عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود Mini Survival: Zombie Fight - بازی بازمانده کوچک مبارزه با زامبی ها اندروید دانلود Kimetsu Fight Demon Slayer 0.1.1 - بازی مبارزه ای شیطان کش + مود دانلود ترینر بازی Dungeons 4 - سالم و معتبر دانلود Wing Fighter 1.7.611 - بازی جنگنده بالدار اندروید + مود دانلود بازی Payday 2: City of Gold برای کامپیوتر
صفحه اصلی   سینما   دانلود انیمیشن   دانلود Richard the Stork 2 2023 - انیمیشن ریچارد لک لک و اسرار جواهر بزرگ

دانلود Richard the Stork 2 2023 - انیمیشن ریچارد لک لک و اسرار جواهر بزرگ

دانلود انیمیشن Richard the Stork and the Mystery of the Great Jewel 2023 ریچارد لک لک و اسرار جواهر بزرگ ۲۰۲۳ با کیفیت 1080p & 720p & 480p انیمیشن Richard the Stork and the Mystery of t

دانلود Richard the Stork 2 2023 - انیمیشن ریچارد لک لک و اسرار جواهر بزرگ

دانلود انیمیشن Richard the Stork and the Mystery of the Great Jewel 2023

ریچارد لک لک و اسرار جواهر بزرگ ۲۰۲۳ با کیفیت 1080p & 720p & 480p

انیمیشن Richard the Stork and the Mystery of the Great Jewel 2023 یک انیمیشن ماجراجویی خانوادگی است که داستان ریچارد، یک لک لک جوان را روایت می کند که در خانواده ای از لک لک ها به فرزندی پذیرفته شده است. ریچارد در حالی که برای زمستان در شمال آفریقا به سر می برد، متوجه می شود که قرار نیست رهبری گله پرندگان را به سمت شمال بر عهده بگیرد. ریچارد که از این موضوع ناراحت است، تصمیم می گیرد به تنهایی سفر کند.

(دانلود نسخه دوبله فارسی)

پخش آنلاین

[دانلود کیفیت 1080p HQ با حجم 2.04 گیگابایت]

[دانلود کیفیت 1080p با حجم 1.48 گیگابایت]

[دانلود کیفیت 720p با حجم 782 مگابایت]

[دانلود کیفیت 480p با حجم 566 مگابایت]

در طول سفر، ریچارد با گروهی از گنجشک هایی آشنا می شود که توسط یک طاووس حریص به نام زامانو اسیر شده اند. برای آزادی گنجشک ها، ریچارد و دوستانش باید در یک تیم با هم کار کنند و یک معمای باستانی را حل کنند تا جواهر گمشده ای را پیدا کنند.

در طول سفر خود، ریچارد و دوستانش با چالش های زیادی روبرو می شوند، اما آنها با کمک یکدیگر و با استفاده از مهارت های منحصر به فرد خود، بر همه آنها غلبه می کنند. در نهایت، ریچارد جواهر گمشده را پیدا می کند و گنجشک ها را از اسارت نجات می دهد.

ریچارد همچنین یاد می گیرد که رهبری به معنای قوی ترین یا بزرگ ترین بودن نیست، بلکه به معنای توانایی در گرد هم آوردن افراد و کمک به آنها برای رسیدن به پتانسیل کامل خود است.

انیمیشن Richard the Stork and the Mystery of the Great Jewel 2023 یک انیمیشن زیبا و heartwarming است که دارای پیامی مثبت درباره اهمیت کار تیمی، دوستی و یافتن قدرت درونی خود است. این انیمیشن یک گزینه عالی برای خانواده ها است و برای کودکان و بزرگسالان به طور یکسان لذت بخش خواهد بود.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود Richard the Stork 2 2023 - انیمیشن ریچارد لک لک و اسرار جواهر بزرگ - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود Castlevania: Nocturne - انیمیشن کسلوانیا: منظره شب

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش