگر را، که به عنوان Ancient شناخته می‌شود، نابود کنند. هر تیم از قهرمانان مختلفی تشکیل شده است که هر کدام دارای مهارت‌ها و توانایی‌های منحصربه‌فرد خود هستند. بازیکنان باید با هم همکاری کنند تا ساختمان‌های دشمن را تخریب کنند و Ancient خود را از تخریب محافظت کنند.

DOTA DC20240406 PC-DLHA

|آپدیت تا تاریخ APR-06-2024 اضافه شد|

DOTA 2 یک بازی بسیار رقابتی است که به مهارت و هماهنگی زیادی نیاز دارد. بازی دارای یک جامعه گسترده از بازیکنان است و مسابقات حرفه‌ای DOTA 2 به طور منظم برگزار می‌شود.

دانلود DOTA 2

ویژگی‌های کلیدی:

  • جنگ‌های پنج نفره حماسی: دو تیم پنج نفره با یکدیگر می‌جنگند تا ساختمان اصلی یکدیگر را نابود کنند.
  • قهرمانان متنوع: بیش از 100 قهرمان مختلف برای انتخاب وجود دارد، هر کدام دارای مهارت‌ها و توانایی‌های منحصربه‌فرد خود هستند.
  • گیم‌پلی عمیق و رقابتی: DOTA 2 یک بازی بسیار رقابتی است که به مهارت و هماهنگی زیادی نیاز دارد.

گیم پلی:

گیم پلی DOTA 2 حول محور نبردهای تیمی 5v5 در یک میدان نبرد بزرگ به نام "Lane" می‌چرخد. هر تیم دارای یک پایگاه اصلی به نام "Ancient" است که در انتهای Lane خود قرار دارد. هدف بازی نابود کردن Ancient یا همان مقبره و بیس اصلی پایگاه تیم حریف است.

برای رسیدن به این هدف، بازیکنان باید با استفاده از قهرمانان خود، سربازان دشمن (Creeps) را از بین ببرند، برج‌های دفاعی (Towers) را تخریب کنند و در نهایت به Ancient تیم حریف حمله کنند.

استقبال:

DOTA 2 به طور کلی با استقبال مثبت منتقدان روبرو شد. از آن به خاطر گیم‌پلی عمیق، رقابتی و جامعه گسترده بازیکنان آن ستایش شد. بازی با بیش از 13 میلیون بازیکن فعال ماهانه، یکی از پرطرفدارترین بازی‌های ویدیویی در جهان است.

بازی DOTA 2 برای PC در ایران نیز بسیار محبوب است و بازیکنان می‌توانند از طریق پلتفرم Steam به این بازی دسترسی داشته باشند. با توجه به اینکه از ابتدای سال 2024، کلاینت Steam تنها از ویندوز 10 و نسخه‌های بعدی پشتیبانی می‌کند، بازیکنان باید از به‌روز بودن سیستم عامل خود اطمینان حاصل کنند.

دانلود DOTA 2 - گیم تن

نکات مثبت:

  • گرافیک و جلوه های بصری خیره کننده
  • گیم پلی پیچیده و عمیق
  • تنوع بالای استراتژی ها
  • جامعه فعال و پرشور

نکات منفی:

  • گیم پلی می تواند برای بازیکنان جدید چالش برانگیز باشد
  • نیاز به زمان و تمرین زیاد برای تسلط بر بازی

در مجموع، DOTA 2 یک بازی MOBA بسیار سرگرم‌کننده و چالش‌برانگیز است که ساعت‌ها شما را سرگرم خواهد کرد. اگر به دنبال یک بازی رقابتی با عمق و استراتژی هستید، DOTA 2 یک انتخاب عالی است.

دانلود بازی DOTA 2 – April 6th, 2024 Steam Backup-DLHA:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم

دانلود پارت 5 با لینک مستقیم

دانلود پارت 6 با لینک مستقیم

دانلود پارت 7 با لینک مستقیم

دانلود پارت 8 با لینک مستقیم

دانلود پارت 9 با لینک مستقیم

دانلود پارت 10 با لینک مستقیم

دانلود پارت 9 با لینک مستقیم

دانلود پارت 10 با لینک مستقیم

ویژگــی های بازی
  • بیش از 120 قهرمان منحصر به فرد
  • گرافیک و جلوه های بصری خیره کننده
  • گیم پلی پیچیده و عمیق
  • تنوع بالای استراتژی ها
گالری تصاویر
دانلود DOTA 2 April 2024 Update - آپدیت بازی دوتا 2 برای کامپیوتر دانلود DOTA 2 April 2024 Update - آپدیت بازی دوتا 2 برای کامپیوتر دانلود DOTA 2 April 2024 Update - آپدیت بازی دوتا 2 برای کامپیوتر دانلود DOTA 2 April 2024 Update - آپدیت بازی دوتا 2 برای کامپیوتر
سیســتم مـــورد نیـــاز

Minimum System :

OS: Windows 7 or newer

Processor: Dual core from Intel or AMD at 2.8 GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: nVidia GeForce 8600/9600GT, ATI/AMD Radeon HD2600/3600

DirectX: Version 9.0c

Network: Broadband Internet connection

Storage: 15 GB available space

Sound Card: DirectX Compatible

راهنمــای نصــب بازی

1) ابتدا کلاینت استیم را دانلود و نصب کنید. اجازه دهید تا آپدیت شود. وارد اکانت استیم خود شوید (اگر اکانت ندارید، اکانتی رایگان بسازید).

2) به صفحه رسمی بازی Dota 2 در استیم مراجعه کنید. بر روی گزینه ی Install Game کلیک کنید تا بازی به صورت کاملا رایگان به اکانت شما اضافه شود.

3) دیتای دانلودشده خود از گیم تن را اکسترکت کنید. وارد محیط استیم شوید. در گوشه ی بالا سمت چپ بر روی گزینه ی Steam و سپس Restore Game Backup کلیک کنید.

4) پوشه بازی دانلودشده خود را که پیش تر توسط WinRar اکسترکت کرده‌اید، با زدن گزینه Browse به استیم داده تا آن ها را شناسایی کرده و بازی را نصب کند.

مشخــصات فایــل
  • حجم: 27.9 گیگابایت
  • منبع: گیم تن
  • پسورد: www.downloadha.com
لینــک های دانلــود

دانلود DOTA 2 April 2024 Update - آپدیت بازی دوتا 2 برای کامپیوتر - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود بازی Age of Empires IV برای کامپیوتر دانلود بازی Aliens Dark Descent برای کامپیوتر دانلود Miasma Chronicles - بازی تاریخچه میاسما برای کامپیوتر دانلود بازی پادشاهان صلیبی 3 Crusader Kings III – Legends of the Dead برای کامپیوتر دانلود بازی Europa Universalis IV – Winds of Change برای کامپیوتر

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش