عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود Nuclear Tycoon: Idle Simulator MOD 0.5.9 - بازی امپراطوری هسته ای اندروید + مود دانلود بازی RIDE 5 – Special Edition برای کامپیوتر دانلود مود Earn to Die Rogue - هک بازی کشتن زامبی های سرکش اندروید دانلود مود بازی بهترین شیاطین Best Fiends برای اندروید تهیه کننده بازی Final Fantasy 16 انتظار دنباله یا اسپین آف ندارد
صفحه اصلی   کامپیوتر   نقش آفرینی   ماجراجویی   کم حجم   فانتزی   سوم شخص   دانلود بازی Jusant برای کامپیوتر - نسخه کم حجم FitGirl

دانلود بازی Jusant برای کامپیوتر - نسخه کم حجم FitGirl

دانلود بازی Jusant برای کامپیوتر - نسخه کم حجم FitGirl در جوسانت، یک بازی کوهنوردی اکشن-پازلی، از هیجانات متنوع لذت ببرید. از یک برج بی‌اندازه بلند بالا بروید و در کنار دوستان خود به ارتفاعات جد

دانلود بازی Jusant برای کامپیوتر - نسخه کم حجم FitGirl

دانلود بازی Jusant برای کامپیوتر - نسخه کم حجم FitGirl

در جوسانت، یک بازی کوهنوردی اکشن-پازلی، از هیجانات متنوع لذت ببرید. از یک برج بی‌اندازه بلند بالا بروید و در کنار دوستان خود به ارتفاعات جدید صعود کنید. بر ابزارهای کوهنوردی خود مسلط شوید، راه خود را از طریق بیوم های متنوع پیدا کنید و گذشته برج را کنار هم بچینید.

برای پیمایش بهتر در کوه‌ها، باید ابزارهای کوهنوردی را به‌طور کامل به دست آورده و مهارت‌های خود را هم تقویت کنید. از نحوه استفاده از ابزارهای خود آگاهی پیدا کرده و به بهترین شکل استفاده کنید. مسیرهای جایگزین را کاوش کنید تا راه بهتری برای صعود پیدا کنید. زیست یوم‌های نفس گیری مملو از گیاهان در انتظار شما بوده و می‌توانید با موسیقی متن ناب بازی هم همراه شوید. یک سری تونل هم در بازی وجود دارد که با پناه بردن به آن‌ها، می‌توانید انرژی خودتان را دوباره به دست آورید.

بازی Jusant از گیم پلی متنوعی برخوردار است که شامل سکوبازی، حل معما و مبارزات می شود. بازیکن باید از مهارت های سکوبازی خود برای غلبه بر موانع و از مهارت های حل معمای خود برای حل معماهای مختلف استفاده کند. همچنین، بازیکن باید با دشمنان مختلفی روبرو شود که باید با استفاده از مهارت های مبارزه ای خود از آنها شکست دهد.

در بازی جوسانت از یک برج بی‌اندازه بلند بالا بروید و در کنار همراه خود به ارتفاعات جدید صعود کنید. بر ابزارهای کوهنوردی خود مسلط شوید، راه خود را از طریق بیوم های متنوع پیدا کنید و گذشته برج را کنار هم بچینید.

برای پیمایش موفقیت آمیز این برج اسرارآمیز و در حال تغییر، بر ابزارهای کوهنوردی خود مسلط شوید و استقامت سنج خود را تماشا کنید. همانطور که بالاتر می روید و مهارت های خود را تقویت می کنید، باید دریابید که چگونه از ابزارهای در اختیارتان برای رسیدن به جایی که می خواهید به بهترین شکل استفاده کنید. مسیرهای جایگزین را کاوش کنید تا سرنخ هایی در مورد آنچه در اینجا اتفاق افتاده است بیابید.

با سرعت خودت بازی کن در حین صعود، با زیست‌های نفس‌گیر مملو از گیاهان و جانوران مواجه می‌شوید که با موسیقی متنی آرام و جوی همراه است. خود را در شیب‌های خشک و بادخیز آماده کنید، به تونل‌هایی پناه ببرید که فقط با نورتابی زیستی روشن شده‌اند و موارد دیگر.

با بالاست مرموز آشنا شوید. این موجود با بیدار کردن طبیعت در طول مسیر و کمک به آشکار کردن سرنخ هایی که به شما کمک می کند گذشته برج را کنار هم بگذارید و به بالای آن برسید، شما را در طول سفر راهنمایی می کند.

در ادامه به برخی از ویژگی های کلیدی بازی Jusant اشاره می شود:

  • گیم پلی پازلی چالش برانگیز
  • گرافیک زیبا و موسیقی متن آرامش بخش
  • داستانی جذاب و درگیر کننده
  • دنیای بازی بزرگ و پر از اکتشاف

اگر به دنبال یک بازی ویدئویی اکشن-پازل کوهنوردی با گیم پلی متنوع، داستان عمیق و گرافیک زیبا هستید، بازی Jusant گزینه مناسبی برای شما است.

ویژگــی های بازی
    +محیط جذاب و فانتزی
    +گیم پلی سرگرم کننده
گالری تصاویر
دانلود بازی Jusant برای کامپیوتر - نسخه کم حجم FitGirl دانلود بازی Jusant برای کامپیوتر - نسخه کم حجم FitGirl دانلود بازی Jusant برای کامپیوتر - نسخه کم حجم FitGirl دانلود بازی Jusant برای کامپیوتر - نسخه کم حجم FitGirl دانلود بازی Jusant برای کامپیوتر - نسخه کم حجم FitGirl
تریلر
سیســتم مـــورد نیـــاز

Recomended System :

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Core i7-6700

Memory: 16 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1080, or AMD Radeon RX 5600 XT

Storage: 20 GB available space

Minimum System :

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Core i5 7400 / 7300HQ , AMD Ryzen 3 1300X

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 1060 3Go, RX 480 4 GB

Storage: 20 GB available space

مشخــصات فایــل
  • حجم: 3.1گیگابایت
  • تاریخ انتشار: OCT-30-2023
  • فرمت: Rar
  • شرکت سازنده: DON’T NOD
  • نسخه: FITGIRL
  • رده سنی: +12
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود بازی Jusant برای کامپیوتر - نسخه کم حجم FitGirl - Download

دانلود با لینک مستقیم - پارت 1 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 2 download
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود بازی Warhammer 40000 Inquisitor Martyr برای کامپیوتر دانلود بازی شبح تسوشیما Ghost of Tsushima DIRECTORS CUT برای کامپیوتر دانلود بازی Enshrouded برای کامپیوتر دانلود Medieval Dynasty - بازی سلسله قرون وسطی برای کامپیوتر دانلود بازی Disco Elysium – The Final Cut برای کامپیوتر

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش