عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود Bus Simulator Indonesia 3.7.1 - بازی شبیه ساز اتوبوس اندونزی + مود  کراس پلی Mortal Kombat 1 هفته آینده منتشر می‌شود! آخرین تریلر Tekken 8 داستان کامل سری را تا به امروز توضیح می دهد دانلود مود Infinity Ops - هک بازی اکشن اینفینیتی اوپس اندروید پروژه L رسماً با نام 2XKO معرفی شد و سال آینده برای Pc و کنسول‌ها منتشر می‌شود!
صفحه اصلی   سینما   فیلم خارجی   دانلود Sajjan Singh Rangroot 2018 - فیلم هندی سجنگ سینگ رنگروت

دانلود Sajjan Singh Rangroot 2018 - فیلم هندی سجنگ سینگ رنگروت

دانلود فیلم سجنگ سینگ رنگروت با دوبله فارسی Sajjan Singh Rangroot 2018 فیلم هندی سجنگ سینگ رنگروت ۲۰۱۸ با کیفیت 1080p & 720p & 480p نامزد دریافت جایزه بهترین کارگردانی ساجان سینگ

دانلود Sajjan Singh Rangroot 2018 - فیلم هندی سجنگ سینگ رنگروت

دانلود فیلم سجنگ سینگ رنگروت با دوبله فارسی Sajjan Singh Rangroot 2018

فیلم هندی سجنگ سینگ رنگروت ۲۰۱۸ با کیفیت 1080p & 720p & 480p

نامزد دریافت جایزه بهترین کارگردانی

ساجان سینگ رانگروت یک فیلم درام جنگی هندی به زبان پنجابی محصول 2018 به کارگردانی پانکاج باترا است. دیلجیت دوسانج، یوگراج سینگ و سوناندا شارما در این فیلم بازی می‌کنند.

داستان فیلم در سال 1897 در جریان جنگ سوم انگلیس و افغانستان می‌گذرد و داستان ساجان سینگ رانگروت، یک سرباز پنجابی را روایت می‌کند که به ارتش بریتانیا می‌پیوندد تا از کشورش دفاع کند.

(نسخه دوبله فارسی سانسور شده)

پخش آنلاین

[دانلود کیفیت 1080p HQ با حجم 3.47 گیگابایت]

[دانلود کیفیت 1080p با حجم 2.52 گیگابایت]

[دانلود کیفیت 720p با حجم 1.28 گیگابایت]

[دانلود کیفیت 480p با حجم 926 مگابایت]

ساجان سینگ رانگروت یک فیلم باشکوه و حماسی است که داستانی قهرمانانه از فداکاری و از خودگذشتگی را روایت می‌کند. فیلم با بازی‌های قدرتمند بازیگران و کارگردانی عالی پانکاج باترا، مخاطب را تا آخرین لحظه درگیر خود می‌کند.

این فیلم با بودجه‌ای 35 کرور روپیه ساخته شد و در گیشه بیش از 50 کرور روپیه فروخت. فیلم همچنین تحسین منتقدان را برانگیخت و نامزد دریافت 10 جایزه ملی فیلم هند شد.

جوایز و افتخارات:

  • نامزد دریافت 10 جایزه ملی فیلم هند، از جمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر مرد (دیلجیت دوسانج) و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد (یوگراج سینگ)
  • برنده جایزه بهترین فیلم پنجابی در جشنواره فیلم بین‌المللی هند، 2018
  • برنده جایزه بهترین فیلم پنجابی در جشنواره فیلم بین‌المللی فیلم‌های هندی، 2019

نقد فیلم:

ساجان سینگ رانگروت یک فیلم باشکوه و حماسی است که داستانی قهرمانانه از فداکاری و از خودگذشتگی را روایت می‌کند. فیلم با بازی‌های قدرتمند بازیگران و کارگردانی عالی پانکاج باترا، مخاطب را تا آخرین لحظه درگیر خود می‌کند.

یکی از نقاط قوت فیلم، بازی قدرتمند بازیگران است. دیلجیت دوسانج در نقش ساجان سینگ، بازی بسیار خوبی ارائه می‌دهد و توانسته است به خوبی شخصیت یک سرباز پنجابی را به تصویر بکشد. یوگراج سینگ نیز در نقش دوست ساجان سینگ، بازی قابل قبولی ارائه می‌دهد.

دیگر نقطه قوت فیلم، کارگردانی عالی پانکاج باترا است. باترا توانسته است یک فیلم حماسی و باشکوه را به خوبی کارگردانی کند. صحنه‌های نبرد فیلم بسیار جذاب و هیجان‌انگیز هستند.

با این حال، فیلم برخی نقاط ضعف نیز دارد. یکی از نقاط ضعف فیلم، طول آن است که کمی طولانی است. همچنین، فیلم در برخی از قسمت‌ها، کمی شعاری می‌شود.

در مجموع، ساجان سینگ رانگروت یک فیلم باشکوه و حماسی است که ارزش دیدن را دارد. اگر به فیلم‌های جنگی و حماسی علاقه دارید، ساجان سینگ رانگروت را از دست ندهید.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود Sajjan Singh Rangroot 2018 - فیلم هندی سجنگ سینگ رنگروت - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود Jeanne du Barry 2023 - فیلم ژان دو بری دانلود فیلم هندی وای سگم Oh My Dog 2022 با دوبله فارسی

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش