عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود بازی Stock Car Racing برای اندروید دانلود بازی Pro Evolution Soccer Management دانلود بازی Company of Heroes 3 برای کامپیوتر خرید ارزان اکانت سوشیال کلاب social club Grand Theft Auto V دانلود بازی Wolfenstein Cyberpilot برای کامپیوتر
صفحه اصلی   کامپیوتر   اکشن   دانلود بازی کم حجم Super Double Dragon برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Super Double Dragon برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Super Double Dragon برای کامپیوتر بازی Super Double Dragon یک بازی ویدئویی بیت ام آپ دو بعدی است که در سال 1992 توسط شرکت Technos Japan برای کنسول Super Nintendo Entertainment Syst

دانلود بازی کم حجم Super Double Dragon برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Super Double Dragon برای کامپیوتر

بازی Super Double Dragon یک بازی ویدئویی بیت ام آپ دو بعدی است که در سال 1992 توسط شرکت Technos Japan برای کنسول Super Nintendo Entertainment System منتشر شد و هم اکنون می توانید این بازی را برای کامپیوتر دانلود کنید. این بازی دنباله ای بر بازی Double Dragon II: The Revenge محصول سال 1988 است و داستان دو برادر به نام های Billy و Jimmy Lee را روایت می کند که برای نجات دوست دختر خود، Marian، از دست یک گروه جنایتکار به نام Black Shadows می جنگند. شما می توانید بازی Double Dragon Advance را نیز از Gameten.ir دریافت کنید.

بازی Super Double Dragon دارای گرافیک و صداهای بهبود یافته نسبت به بازی قبلی است. گیم پلی بازی نیز نسبت به بازی قبلی بهبود یافته است و دارای حرکات جدید و دشمنان جدید است.

بازیکنان می توانند از بین دو برادر Billy و Jimmy انتخاب کنند و با استفاده از انواع مختلف ضربات مشت، لگد، سلاح های سرد و حرکات ترکیبی، با دشمنان خود مبارزه کنند. بازی همچنین دارای یک سیستم قدرتی است که به بازیکنان اجازه می دهد تا برای مدت کوتاهی قدرتمندتر شوند.

بازی Super Double Dragon یک بازی سرگرم کننده و چالش برانگیز است که طرفداران بازی های بیت ام آپ را راضی خواهد کرد. بازی دارای گرافیک و صداهای خوب و گیم پلی روان و لذت بخش است.

ویژگی های بازی:

  • گرافیک و صداهای بهبود یافته
  • گیم پلی بهبود یافته
  • حرکات جدید و دشمنان جدید
  • سیستم قدرتی جذاب

معایب بازی:

  • داستان ساده

نقد بازی:

بازی Super Double Dragon یک بازی بیت ام آپ خوب است که طرفداران این ژانر را راضی خواهد کرد. بازی دارای گرافیک و صداهای خوب و گیم پلی روان و لذت بخش است. با این حال، داستان بازی ساده است.

در مجموع، بازی Super Double Dragon یک بازی خوب است که ارزش بازی کردن را دارد. اگر به بازی های بیت ام آپ علاقه دارید، Super Double Dragon را امتحان کنید.

ویژگــی های بازی
    گرافیک و صداهای پیشرفته
    سیستم مبارزه جدید
    تنوع در دشمنان و مراحل
    پایان های مختلف
گالری تصاویر
دانلود بازی کم حجم Super Double Dragon برای کامپیوتر دانلود بازی کم حجم Super Double Dragon برای کامپیوتر دانلود بازی کم حجم Super Double Dragon برای کامپیوتر دانلود بازی کم حجم Super Double Dragon برای کامپیوتر
تریلر
سیســتم مـــورد نیـــاز

Minimum System :

OS: Windows10(64bit)

Processor: Intel® Core™ i5-2500K

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Intel® HD Graphics 3000

DirectX: Version 11

Storage: 150 MB available space

مشخــصات فایــل
  • حجم: 61.8 مگابایت
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود بازی کم حجم Super Double Dragon برای کامپیوتر - Download

دانلود بازی Super Double Dragon-CHRONOS با لینک مستقیم
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود بازی ELDEN RING – Shadow of the Erdtree برای کامپیوتر دانلود بازی Hades II برای کامپیوتر دانلود بازی Marvels Wolverine برای کامپیوتر دانلود نسخه کم حجم بازی Alan Wake 2 – Night Springs برای کامپیوتر دانلود بازی Senuas Saga Hellblade II برای کامپیوتر

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش